Samsung UE65NU8002T pionowe pasy/cienie na matrycy

MartesPL

New member
Na gwarancję, nie ma szans z bandingiem i tyczy się to każdej marki, co do tv to mam jego mniejsza wersję, która chwilowo miała zastąpić duży ekran Philipsa. Z Samsunga jestem bardzo zadowolony zero bandingu, dse czy cloudingu, HDR w netflix wypala oczy, tv włącza się w sekundę itd, przepaść na korzyść samsunga w porównaniu do philipsa którego miałem.
Kwestie bandingu i innych ewentualnych wad sprawdza się od razu po zakupie by w razie czego zwrócić sprzęt, teraz nie pozostaje Ci nic innego jak z tym żyć ewentualnie reklamować na podstawie rękojmi.
 

Audioholic

New member
Mozna się było tego spodziewac.


Szanowny Panie Krzysztofie,



Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.



Rozumiem, że zależy Panu na wymianie telewizora.

W ramach gwarancji wymiana odbiornika przysługuje przy czwartej naprawie z użyciem części. Rozwiązaniem, jakie mogę Panu zaproponować jest zgłoszenie się do sprzedawcy z tytułu rękojmi.



Rękojmia to podstawa składania reklamacji przez konsumenta. Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru.
Podmiotem odpowiedzialnym za wykonanie obowiązków wynikających z rękojmi jest sprzedawca, do którego należy skierować pismo reklamacyjne. Dane sprzedawcy znajdują się m.in. na paragonie fiskalnym lub fakturze Vat.

Telewizor mam dopiero od tygodnia i zgłosiłem to od razu jak tylko zauważyłem tą przypadłość. Jutro skontaktuje się ze sklepem w celu reklamacji.
 

Audioholic

New member
Czyli nie będzie problemu z wymianą samego tv na np. zupełnie inny model, jeśli sprzęt był brany na raty? Czy nie trzeba wtedy rozwiązywać umowy z bankiem? Z tego co wiem, w niektórych sklepach sprawe załatwia się bez ingerencji banku i ewentualną różnicę w cenie można dopłacić w sklepie. Tak to działa?
 

Audioholic

New member
Zgłosiłem reklamacje w sklepie i dziś odwiedził mnie serwisant od producenta. Stwierdził banding I zabrał tv na wymianę matrycy. Jak tylko wróci, dam znać czy pomogła.
 

Audioholic

New member
Hej. Nie odstapilem, poniewaz dostalem informacje, ze zwrot w ciagu 14 dni przysluguje jesli zakupiony towar nie nosi oznak uzytkowania. Latwiej bylo reklamowac z tytulu rekojmi.
W kazdym razie, serwisant przyjechal, potwierdzil wade (ceche wedlug niego...) i zabral tv na wymiane matrycy. Wymiana poszla szybko i sprawnie. Tv jest juz u mnie. Banding jest nieco mniejszy, aczkolwiek dalej widoczny szczegolnie w sporcie. Pojawil sie jednak kolejny problem. W momencie, gdy na ekranie jest duza ilosc czerni z jasnym elementem w wielu miejscach na ekranie pojawiaja sie jasne place. Dramat jakis. Wychodzi na to, ze jest gorzej niz bylo. Dzisiaj dzwonie do serwisu i niech go zabieraja.
 

SEBOL74

Member
Bez reklam
Hej. Nie odstapilem, poniewaz dostalem informacje, ze zwrot w ciagu 14 dni przysluguje jesli zakupiony towar nie nosi oznak uzytkowania. Latwiej bylo reklamowac z tytulu rekojmi.
W kazdym razie, serwisant przyjechal, potwierdzil wade (ceche wedlug niego...) i zabral tv na wymiane matrycy. Wymiana poszla szybko i sprawnie. Tv jest juz u mnie. Banding jest nieco mniejszy, aczkolwiek dalej widoczny szczegolnie w sporcie. Pojawil sie jednak kolejny problem. W momencie, gdy na ekranie jest duza ilosc czerni z jasnym elementem w wielu miejscach na ekranie pojawiaja sie jasne place. Dramat jakis. Wychodzi na to, ze jest gorzej niz bylo. Dzisiaj dzwonie do serwisu i niech go zabieraja.


Czyli w "prezencie" dostales jeszcze clouding. Z deszczu pod rynne. Reklamuj bez wahania.
 

Audioholic

New member
Serwis postanowił olać temat i zignorować moja wiadomość, więc dzisiaj tam zadzwoniłem i dowiedziałem sie, że z tv jest wszystko w porządku i, że nie ma rzeczy doskonałych. Ciekawe skoro jest gorzej niż było... Postanowiłem nie dyskutować zbytnio i złożyłem ponowną reklamacje bezpośrednio u sprzedawcy. Pani mnie zapytała czy chce jeszcze raz naprawiać ale zapytałem o możliwość wymiany na inny tv i powiedziała, że jest taka opcja i tak zaznaczy ale decyzja nie należy do niej. Znów czekam... Powiedzcie, co w przypadku gdy serwis będzie szedł w zaparte i nie będzie chciał przyjąć sprzętu twierdząc, że wymienili matryce i wg nich jest ok? Czy moga tak zrobić i jakie wówczas mam opcje rozwiązania sprawy?
 
Do góry