UE65MU7002TXXH problem z gwarancją serwisem

dzentelmen

New member
Cześć,

Znajoma kupiła pod koniec listopada 2017r tv UE65MU7002TXXH w MM Ostrobramska w Warszawie i jakiś czas temu się pojawiło coś dziwnego na ekranie, coś jak krzyż - załączam fotkę, coś widać jednak bez rewelacji:

https://drive.google.com/file/d/1M4ALkh2H_WJSypbsjUDSXbUwTQtwcJ-8/view?usp=drivesdk

view
view


Była w serwisie Samsunga z fotką i jej powiedzieli że to fizyczne uszkodzenie matrycy i za to nie odpowiadają... jak chce to mogą zrobić ekspertyzę za 150 zł...

Dzisiaj poprosiła mnie o pomoc, bo TV od nowości stoi grzecznie i nikt nim nie rzucał... - co sądzicie, warto walczyć z serwisem? może lepiej skorzystać z rękojmi i skoczyć do sklepu z nim?

Dzięki,
Pozdrawiam,
Marcin
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Zgłoś reklamację z rękojmi do sklepu. Tak naprawdę na podstawie zdjęcia to serwis Tak sobie może co cokolwiek powiedzieć. Zgłaszając z gwarancji nie mogą wziąć za tzw ekspertyzę. Pojawienie się kolorowych lini na matrycy zdarza się i warto jak najbardziej to zgłosić.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Jak matryca nie jest uszkodzona mechanicznie nie ma żadnych uszkodzeń zewnętrznych zrób z całej matrycy fotkę , idz do sklepu z dowodem zakupu pokaż problem i trzeba zgłosić !!! Wyskoczyły linie podczas oglądania i tyle na temat , chyba że faktycznie uszkodziła sama niechcący ale jak w/w jak nie ma nic z zewnątrz ja bym nie darował !!!
 

dzentelmen

New member
Dzięki za wsparcie, tak zrobię. Pójdę do MM.

Generalnie Samsung powiedział że takie krzyżowe uszkodzenie matrycy jest wynikiem tylko i wyłącznie uszkodzenia mechanicznego...
 

Intenso

Banned
No a co ma powiedzieć. :)
Broni się przed wymianą matrycy bo musi to zrobić za frajer.
Dać nową i zapłacić serwisowi za wymianę.
 

dzentelmen

New member
Tak, napisali dokładnie coś takiego:

"Po analizie opisanej sytuacji jednoznacznie stwierdzam, że wskazane przez Panią symptomy (dwie przecinające się linie) i wysłane zdjęcie ukazują skutki uszkodzenia mechanicznego, które nie podlega naprawie gwarancyjnej. "

po odpowiedzi że to nie było uszkodzenie mechaniczne odpisali:

"Rozumiem, że nie zgadza się Pani z diagnozy wsparcia technicznego.

W celu dokonania oficjalnej diagnostyki zapraszam do bezpośredniego kontaktu z lokalnym punktem serwisowym – adresy wszystkich serwisów znajdują się na stronie internetowej http://www.samsung.com/pl/support/servicelocation/. Uzyskać je można również na Infolinii Samsung pod nr telefonu 801172678."


Tak, bronią się przed kosztami a może klient nie pójdzie do serwisu i nie zgłosi się ew. do UOKIKu.
 
Do góry