Samsung UE55MU6172 rozłącza wifi w mieszkaniu po odpaleniu netflix

nyno909

New member
Witam wszystkich :)

Mam pewien problem: Od niedawna posiadam TV Samsung UE55MU6172. Jest on podłączony do WIFI - zasięg bardzo dobry, wifi jest na 4 urządzeniach (1x laptop, 1x telefon + tv) oraz do komputera stacjonarnego po kablu. Na wszystkich urządzeniach oprócz tv wifi działa idealnie. Od samego początku coś złego się dzieje np. z NETFLIXEM. TV jest podłączony z wifi, jednak po odpaleniu aplikacji, próbie zalogowania ,cały czas pokazuje mi się ekran ładowania aplikacji. I dzieje się dziwna rzecz. Mianowicie rozłącza mi wifi w całym mieszkaniu. Nawet w podłączonej przez kabel stacjonarce wysypuje sie internet. Dzieje się to tylko i wyłącznie gdy uruchamiam internet na TV i netflixa. Normalnie mogę mieć podłączone laptopy, telefony i wifi działa jak należy. Wcześniej tymczasowo rozwiązałem sprawę poprzez reset ustawień smarthub. Przez ponad miesiąc wszystko działało jak trzeba, jednak problem powrócił.. Wczoraj również próbowałem zrobić reset ustawień smarthub, jednak nie przyniosło to żadnego efektu.. Dodam też, że gdy udostępnie internet na telefonie poprzez sieć LTE to internet w tv i netflix śmiga jak należy. Miał ktoś taki problem? Powiem szczerze, że rozkładam ręce. Dodam, że mam router TP-LINK i na pewno nie jest to wina słabego zasięgu, bo gdy netflix działał to filmy w 4k śmigały bez zająknięcia. Co zrobiłem, żeby rozwiązać problem: Aktualizacja firmware przez usb w TV i routerze, ustawienie DNS od google na TV, zmiana kanału wifi na routerze, restart smarthub. Router to TP-LINK TL-WR841N. Jeśli ktoś ma jakikolwiek pomysł co może być nie tak? Z góry bardzo dziękuję za odpowiedzi.
 

panamejra

New member
Kablem połącz router z TV, ustaw na sztywno w telewizorze IP, jaka odległość między TV a router.
Osobiście mam TV podłączony po kablu po wifi gubił sygnał.
 

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
Kabel to zdecydowanie najlepsza opcja, na tym routerku masz uczciwe 100Mbit i tyle ile masz przez net'a od dostawcy, TV pewnie też więcej nie uciągnie. A WiFi to jak już to na AC ale to też jak nie da się po kablu.
 

nyno909

New member
Kabel to zdecydowanie najlepsza opcja, na tym routerku masz uczciwe 100Mbit i tyle ile masz przez net'a od dostawcy, TV pewnie też więcej nie uciągnie. A WiFi to jak już to na AC ale to też jak nie da się po kablu.


Jeśli chodzi o kabel to niestety nie mam możliwości podłączenia go. Musiałbym go przeciągnąć przez cały korytarz w mieszkaniu co wiązałoby się z kuciem kafelek, wyciąganiem futryn, żeby go jakoś schować. Odległość router - tv to +- 3,5 metra. Zasięg jest bardzo dobry, niemożliwe jest gubienie sygnału. Jak już uda mi się zalogować do netflixa bez wywalenia neta podczas logowania, to filmy w 4k działają bez zająknięcia. A co to jest to AC, jeśli chodzi o połączenie wifi ? Oraz jak wygląda sprawa z przypisaniem ip na sztywno do telewizora. Jaki konkretny adres mam przypisać ?
 
Do góry