Samsung seria KS na 2016r. WSZYSTKO NA TEN TEMAT

pebe86

Member
Bez reklam
Witajcie Panowie.
Moja sprawa wiąże się z następującym problemem.
Mój TV Samsung UE55KS7000 jest podłączony do sieci domowej za pomocą kabla (do routera)
Chciałbym wyłączyć w nim WiFi oraz Bluetooth.
Niestety takich funkcji w telewizorze nie ma.
Mam wścibskiego sąsiada i denerwuje mnie ciągłe odmawianie połączenia za pomocą dziwnych urządzeń co on świadomie lub nie próbuje.
Wujek Google skierował mnie do ustawień serwisowych telewizora.
Niestety pilot mam smart na którym nie ma przycisków które umożliwiałyby wejście do service menu.
Pobrałem więc apkę na telefon i za pomocą IR steruje tv ale niestety żadna kombinacja mi nie wchodzi do tego ukrytego menu.
Próbowałem Info->Menu->Mute->Power oraz Mute->1->8->2->Power
Nic z tego.
Jakieś rady?
Proszę uprzejmie o pomoc, dziękuje z góry za czas poświęcony na mój problem.
/Rafał


Tutaj akurat nie obwiniałbym sąsiada o świadome działanie ;)
Mam 60KS7000, telefon Galaxy S9+ i podczas korzystania ze smart view czasem sam domyślnie wrzuca mój obraz na telewizor sąsiada- nawet nie pyta się który tv wybrać. Dopiero jak anuluję i połączę ponownie, to łączy z moim.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Tutaj akurat nie obwiniałbym sąsiada o świadome działanie ;)
Mam 60KS7000, telefon Galaxy S9+ i podczas korzystania ze smart view czasem sam domyślnie wrzuca mój obraz na telewizor sąsiada- nawet nie pyta się który tv wybrać. Dopiero jak anuluję i połączę ponownie, to łączy z moim.

Oj,oj... :hihi: z tym to ostrożnie :razz: :D .A poważnie, to nawet nie wiedziałem ,że jet taka ( niezamierzona ) możliwość ! :evil:
 

padik

New member
Panowie (i Panie?) jaki pilot polecilibyście zamiennie do ks8000. Mam ten standarowy od dwóch lat, ale przyznam szczerze, że przyciski na "kółeczku" już się trochę wyrobiły i trzeba mocno wciskać w lewo/prawo żeby działało. Do tego np wpisywanie tytułu na youtube to mały koszmar. Czy jest jakiś pilot z klawiaturą qwerty? Nie chodzi mi o klawiaturę bt. Generalnie - dajcie jakieś fajne tipy odnośnie pilotów/sterowania.
pozdrawiam.

P.S. Mój UE68KS8000 będzie miał niedługo 2 lata i żadnych problemów z nim nie mam. Żadnych wymienianych matryc, odklejajacej sie obudowy czy problemów z podświetleniem. Może to też wina tego, że nie szukam problemów na siłę?
 

Intenso

Banned
Jeżeli twierdzisz ze ktoś szuka problemów na siłę, to wstawię później zdjęcia i sam ocenisz czy to były problemy na szukane na siłe.
 

padik

New member
Jeżeli twierdzisz ze ktoś szuka problemów na siłę, to wstawię później zdjęcia i sam ocenisz czy to były problemy na szukane na siłe.

Ale przecież ja absolutnie nie odnosiłem się do Ciebie, ani też do nikogo personalnie. Po prostu czytam ten temat co jakiś czas i widzę, że niektórzy wymieniali matryce 5x w miesiącu. Zazdroszczę ludziom, którzy mają na to siły i czas. 5 matryc było zepsutych to chyba jakieś przegięcie.

Jeśli można AD REM: czy ktoś może coś poradzić w kwestii pilotów?
 
Witam
Panowie mam prośbę co muszę zrobić żeby dać TV do rękojmi? jakie kroki po kolei ?;-) Tv kupiony w MM. Problem oczywiście z matrycą dolny lewy róg podświetlenie przebija taka jasna poświata ehh. A w listopadzie kończy mi się gwarancja na TV :/
Z ciekawości jaki masz model i ile cali? Jestem ciekaw jak jest z dostępnością matryc?
 

pablov7

Member
A więc Panowie, zgłosiłem swojego 55KS8000 z tytułu rękojmi i zwrot gotówki i dziś zadzwonił do mnie Pan z serwisu z Krk, po sprawdzeniu numeru seryjnego okazało się, że są nadal matryce i zamówił na poniedziałek.
Oczywiście, powiedziałem, że sam sobie sprzedałem ten tv bo pracuje w RTV EURO AGD i jak to powiedział wie o co chodzi i niestety są jeszcze dostępne. Godzinę później poszedłem do sąsiada który ma ten sam model tylko w 49" i już telefonicznie zgłosiłem jego reklamację, sytuacja taka sama i są również matryce. Do 65KS8000 już nie ma dostępnych.
Także w poniedziałek prawdopodobnie załatwimy wymiany matryc w obu modelach za jednym zamachem, przynajmniej dwa lata gwarancji na nowe matryce :)
Myślę, że bratu sprzedam mój model na święta za śmieszne pieniądze a ja pomyślę nad tv 65" ale czy to będzie nowy Qled czy może jednak Oled to już będzie czas by się zastanowić.
Jeśli by ktoś nie pamiętał usterki to oczywiście chodzi o poświaty, niżej w linku zdjęcie sąsiada 49KS8000, naliczyłem 21 poświat, natomiast u mnie są 3 na dolnej krawędzi, po jednym w rogach i jeden na środku, u sąsiada zwróćcie uwagę po powiększeniu zdjęcia, że nawet na górze ma dużo drobnych poświat czego już dawno nie widziałem. Telewizor używany 2 lata, gwarancja się kończy 20.10.18, mój do 12.11.2018
http://mariuszn.com/tmp/23/233422_20181003_150144.jpg
 
Ostatnia edycja:
Szkoda że nikt nic nie pisze o matrycach do UE55KS7000 czy są dostępne. Czekam na kolegę lukspeed co powie.
Ja mam jakoś gwarancję do końca grudnia i u mnie też są poświaty ale nie aż tak bardzo widoczne jak na waszych zdjęciach.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Co to znaczy olali? Zgłaszałeś reklamację, na piśmie, mailowo, w jakikolwiek sposób? Zgłoszenie na zasadach reklamacji czy na podstawie rękojmi?
 
Zgłaszałem problem telefonicznie zaraz po zakupie TV to mi powiedzieli że najlepiej wyłączyć tą opcje i czekać na poprawki. 1,5 roku później wkurzony napisałem przez stronę internetową oficjalną reklamację do samsunga przyjechał gość z serwisu i stwierdził że widzi problem (szarpanie obrazu) ale nic z tym nie jest w stanie zrobić bo to jest wina oprogramowania i powiedział że będzie z samsungiem sprawę wyjaśniał (podkreślił że to może potrwać koło miesiąca). Po półtora miesiąca napisałem email do samsunga w tej sprawie i się dowiedziałem tyle że według nich niema problemu i technik nie stwierdził żadnych nieprawidłowości u mnie w TV. Po czym wysłałem im skan dokumentu który mi zostawił na którym wyraźnie jest napisane że problem istnieje i jest dobrze widoczny. Potem oni odpisali że gdzieś im się ten dokument zapodział i że nie widzieli go ale na koniec 3 razy pisałem do nich o tym problemie a oni odpisywali mi bzdury typu żebym sobie ustawił antenę satelitarną dobrze i inne pierdoły. Na sam koniec uznali że AMP nie jest niezbędne do oglądania TV i dlatego nie uznają mojej reklamacji.

Mówiąc krótko liczę na to że się zepsuje i odzyskam pieniądze a samsunga nigdy więcej nie kupie. Już nawet nie mówię o TV ale już niczego tej marki nie kupię za taką obsługę.
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Zgłaszałem problem telefonicznie zaraz po zakupie TV to mi powiedzieli że najlepiej wyłączyć tą opcje i czekać na poprawki. 1,5 roku później wkurzony napisałem przez stronę internetową oficjalną reklamację do samsunga przyjechał gość z serwisu i stwierdził że widzi problem (szarpanie obrazu) ale nic z tym nie jest w stanie zrobić bo to jest wina oprogramowania i powiedział że będzie z samsungiem sprawę wyjaśniał (podkreślił że to może potrwać koło miesiąca). Po półtora miesiąca napisałem email do samsunga w tej sprawie i się dowiedziałem tyle że według nich niema problemu i technik nie stwierdził żadnych nieprawidłowości u mnie w TV. Po czym wysłałem im skan dokumentu który mi zostawił na którym wyraźnie jest napisane że problem istnieje i jest dobrze widoczny. Potem oni odpisali że gdzieś im się ten dokument zapodział i że nie widzieli go ale na koniec 3 razy pisałem do nich o tym problemie a oni odpisywali mi bzdury typu żebym sobie ustawił antenę satelitarną dobrze i inne pierdoły. Na sam koniec uznali że AMP nie jest niezbędne do oglądania TV i dlatego nie uznają mojej reklamacji.

Mówiąc krótko liczę na to że się zepsuje i odzyskam pieniądze a samsunga nigdy więcej nie kupie. Już nawet nie mówię o TV ale już niczego tej marki nie kupię za taką obsługę.
A jak to wyglądało czasowo? Bo z tego zo zrozumiałem, zgłosiłeś oficjalną reklamację którą potwierdził technik - po 14 dniach bez odzewu ze strony Samsunga reklamację uważa się za rozpatrzoną pozytywnie. Ja bym nie odpuszczał. Napisz na oficjalnej stronie samsunga na fb. Opisz dokładnie sprawę, niech jak najwięcej ludzi to zobaczy :) Media społecznościowe mają wielką siłę przebicia :)
 
Jak to wygląda czasowo? Hmm pierwszą telefoniczną rozmowę z nimi miałem niecałe 2 lata temu i jak pisałem wcześniej powiedzieli mi że najlepiej jest wyłączyć AMP i poczekać aż zrobią poprawki w oprogramowaniu. Co do kolejnej już emailowej reklamacji to jakoś w lecie tego roku zgłaszałem. Najlepsze jest to że jak sam bym się nie odezwał w tej sprawie do samsunga to nawet by nie odpisali do mnie bo jak to powiedzieli technik był i stwierdził że sprzęt działa prawidłowo. Zgadza się wszystko sprzęt działa prawidłowo ale oprogramowanie już nie i to mi technik powiedział wprost że on z oprogramowaniem nie jest w stanie nic zrobić. Ogólnie serwis samsunga potraktował mnie beznadziejnie i dlatego ja już nie kupie niczego tej firmy. Kiedyś ich chwaliłem bo mam stary TV samsunga który ma już z 7 lat i do tej pory działa bardzo dobrze a tu na samym początku użytkowania takie jaja i co najlepsze nie poprawiają tego.
Wiele osób narzeka tak jak ja na AMP nawet tu na forum. A jak byście zobaczyli oficjalne forum samsunga niemieckie to temat o problemach z AMP nawet w najnowszych TV Samsunga ma ponad chyba teraz 300 stron a Samsung dalej nic nie naprawia.
 

Kasio

Member
.........Na sam koniec uznali że AMP nie jest niezbędne do oglądania TV i dlatego nie uznają mojej reklamacji......


Co za kompletna bzdura... to tak jak byś kupił nowy samochód w salonie z zepsutym zamkiem bagażnika i w odpowiedzi na reklamacje/naprawe odpisali by ze bagażnik nie jest niezbędny do poruszania się samochodu a bagaże możesz umieścić na siedzeniach z tyłu.No ale cóż się dziwić jak zgłaszałem swoja matryce do wymiany (kilka małych fioletowych plamek 1-2cm na matrycy) na infolini samsunga z wysłanymi zdjęciami ,przepraszam za wyrażenie ale jakis zasrany gówniarz i skretyniały tępak stwierdził uszkodzenie mechaniczne,co wywołało u mnie piane z pyska,kulturalnie w jego stronę poszła zjeba za twierdzene na podstawie zdjecia uszkodzenia mechanicznego i oczywiście skarga poszła do centrum samsunga.Przyjechał serwisant cyt: ...panie to jest do wymiany i to bez dyskusji..." no i tak to było. Wątpię żeby w umowie gwarancyjnej był zapis że niektóre funkcje tv mogą być niesprawne i działać niepoprawnie.Poczytaj warunki umowy gwarancyjnej i nie daj se wcisnąć odmowy.W samsungu z tego co czytam to jeszcze wymieniają a podobno w panasonic'u ni hu hu.
 
Co za kompletna bzdura... to tak jak byś kupił nowy samochód w salonie z zepsutym zamkiem bagażnika i w odpowiedzi na reklamacje/naprawe odpisali by ze bagażnik nie jest niezbędny do poruszania się samochodu a bagaże możesz umieścić na siedzeniach z tyłu.No ale cóż się dziwić jak zgłaszałem swoja matryce do wymiany (kilka małych fioletowych plamek 1-2cm na matrycy) na infolini samsunga z wysłanymi zdjęciami ,przepraszam za wyrażenie ale jakis zasrany gówniarz i skretyniały tępak stwierdził uszkodzenie mechaniczne,co wywołało u mnie piane z pyska,kulturalnie w jego stronę poszła zjeba za twierdzene na podstawie zdjecia uszkodzenia mechanicznego i oczywiście skarga poszła do centrum samsunga.Przyjechał serwisant cyt: ...panie to jest do wymiany i to bez dyskusji..." no i tak to było. Wątpię żeby w umowie gwarancyjnej był zapis że niektóre funkcje tv mogą być niesprawne i działać niepoprawnie.Poczytaj warunki umowy gwarancyjnej i nie daj se wcisnąć odmowy.W samsungu z tego co czytam to jeszcze wymieniają a podobno w panasonic'u ni hu hu.


Tylko co mi wymienią skoro cała seria i te nowsze podobno też mają problemy z AMP? Ja już tylko mam nadzieję że u mnie się na tyle wypalą te podświetlania że będą widoczne bez wpatrywania się na matrycę i że już nie będą mieć matryc na wymianę i kasę mi oddadzą. Kłóciłem się z nimi przez 3 tygodnie i bez skutku. Już nie mam siły do kłótni.
 
Do góry