Samsung 40F6320, Netflix i napisy

Bejziczek

Member
Witam
Posiadam Samsung 40F6320. Mam opłaconego Netfliksa i chciałbym oglądać na Tv filmy i seriale, jednakże polskich napisów brak na tv
Jest na to jakaś rada ?; zmiana regionu etc
 

czarga

New member
Prawdopodobnie to wina aplikacji. U mnie na Panasonicu również brak napisów i dostępny jest tylko lektor. Używając przeglądarki internetowej napisy są.
 

Bejziczek

Member
Rozmawiałem przed chwilą z supportem Netflixa, doskonale znają ten problem, ale nic nie mogą, bo Samsung nie wiedzieć czemu wrzucił starą wersję aplikacji i zablokował jej samoczynną aktualizacje; obecnie posiadam wersje 3.229 a powinienem 4.09
 

Bejziczek

Member
Wklejam treść odpowiedzi udzielonej mi przez Samsunga
W przypadku telewizora UE40F6320 najnowsza wersja aplikacji jest o numerze 3.229. Wersja 4.1017 jest dostępna na serii telewizorów z roku 2014 (seria H). Natomiast w przypadku telewizorów z roku 2015 (seria J) najnowsza wersja aplikacji jest o numerze 5.0144. Różnice w wersjach i numeracji są spowodowane tym, że każda z serii telewizorów posiada zupełnie inną platformę i do danych platform właściciele aplikacji tworzą określone wersje aplikacji.



W danym przypadku, jeżeli chodzi o dostęp napisów w poszczególnych filmach, proponuję kontakt z firmą Netfilx, gdzie powinien Pan otrzymać informacje na temat planowanych zmian w aplikacji na określonym modelu telewizora Samsung.
Nasze wsparcie obecnie nie posiada informacji na temat planów wprowadzenia zmian w aplikacji, czy też implementacji napisów w wybranych filmach.
 
Do góry