Brak listy programów

turek78

New member
Drodzy, po aktualizacji softu do 11.30 w tv 55F7000 niestety zginała mi lista programów z sieci Multimedia.
Mam sparowany tv z dekoderem tego dostawcy tv.


Chcąc dokładnie zbadać temat postanowiłem porozmawiać z przedstawicielem firmy Samsung na chacie, i wiecie czego się dowiedziałem? Że firma Samsung może zrobić wszystko co zechce z softem ponieważ zaakceptowałem regulamin przy pierwszym uruchomieniu tv. Ciekawe?
Poniżej cała rozmowa z firmą Samsung.





-ID sesji: 4027004
-Rozpoczęcie: 2015-12-30
-Czas trwania: 10:11 - 10:48
-Imię i Nazwisko: Jan Kowalski


-Model(S/N): > UE55F7000 (S/N: ZAV03SADC00118W)



Jan Kowalski
10:23:18
Po aktualizacji firmware do 1130 zniknęła lista kanałów STB, jest tylko informacja Bieżąca lista kanałów jest pusta
Maciej Kotaski
10:23:18
Witaj. W czym mogę Ci pomóc?
Jan Kowalski
10:23:29
witam
Po aktualizacji firmware do 1130 zniknęła lista kanałów STB, jest tylko informacja Bieżąca lista kanałów jest pusta
Maciej Kotaski
10:24:17
Proszę Pana, proszę dokładnie sprecyzować jaką opcje Pan wybiera, jak dokładnie podłączone jest źródło sygnału do TV?
Jan Kowalski
10:24:37
do TV podłączony jest dekoder Multimedia
przez HDMI
przed aktualizacją do 1130 lista kanałów była dostepna po wybraniu na pilocie CH LIST
po aktualizacji już niestety nie ma
podczas konfigurowania TV wybrałem dostawce kanału MULTIMEDIA
Maciej Kotaski
10:29:38
Rozumiem, proszę Pana, obecnie dostępne w usłudze Smart Hub są zakładki Samsung Apps. Games oraz Multimedia. Zgodnie z wyświetlanym komunikatem, od czerwca wyłączone zostały usługi Warto obejrzeć oraz Filmy i Seriale (od lipca). Decyzja naszej firmy spowodowana jest bardzo małym zainteresowaniem powyższymi funkcjami. Wraz z wyłączeniem Warto obejrzeć kanały z dekodera przestały być widoczne w TV. Nie świadczy to o błędzie telewizora. Zapewne wcześniej nie miał Pan najnowszej wersji oprogramowania dlatego po aktualizacji do 1130 lista przestała być widoczna.
Jan Kowalski
10:30:21
nie chodzi mi o usługę Warto obejrzeć
ale o listę kanałów po wybraniu z pilota CH LIST
Maciej Kotaski
10:31:14
Proszę Pana, rozumiem, chodzi o kanały z dekodera widoczne w TV po wybraniu przycisku CH List. Wraz z wyłączeniem powyższych opcji lista przestała być widoczna.
Jan Kowalski
10:31:53
to jak teraz mam przy pomocy jednego pilota zobaczyć listę kanałów?
kupiłem TV z pewnymi funkcjami które stopniowo są wyłączane ale teraz to już przegięcie
to proszę przeprogramować pilota aby po wybraniu CH LIST wybierał listę kanałów z dekodera
Maciej Kotaski
10:34:09
Doskonale Pana rozumiem, natomiast zgodnie z regulaminem Smart Hub niektóre opcje mogą zostać wyłączone. Oczywiście Pana zgłoszenie potraktuję jako sugestię i przekażę do specjalisty produktowego.
Jan Kowalski
10:34:27
to w jakim celu wybieram dostawcę TV?
Maciej Kotaski
10:35:59
Nie wszystkie opcje zostały jeszcze dostosowane w TV. Obecnie lista kanałów z dekodera nie wyświetla się w TV.
Jan Kowalski
10:36:19
a czy w przyszłości będzie?
Maciej Kotaski
10:37:42
Na chwilę obecną nie posiadam takich informacji ponieważ opcja została wyłączona, ponieważ była częścią usługi Warto obejrzeć. Natomiast tak jak wspomniałem powyżej, w Pana imieniu przekażę sugestię do specjalisty produktowego w związku z przywróceniem listy kanałów widocznej po wybraniu przycisku CH List.
Jan Kowalski
10:39:05
nie zgadzam się z Panem, usługi Warto obejrzeć nie ma już kilka miesięcy (TV aktualizowałem w tym czasie 2 razy) a lista kanałów zniknęła przed tygodniem przy aktualizacji do 1130
Maciej Kotaski
10:39:40
Jeśli mimo wszystko ma Pan wątpliwości to sprawę może Pan również zweryfikować kontaktując się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem. Proszę o podanie kodu pocztowego abym mógł podać kontakt do najbliższego autoryzowanego serwisu.
Jan Kowalski
10:40:59
bardzo jestem rozczarowany postawą Pana firmy, kupując TV jedną z zalet były usługo Warto obejrzeć i współpraca z dekoderem za pomocą jednego pilota
mój kod to 96-500
może jeszcze napisze mi Pan kiedy zostanie wyłączona opcja zmiany głośności lub wyłączenia TV?
Maciej Kotaski
10:43:53
Doskonale Pana rozumiem, natomiast zgodnie z regulaminem Smart Hub, który zatwierdził Pan podczas pierwszego uruchomienia TV: „Firma Samsung może w dowolnej chwili, według własnego uznania i bez obowiązku uprzedniego zawiadomienia lub ostrzeżenia: a. zmienić Usługi lub zawiesić i/lub wstrzymać świadczenie Usług lub części Usług;” Jest to punkt 4.4. Już podaję kontakt do najbliższego serwisu. Proszę o chwilę cierpliwości.
Najbliższe serwisy to: MIXREMEDIA Sp. z o.o. 00-728 Warszawa Al. Wincentego Witosa 31 lokal 56 (budynek Centrum Handlowego Panorama) tel.: (22)841-78-61 UTV Serwis 01-926 Warszawa Pablo Nerudy 1 tel.: (22)669-09-01 UTV Serwis 02-766 Warszawa Hawajska 15 tel.: (22)446-48-09 A-TECH 00-898 Warszawa Białostocka 5 tel.: (22)618-07-85 / (22)698-07-12
CENTRUM SERWISOWE ORION 09-400 Płock Bielska 61 tel.: (24)268-61-52
Czy na chwilę obecną mogę jeszcze w czymś pomóc?\n
Z uwagi na brak dalszych pytań dziękuję za rozmowę.\nPozdrawiam i życzę miłego dnia.
 
Do góry