Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Samsung > Gwarancja Samsunga. UWAGA!
Odpowiedz

Wspiera forum

Avatar lolek126

Meldunek: Dec 2007
Postów: 21,212
Cytuj  
#477
16-04-2015, 14:40
Domyślnie

Cytat:
Napisał boromirep Zobacz post
najdziwniejsze jest to że jesli jest to marginalna sprawa ( dotyczy jakiejś partii modelu z tego co się orientuję ) to czemu samsung nie chce tego naprawiać w ramach gwarancji ? przecież wiecej straci niż zyska . łatwo policzyć na iles tam sztuk sprzedanych zakurzy się powiedzmy 100 . jesli ludzie którzy chcą kupic tv przeczytaja o tym problemie a wielu kupujacych czyta fora przed zakupem to kupi tv innej marki i ilosć takich ludków moze być większa niż reklamacje uznane
Wydawałoby się że tak powinno być jak piszesz bo niewątpliwe sprzedanych modeli serii 6 i 5 to tysiące sztuk, a ilość reklamacji niech byłoby 100-200 w całej RP to jak to się ma do tego co sprzedali... mało tego będą tacy którzy będą się zastanawiać nad wysokimi modelami i wtedy już naprawdę może być nie wesoło bo mogą ludzie się przestraszyć że może się to stać również w wysokim modelu za odpowiednie już pieniądze. Pomimo że jak na razie tylko seria 5 i 6 jest z tą wadą.. ale strach ma wielkie oczy... Oczywiście nie jestem z tych co zakładają z góry, że w wysokich modelach też to się stanie ale ludzie mają rożny charakter i w takich modelach rozmawiamy o zupełnie innych kwotach..
__________________
Sony KD-55X8505C,KDL-55HX955,Onkyo TX-NR5010, Denon DBT-3313UD, Marantz SA-KI Pearl Lite. Paradigm Reference studio 60 v5, Paradigm Reference CC-590 v5, MA Gold GX-FX, Velodyne SPL – 1200 ultra.Van den hul D-352 z konfekcją DIY,Hq Ofc ProlinkExclusive,
Van den hul the Flat, Qed reference, Audioquest chocolate.Wireworld ultrafiolet 5. Oehlbach NF 1 Y.Nordost Red Dawn,. Kabl. zasil. PS-Audio AC-3, Audioquest NRG 2x 2szt. , Monster Cabel powerline 200. Listwy zasilające Supra DB-06EU, Belkina.
Odpowiedź z Cytatem
lolek126 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Senior Member

Avatar rafaa

Meldunek: Mar 2013
Postów: 151
Cytuj  
#478
16-04-2015, 15:23
Domyślnie

Wysłałem maila do redaktora naczelnego Komputer Świat. Na ich stronie jest dział "Interwencje". Skoro antyweb nie dostał odpowiedzi od samsunga, bądź nie jest zainteresowany praktykami Samsunga to inny serwis sprawę nagłośni.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedź z Cytatem
rafaa jest offline
Klub HDTV.com.pl

Avatar Henry

Meldunek: Jan 2014
Postów: 6,918
Skąd: PL

Cytuj  
#479
16-04-2015, 15:28
Domyślnie

Oby....
O każdej niewłaściwej praktyce trzeba informować, może w końcu się opamiętają (choć nie sądzę....)
__________________
Pozdrawiam

Video: Samsung, Oppo
Audio : Primare, Marantz, Technics, Pro Ject, Kef, CA, Boston Acoustics, Harman Kardon


Sprzedam:
MARANTZ SA8003 - odtwarzacz SACD
KIMBER KABLE 4VS - kable głośnikowe
Odpowiedź z Cytatem
Henry jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Banned

Avatar HQ150

Meldunek: Aug 2009
Postów: 3,723
Cytuj  
#480
16-04-2015, 15:34
Domyślnie

To jest proste. Takie nieuczciwe praktyki muszą się im nie opłacać, żeby ich zaniechali.
Więc jak klienci będą o tym pisać, jak będą dochodzić swoich praw, to firmy szybką takich praktyk zaniechają. Ważne po prostu żebyśmy nie byli bezczynni w obliczu łamania naszych praw.
Ja Sony w moim przypadku złamało warunki gwarancji, to usłyszałem, że mój przypadek jest słynny w Sony na całą Polskę.
Gdyby wiedzieli jakim echem odbije się moja sprawa to nawet by im do głowy nie przyszło, że warto złamać gwarancję dla niewielkiej oszczędności.
I właśnie do tego trzeba doprowadzić, żeby firmy wiedziały, że jak postąpią z nami nieuczciwie, to na tym stracą.
Odpowiedź z Cytatem
HQ150 jest offline
Klub HDTV.com.pl

Avatar Henry

Meldunek: Jan 2014
Postów: 6,918
Skąd: PL

Cytuj  
#481
16-04-2015, 15:38
Domyślnie

I myślisz, że jak trafi sie im kolejny przypadek (taki jak Twój) to postąpią inaczej?

Ja ze swojej strony na razie wysłałem oficjalne zapytanie:
GWARANCJA (NIE)REALIZOWANA PRZEZ FIRMĘ SAMSUNG! Proszę o informację dlaczego defekty produktów firmy Samsung - zbierający się kurz wewnątrz matryc w ubiegłorocznych modelach TV serii 6 - ujęte zostały w karcie gwarancyjnej jako nie podlegające gwarancji "Tego tupu defekt w rozumieniu treści karty gwarancyjnej nie jest usterką odbiornika - punkt 5 i 7 karty gwarancyjnej" Jak to jest możliwe, że producent nie ponosi odpowiedzialności za wadliwie działający produkt wprowadzony do sprzedaży- w tym przypadku niewłaściwie wykonane/ nieszczelne matryce?
Otrzymałem odpowiedź, że aktualnie zajmują się sprawą i wyjasniają, na odpowiedź czekam od poniedziałku....pożyjemy, zobaczymy
__________________
Pozdrawiam

Video: Samsung, Oppo
Audio : Primare, Marantz, Technics, Pro Ject, Kef, CA, Boston Acoustics, Harman Kardon


Sprzedam:
MARANTZ SA8003 - odtwarzacz SACD
KIMBER KABLE 4VS - kable głośnikowe
Odpowiedź z Cytatem
Henry jest offline
Banned

Avatar HQ150

Meldunek: Aug 2009
Postów: 3,723
Cytuj  
#482
16-04-2015, 15:43
Domyślnie

Tak, postąpią inaczej jak będą mieli prawie pewność, ze po nieuczciwym zagraniu klient na tyle nagłośni sprawę, że stracą kolejnych np. 100.
Oni robią po prostu to co im się bardziej opłaca.
W moim przypadku pisano mi, że podobno moja sprawa miała nawet jakieś personalne konsekwencje. Ale oczywiście jedna jaskółka wiosny nie czyni.
To powinno się stać powszechne. Musi za naszą też sprawą świadomość klientów co do ich praw i siły ich głosu, wzrosnąć. Dlatego tematy jak ten są takie ważne.
Jeszcze jedna rzecz mi przychodzi do głowy. Mamy tutaj na forum przecież sklep.
Blackninja.
Jakby ktoś u Ciebie zareklamował niezgodność towaru z umową, na taki TV Samsunga z kurzem wewnątrz matrycy, to Twój sklep by takie roszczenie uznał?

Ostatnio edytowane przez HQ150 ; 16-04-2015 o 15:48
Odpowiedź z Cytatem
HQ150 jest offline
Senior Member

Avatar rafaa

Meldunek: Mar 2013
Postów: 151
Cytuj  
#483
16-04-2015, 15:46
Domyślnie

Ja nie popuszczę, będę pisał gdzie się tylko da. Musi być ktoś, kto nie bierze od nich sprzętu do testów za zamiatanie takich spraw pod dywan.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedź z Cytatem
rafaa jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:48. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę