Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

slawekmod

New member
Stawiałem sie w sytuacji kolegi. Ja mam problem z plamami, odwołania na odmowy reklamacji i odmowy na odwołania za sobą, zgłosiłem sprawę do federacji, papiery robione pod kątem sprawy. Nie interesuje mnie to czy czyta to ktoś z euro czy samsunga. Zarówno jedna jak i druga firma została u mnie wykreślona z listy zaufanych. Chyba tyle ode mnie. Tak jak pisałem wcześniej, będę relacjonował na bieżąco moją sprawę.
 

slawekmod

New member
Kupiłem w euro sprzętu za kilkanaście kPLN w ciągu paru ostatnich lat ale całe szczęście nic się nie popsuło.
Brat zgłosił ten sam problem co u mnie z h6400 40 calowy. Serwis odmówił wymiany matrycy tylko czyszczenie ! A usterka taka sama jak u mnie. U niego serwis z południowej Polski, u mnie z Warszawy. Taka sama usterka a różne standardy hahahha. To się nazywa dbanie o klienta. Żenua.
 

Marcin 3105

New member
Matryca ta okazała się zła ponieważ różniła się jedną literka od tej co była u mnie w H 6400 przez to był taki słaby obraz. Serwis dzwonił do mnie i ma przyjechać po świętach i wymienić matryce na nową, myślę ze będzie już ok.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Samochód a tv do dwie inne rzeczy.
Co ja mam Ci powiedzieć, Samsung kombinuje jak może bo ma problem, chłopina z serwisu nic nie jest winien, nawet jak on zgłosił Twój problem to i tak Samsung to oleje albo będzie odwlekał w czasie.

Dokładnie tak jest. I dlatego właśnie od dawna tutaj piszemy o tym, że realizacja naprawy poprzez zgłoszenie reklamacyjne jest złym rozwiązaniem.
 

wwns

Member
Napiszę tak sam sobie jesteś winien w pierwszej kolejności sprawdź numer seryjny na obudowie i ten w menu czy się zgadzają bo to co napisałeś to się kupy nie trzyma co 3D ma do matrycy?
Matryca to matryca ekran i nic więcej!
Tak więc jak wymienił ci na tą samą to nic w menu serwisowym nie powinien grzebać !
Druga możliwość że dostałeś inny model matrycy wtedy trzeba wybrać w menu konkretny model matrycy.
I tyle na temat albo serwis w kulki wali albo serwisant od taki sobie.
Miałem kiedyś nieprzyjemności kontaktu z autoryzowanym serwisem Samsunga i dramat serwisant przyjechał i w pierwszej kolejności chciał wymieniać płytę główną w tv to ta gdzie są porty bo po aktualizacji wyszły slawne chmurki .Autoryzowany serwis (w taki sposób chciał obniżyć oprogramowanie) ��
Wejdź w menu serwisowe i zobacz jak jest matryca następnie Google i znajdź jaka powinna być w tym modelu.
Życze powodzenia i trochę chłopskiego rozumu.
 
Ostatnia edycja:

Marcin 3105

New member
witam numer seryjny telewizora podawałem jak składałem reklamacje .A jezeli chodzi Ci o matryce to była A1AFOV a ta co serwis wymienił to A1AFOVJ nie przełączył na nią w menu serwisowym i nie było 3D.
 

YaNz

New member
Jakiś czas temu pytałem na forum o problem z telewizorem rodziców - UE48J5100AW. Dostałem odpowiedź, że jest to kurz na matrycy. Niestety później nie miałem czasu zająć się sprawą jednak teraz temat powraca. TV został zakupiony w MM 03.07.2015 r. Z tego co wyczytałem najlepiej (?) reklamować z tytułu niezgodności towaru z umową. Teraz pytanie jak to zrobić od strony technicznej - zawożę tv do sklepu i tam wypisuję jakiś ich druczek czy np sam wypisuję w formie pisma i wysyłam? Czytałem, że do części osób serwis po prostu przyjechał i albo zabierał tv albo naprawiał na miejscu. Sprawa jest dla mnie o tyle ważna, że po przeprowadzce nie mamy kartonu z tv i ewentualne zabezpieczenie go dla celów przewozu byłoby problematyczne.
 

rafmik

Member
Hej

Mam telewizor Samsung UE40H6400AW.
Kupiony w styczniu 2015 roku. Był już raz na naprawie (marzec 2016) z tytułu rękojmi w związku z kurzem (wtedy oprócz plam po bokach wyskoczyła mi jedna prawie na środku ekranu).

Aktualnie widzę, że ponownie tworzą się "zacieki" na górze ekranu. Możecie popatrzeć na zdjęcia i ocenić czy to kurz, czy podświetlenie tak wygląda?

Zaczynam się interesować tematem, bo za 3 tygodnie kończy mi się rękojmia (o gwarancji nawet nie myślę). Ponieważ była by to już druga naprawa chciałbym skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy (ewentualnie wymiany na TV nowy, wolny od wad).














oraz tutaj taka plamka czegoś (jest od środka TV):




Co o tym myślicie? To jest już kurz od środka matrycy czy po prostu podświetlenie?

Dodam, że najbardziej widoczne są zacieki na górze - zwłaszcza na jasnym tle, przy przesuwaniu obrazu w poziomie (typu w filmie widok z przesuwem kamery w lewo/prawo).

Serwis powie, że to kurz, czy zwali na podświetlenie?


Do osób które przechodziły już drugą naprawę - jak wygląda sprawa ze skorzystaniem z praw wynikających z rękojmi i wystosowaniem żądania wymiany produktu na nowy, wolny od wad, lub zwrot pieniędzy?
Domyślam się, że łatwo nie pójdzie...
Zakup z OleOle.
 

pietas

New member
PLAMKA NA EKRANIE 55ks7000s

witam serdecznie , a ja mam coś takiego na nowym tv (11 dni) :


zgłosiłem do samsunga na razie milczą , myślicie ze to podlega pod gwarancje ? na ciemnych tlach mi to wyswietla jakby coś było odpite na matrycy na drogiej stronie ? jakby w tym miejscu przyciemniało podświetlanie tak jak by coś odbite bylo??

Pozdrawiam :)
 
Ostatnia edycja:

wwns

Member
tłusta plma :smile: standart dla tv trzeba było oglądać a nie przyglądać się!
Tv rękojmia i nowy! do roku masz prawo żądać nowego.
 
Ostatnia edycja:

RHJG

New member
Bez reklam
Równie dobrze to może być odcisk kciuka,palca,za mocno złapane za ekran ? Też tak bywało,tylko tutaj jest sporo od krawędzi ?
 

pietas

New member
hej , oglądałem, normalnie tego na planszach nie było widać ani nic , dopiero jak mi się smart zawiesił własnie na ciemno niebieskim tle to to zauważyłem, zgłosiłem do samsunga we wtorek ma być serwis ... tam na fotkach to nie jest białe tło tylko ciemno szare ciut jaśniejsze od czerni własnie tylko wtedy widać ta plamkę :( na bardzo ciemnych tłach ,cloudingu i badingu nie mam nic i obawiam się że jak mi wymienią panel żeby nie był gorszy ...:( są jeszcze 3 pixele co świecą na czerwono na białym tle i z 3 na biało na czarnym tle ...
 

pietas

New member
nie ekranu w żadnym wypadku tak nie dotykałem , na matrycy nie widać nic świeciłem latarka i oglądałem , pyzatym to jest plama jakieś 8cm wysoka i na 4 cm szeroka także raczej ten paluch odpada to bardziej na łokieć wygląda :(
 

pietas

New member
Witam , przed chwilą miałem telefon z serwisu ze za 30 min będą u mnie po tv , a miał być technik we wtorek oglądnąć usterkę, przełożyłem na przyszły tydzień bo mi tv na weekend potrzebny , trochę mnie to zmartwiło bo będą mi tak targać tv nowy ?a jak technik stwierdzi że nie widzi usterki? bo ta plama jest widoczna tylko na bardzo ciemnych tłach ? i na darmo wożenie po 50 km mojego tv? Myślałem że załatwią to w domu... miejsce jest ... a jak mi oddadzą z badingiem i cloudingiem zostawia i pojada ? podłączam a tu bach prześwietlenia , bading ? i teraz pytanie jak ponagrywam telefonem na co tv będzie reklamowany , że nie ma badingu ani cloudingu , tylko tą plamkę (ją to bardzo ciężko zauważyć przy oglądaniu normalnej tv, raczej na ciemnych jednolitych ciemnych tłach) przed oddaniem do serwisu , to później jakby coś jakiś bading albo clouding to mogę na podstawie takiego nagrania żądać panelu bez wad albo żeby był przynajmniej w takim stanie jak oddałem do serwisu???bez badingu i cloudingu ????
 

Metrolog

New member
Nie można reklamować cloudingu i bandingu bo jest to nieodłączna cecha matryc LED należy raczej liczyć na łut szczęścia że jakoś to będzie i pocieszać się że inni mają jeszcze gorzej nawet nie zdając sobie z tego sprawy.
 
Do góry