Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

men203

New member
Nie masz prawa od razu żądać zwrotu kasy skutecznie. Mogą naprawić.
Szkoda, że za pierwszym razem nie zrobiłeś tego co teraz.

Wiedziałem o tym i tylko dzięki temu forum (za co bardzo Wam dziękuję) zdecydowałem się na reklamację w sklepie. W sumie trwało to trochę ponad miesiąc czasu, ale wymieniono mi drugi raz matrycę na nową i mam nadzieję, że do 30.06.2017 problem znowu się powtórzy, ponieważ będę mógł się ubiegać o zwrot gotówki. Sklep zapłacił za kuriera w obie strony, więc straciłem "tylko" miesiąc bez telewizora.
 

Marcin 3105

New member
witam jestem tu nowy od dziś mi tez serwis wymienił matryce na nową w samsungu UE40H6400 bo odkleił się led, ale na tej nowej obraz jest do niczego. Wiem ze przestawił tylko matryce w menu serwisowym bo nie było 3D, żadnych ustawień więcej nie nie wpisywał z nowej matrycy. Matryca ta 40A1AFOVJ może ktoś z was ma do niej parametry kalibracyjne
 

slawekmod

New member
witam jestem tu nowy od dziś mi tez serwis wymienił matryce na nową w samsungu UE40H6400 bo odkleił się led, ale na tej nowej obraz jest do niczego. Wiem ze przestawił tylko matryce w menu serwisowym bo nie było 3D, żadnych ustawień więcej nie nie wpisywał z nowej matrycy. Matryca ta 40A1AFOVJ może ktoś z was ma do niej parametry kalibracyjne

Reklamuj, niech zabierają szrot. Nic nie rób sam. Zgłoś jako niezgodny z umową.
 

wwns

Member
Samsung 55 F6640 czyszczenie plam

Mianowicie po 3 latach użytkowania zaczęły pojawiać się plamy widoczne na jasnym tle.
Wkurzało to bardzo,kiedy minęła gwarancja postanowiłem zrobić z tym porządek.
Po rozkręceniu i zdarciu taśmy która miała zapobiegać dostawaniu się do środka pyłu ( znalazłem mini pająka w środku :eek: ) przystąpiłem do rozłożenia matrycy na warstwy
( składa się z 3 warstw) przy podniesieniu pierwszej od razu zobaczyłem plamę więc podniosłem i odłożyłem.
Ostatnia była z materiału przypominającego plexe z chropowatą strukturą i to właśnie tu zbiera się pył.
Spryskałem całą płynem do mycia okien i wytarłem ręcznikiem papierowy.
Plam już nie było :grin: , po poskładaniu świeci jak nowy!

es70jc77xqcdp1f6g.jpg


Jak nowy :grin:

Przed czyszczeniem

7950639400_1465900221.jpg



jmr24at6vnyy6oc6g.jpg


xnw33q5dkfu4m5j6g.jpg


hzpsix9ebdry43q6g.jpg


f5oddi6vwmodkqn6g.jpg


t9y1gf0x8f66qqm6g.jpg


151bcaa3ds5nmst6g.jpg


n3y1halrle3b59v6g.jpg


nzg57qn4ac5dfdp6g.jpg


n0piswrn2vg0ckx6g.jpg


xdcrxy8yrla90vt6g.jpg


agderm1enhkaqay6g.jpg


djfn2p5uah218vz6g.jpg



Na koniec napiszę tak każdy przyzwoity serwis powinien sobie poradzić z tym w 4h! (powinni za taśmować ładnie wszystko od nowa ( ja użyłem taśmy do klimatyzacji)
 
Ostatnia edycja:

przeeemek

New member
Brawo. Trochę wiecej opisu - krok po kroku - i powinno to trafić we właściwe miejsce. Z pewnością przyda się każdemu predzej czy później.
 

Rafal7

Banned
Jak pytałem czy jesteśmy sami wstanie wyczyścić matryce to mogę uświadamiali na forum ze nie ma takiej możliwości.
Tak czułem ze się da wyczyścić.

Na szczęście ja u siebie kurzu nie miałem i nie mam, gwarancja właśnie się skończyła, i tak po gwarancji nie mamy nic do stracenia.

Napewno ktoś z Samsunga śledzi ten temat i zgłosi to ze użytkownicy doszli do tego jak samemu wyczyścić matryce.
Teraz zaczną robić takie matryce których się nie da rozebrać, po to baby pójść i kupić nowy tv.
 
Ostatnia edycja:

Marcin 3105

New member
Dzięki za poradę.Jutro ma do mnie przyjechać serwis zobaczę co mi powiedzą odnośnie tego obrazu, jak nie uznają reklamacji, to zareklamuje jako niezgodny z umową.Po wymianie matrycy dzwoniłem do serwisu bo nie było obrazu 3D, przyjechał serwisant i przełączył coś w menu serwisowym bo wcześniej chyba o tym zapomniał. Pokazywałem mu wtedy ze jest słaby obraz ,ze się kratkuje i jakby śnieżył to powiedział ze nic mi z tym nie może zrobić i kazał zareklamować za pół roku a gwarancje mam do sierpnia 2017.
 

slawekmod

New member
Nie dyskutuj z serwisantem tylko zgłoś niezgodność TV z ustawą bo będziesz się bujał z serwisem do końca gwarancji. Co to za serwis co nie daje rady z naprawą? TV ma być po naprawie w stanie zgodnym z umową a nie gorszym. Co to za rada żeby reklamować za pół roku?
Zgłoś od razu reklamację z tytułu niezgodności tym bardziej że to drugi serwis.
 

slawekmod

New member
A więc: zgłaszam usterkę telewizora LED LCD 3D. Zostaje uznana. Przyjeżdża serwis, wymienia mi matrycę. Okazuje się że po naprawie telewizor nie wyświetla 3D ( nie da się pewnie uruchomić tej funkcji). Dzwonię, serwis przyjeżdża ponownie, ustawia opcję w menu serwisowym której nie włączył. Mówię że obraz po wymianie matrycy nie jest takiej samej jakości jak w zakupionym, nowym odbiorniku. Serwisant mówi żebym zgłosił usterkę za 6 miesiecy. Czy naprawdę twierdzisz ze serwis dał radę? Bo ja twierdzę że serwis nie dał rady, odbiornik nie został przywrócony do stanu zgodnego z umową czyli takiego jak był w chwili zakupu i nie spełnia funkcji tak jak spełniał je w dniu zakupu. Czegoś tu można nie rozumieć?
 

Rafal7

Banned
Dla mnie to serwisant zrobił to , na co mu pozwala jego pracodawca czy zleceniodawca czyli Samsung.
Jak Samsung nie zapłaci mu za jego usługę bo stwierdzi że wymienił matrycę i jest git to serwisant nie kiwnie palcem.
 

slawekmod

New member
Jeszcze raz. Przypuśćmy że to ja zgłaszam zamiast kolego TV. Serwis stwierdza że do wymiany jest matryca. Więc serwis ją wymienia i musi przeprowadzić naprawę tak aby wszystkie te funkcje które działały przed naprawą działały po naprawie. To jest jasne jak słońce. TV ma być naprawiony a nie wymieniony element i ograniczenie dostępnych przed naprawą funkcji. Co więcej, naprawa polegała na wymianie matrycy po to żeby obraz był pozbawiony wad a kratkowanie itp jest niedopuszczalne.
Powiedzmy że oddaję auto na gwarancji bo szleje łańcuch rozrządu, gwarant wymienia, okazuje się że nie działa sprężarka klimatyzacji a serwis mi mówi żebym zgłosił problem za pół roku. nonsens.
 

Rafal7

Banned
Samochód a tv do dwie inne rzeczy.
Co ja mam Ci powiedzieć, Samsung kombinuje jak może bo ma problem, chłopina z serwisu nic nie jest winien, nawet jak on zgłosił Twój problem to i tak Samsung to oleje albo będzie odwlekał w czasie.
 

slawekmod

New member
Samochód jak i TV to towar i obowiązują podobne zasady.
Naprawa gwarancyjna polega na przywróceniu towaru do stanu sprzed wystąpienia usterki więc serwis (czy to na polecenie szefa czy samsunga) nie wywiązał się ze zobowiązań gwarancyjnych i to wynika jednoznacznie z teksu napisanego przez kolegę.
Ponieważ mnie euro próbuje wyhuśtać na moim odbiorniku sprawę oddałem do federacji a zakończy się ona pewnie sprawą w sądzie.
Koledze radzę żeby nie dyskutował już ze sprzedawcą czy serwisem tylko powołał się na niezgodność towaru z umową. Skoro serwis samsunga ( kto by nie był jego wykonawcą) nie potrafi przywrócić sprzętu do stanu zgodnego z przeznaczeniem ( czy to z braku wiedzy fachowej czy niechęci) to nie ma sensu powoływać się na gwarancję. Tym bardziej ze obecna ustawa umożliwia wystąpienie z żądaniem o wymianę na nowy towar lub zwrot gotówki po wystąpieniu drugiej usterki.
 

Rafal7

Banned
Według Samsunga naprawa została zrealizowana wiec co?
Serwisant nie kiwnie palcem dopóki Samsung nie przesle mu zlecenia, za które mu potem zapłaci.
Czego Ty nie rozumiesz?
Ze to korporacja i ma Cię gdzieś?
Zgłoś znów do nich temat to może przyslą Ci serwisanta.
 

slawekmod

New member
Kolego, pisałem hipotetycznie stawiając się w sytuacji kolegi.
Wytłumacz mi jedną sprawę: jak została zrealizowana naprawa skoro zniknęły plamy ale pojawiły się problemy z szatkowaniem obrazu i brak 3D?
Samsung zapewne zlecając wymianę matrycy łączy to z jej uruchomieniem. Zgodnie z Twoim tokiem rozumowania serwisant po jej wyminie nie musiał nawet włączać odbiornika do sieci. Bo miał zlecenie na wymianę matrycy.
Pracuję w usługach jako elektronik od 20 lat i nigdy ale to nigdy nie zrealizowałem tak usługi jak piszesz.To jest niedopuszczalne. Po wymianie urządzenia muszę je zaprogramować do stanu pełnej używalności takiej jak była przed wymianą.
Korporacja- już się boję :D
 
Do góry