Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

mafia35

New member
Bez reklam
Lepiej przykleić filtry HEPA i jakąs czarną tasmą przykleic lub dwustronną. Jak jest taka rzeźba to niech to jakoś wygląda ;)

Wysłane z mojego Galaxy S7 za pomocą Tapatalka
 

czesiek85

New member
Na wygląd nie zwracam uwagi..gdyż Tv wisi na ścianie...czy ktoś już próbował podobnego sposobu z pozytywnym skutkiem ?
 

Metrolog

New member
Może po zakończeniu gwarancji warto jednak pomyśleć o uszczelnieniu matrycy a nie obudowy telewizora bo tym samym odcinamy tlen zasilaczowi i płycie głównej.
 

kysa

New member
wreszcie, po miesiacu blisko, dostalem opinie serwisu ...

Na podstawie oględzin, dokonanych w domu użytkownika i wykonanych zdjęć stwierdzam , że objaw reklamowany przez użytkownika , szare smugi , plamy na powierzchni ekranu to przebarwienia wynikające z dopuszczalnej przez producenta nierównomierności tła obrazu , na wykonanych zdjęciach reklamowany objaw jest praktycznie nie do zauważenia . Zjawiska tego nie da się wyeliminować całkowicie z odbiornika TV LED gdyż jest nierozerwalnie związane z technologią wytwarzania paneli LCD-LED. Samsung wprowadził technologię podświetlenia bezpośredniego LED, która pozwoliła na zmniejszenie poboru mocy telewizora ciemne, jasne plamy , smugi mogą pojawiać się w rogach lub innych miejscach ekranu .
Ponieważ każdy inaczej odczuwa takie cechy obrazu, jak kontrast i jasność, istnieje możliwość ręcznego dostosowania charakterystyki obrazu do własnych potrzeb w menu użytkownika.
Sprzęt sprawny brak podstaw do reklamacji .
czyli przyznał ,ze plamy są ..jutro chyba rzecznik praw konsumenta ..
 
D

Deleted member 121090

Guest
Rzecznik niewiele Ci pomoże bez ekspertyzy rzeczoznawcy, który jednoznacznie stwierdzi, że plamy które masz u siebie nie są zjawiskiem normalnym, że odbiegają od normy. Od tego bym zaczął i z tym do sprzedawcy.
 

kysa

New member
taki wlasnie mialem zamiar ,chce isc do rzecznika i poprosic o rzeczoznawce i jego opinie ,ta musi byc na moją korzysc ,bo plamy są i to coraz większe ..potem do sklepu
 

foltys

New member
Witam. U mnie niestety również pojawiła się plama mój telewizor to 40H6400 zakupiony we wrześniu zeszłego roku. Niestety przed zakupem nie natknąłem się na ten wątek bo bym go nie kupił, a tak mleko rozlane. W związku z tym, że kupowałem go w RTV AGD, a Koledzy którzy kupowali u nich i w Ole Ole mieli problem ze zgłaszaniem reklamacji prosiłbym o pomoc w napisaniu reklamacji dot. rękojmi do powyższego sklepu. Pozdrawiam.
 

lopek3

New member
Wczoraj przyszedł Pan z serwisu i obejrzał telewizor. Decyzja natychmiastowa - wymiana matrycy, bez ściemniania i wykrętów. Od momentu zamówienia matrycy przez serwis 3-4 dni robocze, przyjdą i wymienią na miejscu.
Przy okazji trochę sobie z nim porozmawiałem, problem jest im znany i dotyczy dyfuzorów w matrycy. Tak więc pozytywnie.

Kontynuując ten wątek. Parę dni po wizycie serwisanta otrzymałem pytanie ze sklepu, czy wymiana matrycy jest dla mnie satysfakcjonująca. Oczywiście, że tak. Niech wymieniają. No i od tego momentu nastąpiła cisza w kontaktach ze sklepem czy to z serwisem. Po upływie miesiąca wystosowałem maila do sklepu z kopią do zarządu, że w związku z brakiem naprawy, odstępuję od umowy i proszę o zwrot pieniędzy, gdyż w przeciwnym razie występuję na drogę sądową.
No i dzisiaj niespodzianka. Otrzymałem maila zwrotnego z prośbą o dostarczenie telewizora do sklepu, nastąpi zwrot pieniędzy.
Ogólnie cała sprawa od momentu pierwszego zgłoszenia trwała ponad dwa miesiące, ale myślę że było warto walczyć o swoje prawa.
Także w chwili obecnej jestem bez TV (a tu właśnie trwa Euro 2016:(), czekam na zwrot na konto i zaczynam wybór TV od początku.

Edit: Ku mojemu zaskoczeniu nie było także problemu ze zwrotem pieniędzy za przedłużoną gwarancję:).
 
Ostatnia edycja:

lolo2

Well-known member
Bez reklam
Hmmm. No to moj tv musi sie pospieszyc bo mam tylko rok gwarancji ( zakup na firme) pol roku minelo a narazie zero kurzu. Mam ue55h.... 6400, czy jakos tak.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Foltys a jak kupowałeś tv we wrześniu ur to nie czytałeś o tych plamach ? Czy wiedziałeś o tym ale pomyślałeś sobie, że mnie to nie trafi... a cena atrakcyjna to "warto" podjąć ryzyko..
 

foltys

New member
We wrześniu padł mi stary samsung tak z dnia na dzień koszt naprawy miał być większy od wartości telewizora, a uporem się żeby następny też był tej firmy więc w Google wpisałem telewizor do 2500 zł i ten z opinii najlepiej wypadał. Nie znalazłem wtedy informacji o tym żeby coś takiego się z nim działo. Co prawda długo nie szukałem bo na chciałem szybko coś kupić. Głównie chodziło mi o Smart tv i internet. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego telewizora ale odkąd zauważyłem tą plamę to cały czas tylko na nią zwracam uwagę i się denerwuję. Ten wątek znalazłem dopiero po tym jak ta plama wyszła na ekranie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Spoko myślałem że byłeś z tych co wiedzieli o tym, a pomio tego kupili... a teraz wielki płacz.. życzę powodzenia.
 

foltys

New member
No to lekka załamka. Zadzwonił serwis z informacją, że jutro przyjadą po telewizor, a miałem nadzieję że jeśli będą go chcieli naprawić to zrobią to u mnie tak jak u niektórych Kolegów.
 

foltys

New member
No to zmiana jadą dzisiaj.
I już telewizorka nie ma Miły Pan z serwisu przyjechał i go zabrał. Słyszał o podobnych problemach mówił też o tym że mógł się wypalić jakiś led? Aha oni zawsze zabierają sprzęt do serwisu i nie naprawiają u klienta.
 
Ostatnia edycja:

foltys

New member
Właśnie zostałem mega zdziwiony. Przed chwilą przyjechał serwisant z moim telewizorem czyli w domu nie miałem go chyba tylko 3 godz. Na tą chwilę wszystko wygląda dobrze nie ma żadnych plam. Niestety w opisie napisane jest warunkowe czyszczenie matrycy. Zobaczymy co z moim telewizorkiem będzie dalej. Mam tylko jeszcze pytanko. Czy dobrze zrozumiałem, że skoro doszło do naprawy to przy ewentualnym ponowieniu się objawów mogę teraz domagać się zwrotu pieniędzy?
 
Do góry