Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

stahen

New member
Czy jest dowód , że te plamy są spowodowane przez kurz? Podobny efekt występuje także w niektórych telewizorach Philipsa i LG. Jest to tzw.DSE , czyli efekt brudnego ekranu. Ciemne plamy i pasy zaburzające jednolitość obrazu. Podrzuciliście Samsungowi jako powód kurz i teraz zwalają winę na niewłaściwe użytkowanie , a tak naprawdę wina leży w wadliwych matrycach.
Philips 42PFH6109/88 w Sklepie RTV EURO AGD
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Masz rację.
Dlatego też od dłuższego czasu radzę składać u sprzedawcy niezgodność towaru z umową, bo wtedy nas zupełnie nie interesuje czym są spowodowane te plamy.
Liczy się tylko fakt, że nie są one wynikiem niewłaściwego użytkowania i nie wiedzieliśmy w momencie zakupu, że wystąpią.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Witam jak zrobiłeś zdjęcie nieba to co się dziwisz,że są chmurki? A poważnie to wymień i to szybko !
Ja bym powiedział że nawet bardzo bardzo szybko...


Stahen - Nieźle jak tak będzie w każdym tv z półki najczęściej kupowanych modeli to cienko ja widzę kupujących.....
 
Ostatnia edycja:

dj.doc

New member
Czy jest dowód , że te plamy są spowodowane przez kurz? Podobny efekt występuje także w niektórych telewizorach Philipsa i LG. Jest to tzw.DSE , czyli efekt brudnego ekranu. Ciemne plamy i pasy zaburzające jednolitość obrazu. Podrzuciliście Samsungowi jako powód kurz i teraz zwalają winę na niewłaściwe użytkowanie , a tak naprawdę wina leży w wadliwych matrycach.
Philips 42PFH6109/88 w Sklepie RTV EURO AGD
Witam.
Nie ma dowodu, nikt z poszkodowanych nie wycierał sciereczką matrycy.
Skąd wiesz, że jest to DSE? Jesteś pewny?
Nikt Samsungowi nie podrzucał powodu, przecierz w serwisie pracują "wyszkoleni" specjaliści i oni wystawiają opinię jaka jest usterka.
Kto zwala winę na niewłaściwe użytkowanie? Serwis wystawia gotowy papier w którym pisze o kurzu. Przypadek niewłaściwego użytkowania był postawiony użytkownikowi składającemu raklamacje przez sklep.
Jesteś pewny,że to wina matryc?
Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

stahen

New member
Gdyby powodem tych plam był jakiś tani podzespół , a nie droga matryca serwis załatwiłby naprawy od ręki. Prawdopodobnie takich matryc wypuszczono parę tysięcy sztuk i dlatego specjalistom wydano instrukcję jak spławiać klientów przy pomocy kurzu. Jest to bezczelne działanie producentów , przecież ludzie wydając ciężko zarobione pieniądze powinni otrzymywać towar właściwej jakości. Bardzo współczuję wszystkim którzy kupili te niepełnosprawne „cuda techniki” i teraz mają masę kłopotów z tego powodu. Mam nadzieję , że producenci pójdą po rozum do głowy i zrozumieją że zwalanie winy na kurz i klientów spowoduje więcej szkody niż zysku dla nich. Producenci samochodów dawno to zrozumieli i potrafią się przyznać do błędów i usuwać je na swój koszt.
 

KSG GLIWICE

New member
witam.
Szanowni forumowicze, których dotknął problem "kurzu" :evil:
Ciekawi mnie jakie modele zostały dotknięte tym problemem.
Czy moglibyście, króciutko podać dane:
1. Model, rozmiar matrycy
2. Datę produkcji - nie jestem pewien ale jest to chyba 8 i 9 znak odczytany z numeru seryjnego, gdzie 8 -rok produkcji, 9 - miesiąc. Proszę mnie poprawić jeśli się mylę.

Pozdrawiam
ue 46f6400aw sn zap13shd700520-jeszcze rat za niego nie spłaciłem serwisan radził walić do rzecznika praw konsumenta przy urzedzie miasta.On doradzi kogo atakowac czy samsunga czy sklep.On powiedział że mi tego nie wyczyści bo mu samsung za to nie zapłaci prywatnie owszem mozna 250 zł ale gwarancji ze to nie wróci po 3 miechach nie daje.Ponoc te tv tak mają ze zaciągają kurz;-)poczytałem troche ustawe konsumencką i od producenta mozemy rządać tylko naprawy a od sklepu naprawy wymiany na nowy lub zwrot kasy( choć ja z kredytem to pewnie bez odsetek:)co ciekawe mojego modelu tv w neo24(tam kupywałem)juz nie ma ciekawe co wtedy....Pozdrawiam panowie napiszcie jak coś uda sie wam wywalczyc
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
"Szanowny Panie, Informuję, iż zgłoszona przez Pana reklamacja dotycząca niezgodności towaru z umową została uznana. Zgodnie z Pana żądaniem towar zostanie bezpłatnie naprawiony. Naprawa zostanie wykonana, po uprzednim odebraniu od Pana towaru. NEO24.PL dołoży wszelkich starań, aby naprawa została zrealizowana w jak najkrótszym czasie. Jednocześnie informuję, iż czas realizacji Pana żądania może być zależny między innymi od stopnia skomplikowania naprawy lub konieczności sprowadzenia części zamiennych. Przepraszam za powstałe niedogodności. "
Napisałem do nich, że plamy kurzu na matrycy powstaja wskutek nieszczelności matrycy i ze gwarancja tego nie obejmuje. Jutro kurier odbierze tv.
KSG Gliwice
Słabo czytasz ten temat.
To właśnie sklep neo24, jak pisze maroko, uznał zasadność niezgodności towaru z umową.
Więc pisz do nich pismo i chyba będziesz miał po problemie.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
ue 46f6400aw sn zap13shd700520-jeszcze rat za niego nie spłaciłem serwisan radził walić do rzecznika praw konsumenta przy urzedzie miasta.On doradzi kogo atakowac czy samsunga czy sklep.On powiedział że mi tego nie wyczyści bo mu samsung za to nie zapłaci prywatnie owszem mozna 250 zł ale gwarancji ze to nie wróci po 3 miechach nie daje.Ponoc te tv tak mają ze zaciągają kurz;-)poczytałem troche ustawe konsumencką i od producenta mozemy rządać tylko naprawy a od sklepu naprawy wymiany na nowy lub zwrot kasy( choć ja z kredytem to pewnie bez odsetek:)co ciekawe mojego modelu tv w neo24(tam kupywałem)juz nie ma ciekawe co wtedy....Pozdrawiam panowie napiszcie jak coś uda sie wam wywalczyc

Wg mnie na 99,9 % wróci to bo tv jest źle zrobiony...
 

okocz

New member
Nie musi wrócić, niech tylko zażąda wymiany (tego modelu nie ma już w ofercie więc mogą wymienić na inny, równorzędny za zgodą klienta) lub zwrotu kasy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nie musi wrócić, niech tylko zażąda wymiany (tego modelu nie ma już w ofercie więc mogą wymienić na inny, równorzędny za zgodą klienta) lub zwrotu kasy.

Pewnie że tak... Jestem bardzo ciekawy jak to będzie z tv z tego roku czy tez w tej serii czy tez generalnie w niższych seriach będzie ten problem i co ważne czy nie pojawi się to w wyższych seriach za odpowiednie pieniądze...
 

okocz

New member
Samsung usunął mój komentarz ze zdjęciem mojego telewizora na fejsbuku. Czy jest możliwe, że zablokowali możliwość dodawania przeze mnie komentarzy na ich profilu? Bo zniknęła mi taka opcja :|

edit:
Oni naprawdę to zrobili, sku..syny :O
 
Ostatnia edycja:

bestman101

New member
To już totalne olanie klientów i traktowanie ich jak frajerów i dawców kapitału. Traktują PL jak kraj bananowy jak to się mówi inne proszki do prania na PL inne na Niemcy z TV chyba tak samo jak widać.

Miałem 1x75cala i 2x55cala Samsungi ale jak widzę takie traktowanie klientów scyzoryk mi się otwiera w kieszeni powiem tylko jedno:

Już ani zł nie zarobi Samsung na mnie i będę odradzał tą markę wszędzie gdzie tylko będę miał okazję. Sam jestem handlowcem i nie znoszę frajerstwa i naciągania klientów na buble. Frajerów szukają to niech szukają dalej na wschód. Chyba bym ich rozjebał jakby mój 75 cali kupiony za naście tys złotych dostał plamy a oni by mnie olali.

Ta sprawa to gwóźdź do trumny Samsunga jeśli naprawdę są tego tysiące tych szrotów a to dopiero zaczyna wyłazić to dopiero początek walki ze złodziejami a Polak potrafi egzekwować i dochodzić.

Trzeba zainteresować tym kogo się da i najlepiej zrobić stronę "ANTY Zakurzony SAMSUNG" lub coś podobnego na faceboku. Może ktoś tu z forum podejmie się to prowadzić. Tam cwaniaki nic nie skasują a i będzie społeczność w jednym miejscu podawanie modeli trefnych TV opini itd.

Jeśli ktoś jednak "musi" mieć Samsunga to tylko kupować z dystrybucji Europejskiej nie Polskiej.
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Samsung usunął mój komentarz ze zdjęciem mojego telewizora na fejsbuku. Czy jest możliwe, że zablokowali możliwość dodawania przeze mnie komentarzy na ich profilu? Bo zniknęła mi taka opcja :|

edit:
Oni naprawdę to zrobili, sku..syny :O
Pamiętasz jak pisałeś, że umieścisz info na fejsie, to pytałem Cię czy nie mają możliwości usunięcia Twoich wpisów. Okazuje się, że niestety wykrakałem.
To szczyt chamstwa ze strony Samsunga.
 

bestman101

New member
Lamus: Dlatego nie kupuje się paletowych Telewizorów jakim jest Samsung to masówka na ilość nie jakość. Szczególnie tańsze modele Seria 6 np H6400.

Nie doceniasz mediów i ruchu społecznościowego nie takie molochy padały na ryj.

Anty Samsung to bardzo dobry pomysł na facka kto się podejmie ?
 
Ostatnia edycja:

Henry

Active member
Bez reklam
Lamus: Dlatego nie kupuje się paletowych Telewizorów jakim jest Samsung to masówka na ilość nie jakość. Szczególnie tańsze modele Seria 6 np H6400.

Nie doceniasz mediów i ruchu społecznościowego nie takie molochy padały na ryj.

Anty Samsung to bardzo dobry pomysł na facka kto się podejmie ?

I można tak o wszystkich markach, wszystkich producentach...
Sony robiło i robi szopki z realizowaniem gwarancji, Samsung, Philips, LG i reszta nie lepiej traktują klientów.
 

KSG GLIWICE

New member
Najprościej w Paint-cie białe tło zapisać do JPG. Odtworzyć na pendrive jako zdjęcie :)

otworzyłem painta dałem zapisz obraz na pendrive podłączyłem do tv a i tak nie mam całego obrazu(niewiem moze cos w ustawieniach obrazu w tv czy gdzie tego szukać)
 

Attachments

  • 100_3266.JPG
    100_3266.JPG
    625,3 KB · Wyś: 99
Do góry