UE65HU8200 problem z podświetleniem

Spyx

New member
Zakupiłem wczoraj TV Samsung UE65HU8200 i od razu co rzuciło mi się w oczy po włączeniu to nierównomierność podświetlenia.

Pierwsze zdjęcie przedstawia maksymalnie problem, przy minimalnym podświetleniu.

Wraz z zwiększaniem jasności problem maleje, ale nie znika. Pomimo że nie widać na jasnym tle, widać ten mankament podczas oglądania filmów.

Dobija mnie to, bo mam kilkuletniego samsunga, a tam takiej przypadłości nie ma, jest jakaś funkcja w menu odpowiedzialna za to? Czy w grę wchodzi tylko odsyłanie?

34q4k1i.jpg


2d6uq00.jpg


2e0l2j4.jpg


2czeki0.jpg
 

digitalus

Banned
Mam identyczne zdanie na ten temat.Telewizor oddac do sklepu jesli oczywiscie jest to mozliwe.
Telewizor bardzo drogi i bardzo duze nierownomierne podswietlanie jest nie do przyjecia.
Nie mozna wykluczyc ze pozniej moze byc jeszcze gorzej.
Przyklad
http://www.hdtv.com.pl/forum/979235-post581.html
Samsung produkuje telewizory coraz gorszej jakosci.
 
Ostatnia edycja:

Spyx

New member
Zamawiałem online z rezerwacją w sklepie, i podobno zwrot z tytułu odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie jest możliwy.Więc ewentualnie tylko niezgodność z umową, bądź serwis. Po prostu idealnie.
 

digitalus

Banned
Zapytaj w sklepie czy mozna wymienic na plazme.Z plazmy LG uzyskasz znacznie lepsza jakosc obrazu, Maly minus to odblaski.Za taka sume mozesz kupic model V czyli 50PB660V i jeszcze zostanie duzo pieniedzy.
Przyklad w linku.W plazmie jakosc obrazu jest bardzo dobra . Panel swieci rownomiernie bo nie ma podswietlania matrycy.
https://www.youtube.com/watch?v=eA3pnOvADOY&list=UUBEi9_9oUOstndW1z0L-q7g
https://www.youtube.com/watch?v=pe46T8v1xTE

W sklepach internetowych mozna kupic model 60 calowy

http://www.ceneo.pl/30195344#tab=click
 
Ostatnia edycja:

ernet

Active member
Bez reklam
Dosłownie zaniemówiłem.... .Wymieniaj od razu,jak możesz.Wymiana jest zawsze łatwiejsza niż zwrot gotówki.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zamawiałem online z rezerwacją w sklepie, i podobno zwrot z tytułu odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie jest możliwy.Więc ewentualnie tylko niezgodność z umową, bądź serwis. Po prostu idealnie.
Nie słuchaj takich bzdur pracownika sklepu. Przysługuje Ci zwrot jak najbardziej. Mnie też kiedyś sklep próbował wmówić, że nie. Odeślij im TV z odpwiednim pismem i postrasz Inspekcją Handlową.
Jak wyślesz na gwarancji, to będziesz miał TV naprawiany.
 

aaa111

New member
Dramat - nowy i tak drogi tv!. Oczywiście sklep kombinuje bo ustawa nie obowiązuje w przypadku produktu lub usługi wykonanej według indywidualnego zamówienia - natomiast to nadinterpretacja sklepu w tym przypadku . Gdybyś zamawiał ten TV w nieistniejącym standardowo kolorze np. niebieskim to wtedy nie można zwracać produktu. Ten telewizor jest jak najbardziej standardowy i zgodny ze standardową specyfikacją fabryczną (tzn powinien być bo ewidentnie nie jest).
 

Spyx

New member
Skończyło się na tym, że przyjedzie serwis samsunga ocenić moje "roszczenie". Sklep nie wymieni bo nie mają na stanie drugiego, a w momencie mojej wizyty w sklepie, ten TV był także niedostępny w sklepie internetowym eurortvag.. więc NIBY długo bym czekał.

Miał ktokolwiek przyjemność z serwisantami Samsunga?
 

Spyx

New member
Nie słuchaj takich bzdur pracownika sklepu. Przysługuje Ci zwrot jak najbardziej. Mnie też kiedyś sklep próbował wmówić, że nie. Odeślij im TV z odpwiednim pismem i postrasz Inspekcją Handlową.
Jak wyślesz na gwarancji, to będziesz miał TV naprawiany.

Z tego co się kiedyś naczytałem bezproblemowy zwrot dotyczy umowy zawartej na odległość, jak widać rezerwacja w sklepie to jakiś kruczek. Przykładowo aukcje internetowe dotyczą tylko opcji "Kup Teraz" nie licytacji.

A niezgodność towaru z umową:
"W sytuacji, gdy zakupiony towar jest niezgodny z umową, kupującemu przysługują konkretne uprawnienia. W pierwszej kolejności można domagać się doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez żądanie nieodpłatnej naprawy albo wymiany towaru na nowy."

w sumie jak czytam dalej:

"To kupujący dokonuje wyboru, czy wystąpi z żądaniem naprawy czy wymiany, ewentualnie obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy. Od umowy nie można jednak odstąpić, jeżeli niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Jeżeli sprzedawca nie ustosunkuje się do żądania naprawy albo wymiany w terminie 14 dni, brak odpowiedzi poczytuje się jako uznanie żądania za uzasadnione."

W zgłoszeniu reklamacyjnym mam wpisane (wymiana towaru).
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie rozumiem dlaczego nie walczyłeś o zwrot pieniędzy.
W głowie się nie mieści takie postępowanie, będziesz się teraz bawił z serwisem, ot tak, na dzień dobry.
Miałem kiedyś podobną sytuacje, a w zasadzie taką samą i również z Samsungiem, naturalnie nie było "możliwośći" zwrotu, tylko serwis.
Prawnik szybko załatwił sprawe, a pieniądze wróciły w ekspresowym tempie.
No nic, powodzenia Ci życze.
 

psiaja

Member
Tak postępuje RTV Euro AGD
Zwroty, wymiany i inne przysługujące przywileje kupujących w tym sklepie prawie są nie do wyegzekwowania - czy to kupując "normalnie" w ich sklepie czy przez internet z odbiorem osobistym - przerabiałem to.. W/w to tylko dobra wola kierownika sklepu !
Jedynie zamawiając przez neta (czy to w tym sklepie, czy z ich "oddziału" internetowego "ole, ole") klient może bez żadnych przeszkód zwrócić towar..
 

grzes_k

New member
Euro stosuje nieciekawy zapis: "rezerwacja - zakup w wybranym sklepie", musiałby to ocenić prawnik czy jest to umowa zawarta na odległość.

Niezależnie od tego na Twoim miejscu walczyłbym o wymianę lub zwrot pieniędzy.
Naprawa to nie to samo co nowy tv, jeżeli trafisz na solidnego serwisanta to nie jest źle, jak trafisz na kiepskiego to lepiej o tym nie myśleć. Nawet bardzo dobry serwis to zawsze zespół różnych ludzi - niestety może to być loteria.

Na koniec - na podstawie swoich doświadczeń i wielu osób polecam zakupy w sieci nie dla idiotów, zamawiasz przez internet, odbierasz w sklepie lub z dostawą i na dzień dzisiejszy masz bodajże 30 dni na zwrot - bez pytań i problemów - zapisane w regulaminie, chyba bez haków jak ww. Sam dwukrotnie kupowałem zamawiając przez internet z odbiorem i zapłatą w sklepie, na dokumentach byłą adnotacja "zakup przez internet", również byłem świadkiem zwrotu - bez pytań, problemów.
 

Spyx

New member
Pora na podsumowanie wątku.

Po wizycie serwisanta potwierdzenie, że jest usterka, a nie tylko "wygórowane oczekiwania klienta". Porobił zdjęcia. Na jego papierze napisałem "Nie zgadzam się na naprawę gwarancyjną". Oczekiwanie na decyzję serwisu i sprawa zakończyła się przywiezieniem nowego TV.

Ile to trwało?
Sprawa zgłoszona w sklepie w niedzielę. W środę był Pan z serwisu. W kolejny czwartek była decyzja. Następnego dnia dostarczono mi nowy, pozbawiony wad z podświetleniem TV. Czyli mniej niż dwa tygodnie.

Jak dla mnie Samsung wyszedł z tego z obronną ręką.
Dziękuje wszystkim zainteresowanym za udział w tym wątku.
 
Ostatnia edycja:
Do góry