tv 55 cali - co kupić?

goracymarian

New member
Witajcie.
Jestem totalnym laikiem nie znającym się na tv. Zawsze kupuje to co mi wciśnie sprzedawca. Szukając w internecie natknąłem się na stronkę HDTV. Czytając trochę, mam nadzieję że tutaj ktoś mi pomoże.
Jak w temacie - szukam tv 55 cali w cenie do 5000 zł.
Nie musi to być najnowszy model, czytałem że warto nie raz kupić zeszłoroczny ze względu na niższe ceny.
Tv będzie stał w salonie 6m na 5m. Pomieszczenie nie jest zbyt nasłonecznione, światło pada z lewej strony.
Czytałem że najlepsze są plazmy ale chyba odpuszczę bo biorą dużo więcej prądu. Chyba że się mylę?

Poradźcie coś.
Z góry bardzo dziękuję.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Różnice oczywiście są - zależy ile godzin dziennie gra Twój telewizor.
Podaj proszę jakie masz warunki w mieszkaniu ?
 

goracymarian

New member
Wiesz, jak żona jest w domu to będzie grał kilka godzin za dnia a kiedy wrócę z pracy to będzie grał kolejne kilka godzin wieczorem.
Moja siostra ma jakąś plazmę, raczej z niższej półki bo w zeszłym roku zapłaciła 2300zł za 51 cali. pobór prądu napisany z tyłu TV to 250 wat! Jak dla mnie to za dużo.
Co konkretnie chcesz wiedzieć o warunkach w mieszkaniu?
 

hamertbu

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witajcie.
Jestem totalnym laikiem nie znającym się na tv. Zawsze kupuje to co mi wciśnie sprzedawca. Szukając w internecie natknąłem się na stronkę HDTV. Czytając trochę, mam nadzieję że tutaj ktoś mi pomoże.
Jak w temacie - szukam tv 55 cali w cenie do 5000 zł.
Nie musi to być najnowszy model, czytałem że warto nie raz kupić zeszłoroczny ze względu na niższe ceny.
Tv będzie stał w salonie 6m na 5m. Pomieszczenie nie jest zbyt nasłonecznione, światło pada z lewej strony.
Czytałem że najlepsze są plazmy ale chyba odpuszczę bo biorą dużo więcej prądu. Chyba że się mylę?

Poradźcie coś.
Z góry bardzo dziękuję.

Philips 55pfl7108 tylko najpierw poczytaj troche forum


Wysłane z mojego GT-I9300
 

goracymarian

New member