Tani projektor

gummo

New member
Witam.

Wielkie dzieki za odp. w moim poprzednim temacie.

Sprawa zakupu Benq W500 przesunela sie w czasie z uwagi na inne wydatki - zycie:)

Jako ze w temacie projektorow jestem nowicjuszem i chcialbym sprobowac czegos wczesniej zanim wplyne na szerokie wody pomyslalem sobie o tanim projektorze. Pod uwage biore Epsona TW-10H oraz Sanyo PLV Z1. Wiem ze dla Was to prehistoria ale moze jako pierwszy projektor bedzie ok a ja troche poeksperymentuje w temacie. Przy ewentualnej odsprzedazy duzo raczej nie strace... (cena zakupu ponizej £200)
Czy w/w projektory wystarcza do poprawnego ogladania DivX/DVD?
Przypominam rozwiazanie tymczasowe (okres pol roku) potem kupuje W500 albo cos podobnego.

Pozdrawiam.
 

Tidus1024

New member
Bez reklam
gummo napisał:
Witam.

Wielkie dzieki za odp. w moim poprzednim temacie.

Sprawa zakupu Benq W500 przesunela sie w czasie z uwagi na inne wydatki - zycie:)

Jako ze w temacie projektorow jestem nowicjuszem i chcialbym sprobowac czegos wczesniej zanim wplyne na szerokie wody pomyslalem sobie o tanim projektorze. Pod uwage biore Epsona TW-10H oraz Sanyo PLV Z1. Wiem ze dla Was to prehistoria ale moze jako pierwszy projektor bedzie ok a ja troche poeksperymentuje w temacie. Przy ewentualnej odsprzedazy duzo raczej nie strace... (cena zakupu ponizej £200)
Czy w/w projektory wystarcza do poprawnego ogladania DivX/DVD?
Przypominam rozwiazanie tymczasowe (okres pol roku) potem kupuje W500 albo cos podobnego.

Pozdrawiam.
Nie kupuj starych LCD. Stare DLP są bez porównania lepsze - np. Infocus 4805. Oczywiście upewnij się wpierw czy masz warunki do instalacji DLP.
 

gummo

New member
Wlasnie tak do konca nie wiem czy mam warunki i chce poeksperymentowac z czyms tanszym. Boje sie troche mogacym wystapic bolem glowy oraz braku lens shift-uw projektorach DLP.

Jesli jakosc obrazu w starych LCD jest naprawde beznadziejna to chyba odpuszcze, poczekam i kupie W500.
 
Ostatnia edycja:

wiatrak

Active member