pierwzy tani! i bardzo jasny projektor glownie do xbox360

spanker

New member
witam

szukam taniego i bardzo jasnego projektora, najlepiej hd 1280/720
ew. 1024/768 uzywany bedzie glownie do gier z xbox 360/ps3
rzadziej jakis film. problem w tym, ze pokoj nie bedzie callkowicie zacieniony, sa zalozone takkie mleczne rolety.... na plus dodam, ze jest od strony lasu, wiec nigdy swiatla slonecznego bezposrednio padajacego nie bedzie.

na poczatku myslalem nad benq w500 za 2250 brutto, w dodatku dostalbym zwrot z firmy vatu, ale przeczytalem ze ciemny i teraz zastanawiam sie nad benq dlp 1024/768 z 2400 lumen za 2200, co otym sadzicie warto? aha ma bardziej trwala lampe 3000/4000 godz jestem zielony w kwestii projektorow doradzcie
 

Bambolo82

Banned
Chyba nie całkiem rozumiesz jak działa projektor. Tylko zaciemnienie, albo zapomnij o jakiejkolwiek projekcji. W jasnym pokoju to można co najwyżej wyświetlać plansze prezentacji powerpoint, ale o graniu na konsoli albo oglądaniu filmu na jakimkolwiek projektorze zapomnij, choćby miał x tysięcy lumenów. Popsujesz oczy a na ścianie będziesz mieć szaro-burą plame a nie obraz.

Zmień rolety albo graj po zmierzchu. Tylko tyle.
 

paprykarz18

New member
spanker napisał:
witam

szukam taniego i bardzo jasnego projektora, najlepiej hd 1280/720
ew. 1024/768 uzywany bedzie glownie do gier z xbox 360/ps3
rzadziej jakis film. problem w tym, ze pokoj nie bedzie callkowicie zacieniony, sa zalozone takkie mleczne rolety.... na plus dodam, ze jest od strony lasu, wiec nigdy swiatla slonecznego bezposrednio padajacego nie bedzie.

na poczatku myslalem nad benq w500 za 2250 brutto, w dodatku dostalbym zwrot z firmy vatu, ale przeczytalem ze ciemny i teraz zastanawiam sie nad benq dlp 1024/768 z 2400 lumen za 2200, co otym sadzicie warto? aha ma bardziej trwala lampe 3000/4000 godz jestem zielony w kwestii projektorow doradzcie

Zmień rolety i kup BenQ W500.
 

Bambolo82

Banned
spanker napisał: