Panasonic AX100 zbieżność barw

piotrass

New member
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam od 1,5 roku ten wlasnie projektor i chcialem podzielic sie spostrzeżeniami . Po pierwsze gwarancja na projekotr to 24 MC ale na lampe tylko 3 mc lub 300h. Zakupilem nowiutki model no ale niestety 3 razy juz wysyłalem go do naprawy gwaranycjnej. Po kilku miesiacach od kupna pojawił sie problem z migotaniem obrazu ( obraz robił sie na przemian jasniejszy i cimniejszy - bardzo denerwujacy efekt). Po kilkudniowym pobycie w naprawie znowu moglem sie cieszyc zakomitym obrazem. Niestety sielanka nie trwala zbyt dlugo, po kilku mc migotanie pojawilo sie ponownie tym razem jeszcze bardziej widoczne. Znowu wysylka do Panasonica i niestety do wymany lampa , czas oczekiwania na nowa nie do ustalenia przez serwis. 2,5 MC spedzil tym razem projektor w serwisie czekajac na lampe. I tu ciekawostka, o zastępczym projektorze mozna zapomniec, nie ważne czy potrzebujesz go do pracy ( kupiony na firme ) czy tez do ogladania filmow w domu, nie dostaniesz zastepczego i basta .Tak jest jeśli chodzi o Europę bo np w USA klienta traktują zupełnie naczej gdy pobyt w serwisie trwa dlużej niż 3 dni otrzymuje sie model zastępczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatecznie otrzymalem go pierwsze uruchomienie ,niepewnosc ale wszystko niby ok , obraz stabilny.Jednak cos nie tak , zbieżnożć kolorow pozostawia duzo do życzenia. Nawet juz patrząc na same menu projektora widać ze biale litery maja "otoczke" widoczna nawet z kilku metrów a jeszcze bardziej efekt widoczny w Nokia monitor TEST. Kolejny raz projektor znalazł sie w naprawie. Tym razem Panasonic Polska nie widzi problemu bo wg nich kolory sa zbieżne. Ręce opadaja. Udalo mi sie odnaleźć informacje o regulacji zbieżności kolorow odnośnie innych projektorów. Są podobno śruby regulujące odchylenie każdego z kolorów. Czy ma ktos doświadczenie z tego typu ustawieniami ? Moim zdaniem powinien sie tym zając serwis ale ile razy mozna im odsyłac projektor.
 

Meloman69

New member
Bez reklam
Masz prawdopodobnie problem ze zbieżnością paneli. Uszkodzenie mogło nastąpic w skutek działań mechanicznych - nieświadomych (w czasie transportu - drgania), jak i może świadomych (celowe upuszczenie projektora zapakowanego w karton przez kuriera - słyszałem o takich przypadkach).
Bardzo łatwo mechanicznie uszkodzić projektor w ten sposób. Pudełko kartonowe nie będzie wykazywać oznak zniszczenia (zrzucone np. z jednego metra), a w środku... Panele w rozsypce.
 
Ostatnia edycja:

Tidus1024

New member
Bez reklam
piotrass napisał:
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam od 1,5 roku ten wlasnie projektor i chcialem podzielic sie spostrzeżeniami . Po pierwsze gwarancja na projekotr to 24 MC ale na lampe tylko 3 mc lub 300h. Zakupilem nowiutki model no ale niestety 3 razy juz wysyłalem go do naprawy gwaranycjnej. Po kilku miesiacach od kupna pojawił sie problem z migotaniem obrazu ( obraz robił sie na przemian jasniejszy i cimniejszy - bardzo denerwujacy efekt). Po kilkudniowym pobycie w naprawie znowu moglem sie cieszyc zakomitym obrazem. Niestety sielanka nie trwala zbyt dlugo, po kilku mc migotanie pojawilo sie ponownie tym razem jeszcze bardziej widoczne. Znowu wysylka do Panasonica i niestety do wymany lampa , czas oczekiwania na nowa nie do ustalenia przez serwis. 2,5 MC spedzil tym razem projektor w serwisie czekajac na lampe. I tu ciekawostka, o zastępczym projektorze mozna zapomniec, nie ważne czy potrzebujesz go do pracy ( kupiony na firme ) czy tez do ogladania filmow w domu, nie dostaniesz zastepczego i basta .Tak jest jeśli chodzi o Europę bo np w USA klienta traktują zupełnie naczej gdy pobyt w serwisie trwa dlużej niż 3 dni otrzymuje sie model zastępczy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatecznie otrzymalem go pierwsze uruchomienie ,niepewnosc ale wszystko niby ok , obraz stabilny.Jednak cos nie tak , zbieżnożć kolorow pozostawia duzo do życzenia. Nawet juz patrząc na same menu projektora widać ze biale litery maja "otoczke" widoczna nawet z kilku metrów a jeszcze bardziej efekt widoczny w Nokia monitor TEST. Kolejny raz projektor znalazł sie w naprawie. Tym razem Panasonic Polska nie widzi problemu bo wg nich kolory sa zbieżne. Ręce opadaja. Udalo mi sie odnaleźć informacje o regulacji zbieżności kolorow odnośnie innych projektorów. Są podobno śruby regulujące odchylenie każdego z kolorów. Czy ma ktos doświadczenie z tego typu ustawieniami ? Moim zdaniem powinien sie tym zając serwis ale ile razy mozna im odsyłac projektor.
Przeczytaj od A do Z warunki gwarancji. Zobacz jak długi czas serwis zastrzega sobie na sprowadzanie części zamiennych i po ilu naprawach musi wymienić sprzęt na nowy. Co do naprawiania - nawet w Stanach nie zawsze jest tak różowo (wystarczy poczytać zachodine fora). Jednak 2,5 miesiąca to DUŻE przegięcie. :confused:

Regulacja zbieżności prawie nigdy nie moze być doskonała i pewnie nie da się też tego zrobić bez otworzenia projektora (i utraty gwarancji).
 

Bambolo82

Banned
Za ceny projektorów w Polsce to nie powinni dawać projektora zastępczego tylko dwa projektory w cenie jednego he he. Firmy sprzedajace A/V w polsce w kulki sobie poprostu lecą. Wiem...jak kupisz w USA to nie masz gwarancji, no ale w sumie to za 14000 zł (tyle kosztuje w Polsce tw-2000) możesz sobie kupic w stanach takim sam plus jeden zapasowy he he :p.
 

Bambolo82

Banned
Tidus1024 napisał:
Przeczytaj od A do Z warunki gwarancji. Zobacz jak długi czas serwis zastrzega sobie na sprowadzanie części zamiennych i po ilu naprawach musi wymienić sprzęt na nowy. Co do naprawiania - nawet w Stanach nie zawsze jest tak różowo (wystarczy poczytać zachodine fora). Jednak 2,5 miesiąca to DUŻE przegięcie. :confused:

Regulacja zbieżności prawie nigdy nie moze być doskonała i pewnie nie da się też tego zrobić bez otworzenia projektora (i utraty gwarancji).
Tidus, trzymasz nie własciwa stronę. W Polsce oprócz udzielanej pisemnie gwarancji, prawo cywilne zapewnia każdemu konsumentowi tzw. zgodnośc towaru z umową (potocznie nazywana rękojmią) za ktorą odpowiada w zgledem kupujacego sprzedający. Choćny nie wiem jak i kto debilnie i podstepnie udziliłby gwarancji (jak to ładnie nazwałeś: "od A do Z warunki gwarancji") to i tak nie zwalnia to sprzedajacego z podstawowej odpowiedzialności za towar. W sumie to nie pracuje od trzech lat w wyuczonym zawodzie prawniczym, ale na tyle o ile zakułem na studiach i aplikacji to uważam że autor tego tematu ma prawo domagac się zwrotu pieniedzy.

Firma Panasonic Polska poprostu sie nie wywiazala i raz po raz posyła klientowi który zaplacil cieżką forse lipny sprzęt i naraża go na stres. To chyba niepowazne zachowanie sprzedwacy (ktory w tym przypadku jest tez zapewne gwarantem)
 
Ostatnia edycja:

Tidus1024

New member
Bez reklam
Bambolo82 napisał:
Tidus, trzymasz nie własciwa stronę. W Polsce oprócz udzielanej pisemnie gwarancji, prawo cywilne zapewnia każdemu konsumentowi tzw. zgodnośc towaru z umową (potocznie nazywana rękojmią) za ktorą odpowiada w zgledem kupujacego sprzedający. Choćny nie wiem jak i kto debilnie i podstepnie udziliłby gwarancji (jak to ładnie nazwałeś: "od A do Z warunki gwarancji") to i tak nie zwalnia to sprzedajacego z podstawowej odpowiedzialności za towar. W sumie to nie pracuje od trzech lat w wyuczonym zawodzie prawniczym, ale na tyle o ile zakułem na studiach i aplikacji to uważam że autor tego tematu ma prawo domagac się zwrotu pieniedzy.

Firma Panasonic Polska poprostu sie nie wywiazala i raz po raz posyła klientowi który zaplacil cieżką forse lipny sprzęt i naraża go na stres. To chyba niepowazne zachowanie sprzedwacy (ktory w tym przypadku jest tez zapewne gwarantem)

Ja właśnie chciałem, żeby dokładnie przeczytać warunki, bo tam mogą być zawarte punkty obligujące serwis do zachowania terminów i wymiany. Intencje miałem dobre! :)
 

piotrass

New member
gwarancja Panasonica

Jeśli chodzi o warunki gwarancji Panasonica to po 5 uzasadnionych naprawach gwarancyjnych mozliwa jest wymiana sprzetu na ten sam model.
Niepokoi mnie caly czas brak calkowitej zbieżności barw , sa raczej mocno rozjechane, w gwarancji nic nie pisza jaka jest tolerancja (ro)zbieżności. Po ostatnim odeslaniu nie widzieli zadnego problemu w-g nich wszystko jest ok. Ja jednak widze rozjechane kolory juz z kilku metrow. Czy może ktoś mial taki przypadek ze swoim projektorem ??? Czy przy kazdej wymianie lampy trzeba ustawiać zbieżność?
 

Tidus1024

New member
Bez reklam
piotrass napisał:
Jeśli chodzi o warunki gwarancji Panasonica to po 5 uzasadnionych naprawach gwarancyjnych mozliwa jest wymiana sprzetu na ten sam model.
Niepokoi mnie caly czas brak calkowitej zbieżności barw , sa raczej mocno rozjechane, w gwarancji nic nie pisza jaka jest tolerancja (ro)zbieżności. Po ostatnim odeslaniu nie widzieli zadnego problemu w-g nich wszystko jest ok. Ja jednak widze rozjechane kolory juz z kilku metrow. Czy może ktoś mial taki przypadek ze swoim projektorem ??? Czy przy kazdej wymianie lampy trzeba ustawiać zbieżność?
Rozbieżność rzędu np. 1 piksela to normalka nawet w dużo droższych projektorach.
 

Meloman69

New member
Bez reklam
Sprawę rozstrzygniesz chyba tylko na drodze sądowej. Zrób zdjęcia jako dowód w sprawie.
Wiem, że w tym parszywym kraju będzie ciężko postawić na swoim, ale ja nie widzę innego wyjścia.
 

zibi61

New member
Trochę inny problem

W lutym minął rok, jak użytkuję ten projektor. Wyświecone mam niecałe 700 godzin. Nic złego do tej pory się nie działo. Niestety od 2 tygodni mam problem z uruchomieniem projektora. Po paru sekundach pracy sam się wyłacza. I tak kilka razy (3-4) trzeba go załączać, żeby wreszcie się to unormowało. Podczas uruchamiania czasami pojawiają się takie krótkie błyski lampy. Chyba czeka mnie serwis. Filtr czyściłem w tym czasie 3 razy (tak co 200 godzin), wentylator pracuje, więc to chyba nie wina chłodzenia. Może ktoś z Użytkowników ma (czego nie życzę), lub miał podobny problem, i podzieli się spostrzeżeniami? Pozdrawiam
 

wojti12

New member
witaj zibi

dopadla cie zmora ax100
u nas w Polsce jest bardzo cicho o tym ale amerykanskie fora az hucza o tym problemie
chodzi o to ze zacina sie dynamiczna przeslona. przy stracie ona otwiera sie i zamyka kilka razy. problem dotyczy smaru jaki jest zastosowany przy tym mechanizmie. z czasem on traci swoje wlasciwosci i gestnieje. wtedy przeslona ma problem z ruchem.

nie nie pomaga wyloaczenie w menu dynamicznej przeslony.


kilku magkow z usa sami rozkrecali rzutnik, dodawali "czegos" do tego smaru, pryskali, i przez jakis czas dzialalo ale potem znowu kupa

tak sie sklada ze ja tez mam ten rzutnik i bardzo zaluje ze sie na niego zdecydowalem.

z amerykanskiego forum zorientowalem sie ze raczej czeka to wszystkich uzytwkonikow - wczesniej lub pozniej.

ja osobiesie mam 200h na lampie i na razie spokoj.
wolalbym by stalo sie to jeszcze na gwarancji bo podobno wtedy Panas wymienia ten modul na ten z ax200 i tam juz chyba nie ma problemow

jesli juz nie masz gwarancji to moze czekac Cie powazny wydatek.

Zibi - tez jestem zainteresowany Twoim casem bo jak pisze mnie pewnie tez to czeka.
napisz na forum lub na priva co dalej poczynisz, jak zachowa sie serwis i jak naprawa - bo bez niej juz chyba za bardzo nie pouzywasz rzutnika



z gory dzieki
 

piotrass

New member
zibi61 napisał:
W lutym minął rok, jak użytkuję ten projektor. Wyświecone mam niecałe 700 godzin. Nic złego do tej pory się nie działo. Niestety od 2 tygodni mam problem z uruchomieniem projektora. Po paru sekundach pracy sam się wyłacza. I tak kilka razy (3-4) trzeba go załączać, żeby wreszcie się to unormowało. Podczas uruchamiania czasami pojawiają się takie krótkie błyski lampy. Chyba czeka mnie serwis. Filtr czyściłem w tym czasie 3 razy (tak co 200 godzin), wentylator pracuje, więc to chyba nie wina chłodzenia. Może ktoś z Użytkowników ma (czego nie życzę), lub miał podobny problem, i podzieli się spostrzeżeniami? Pozdrawiam
Jesli jeszcze tego nie uczyniles to lepiej jak najszybciej odeslac do serwisu gwarancyjnego. Czytalem o podobnych problemach uzytowników PTAX100 na amerykanskich forach. Podobno dosc czesto ma ten problem miejsce w modelach panasonica przyjanmniej pt ax 100. Moim zdaniem cos jest niedopracowane z kontrolą przegrzania projektora. Wazne sa tez ustawienia w menu odnosnie wysokosci pracy projektora (przy pracy na wysokosci wysokiej wiatraki pracuja glosniej-lepsze chlodzenie). Oczywiście najlepiej by bylo trzymac projektor na szafie lub pod sufitem i uzywac ustawien na niskiej wysokosci + tryb eco wtedy juz zupelnie cichutko ten model sie prezentuje,ale chlodzenie nie bedzie wystarczajace. Tak na marginesie rodzaj trybu wyświetlania ( nomalny, kinowy ... ) ma tez znaczacy wplyw na glosnosc pracy projektora. Ja z kolei caly czas sie zastanawiam jak duza rozbieżnosc kolorow podlega naprawie gwarancyjnej tym razem załaczam zdjecia z mojego PT AX100 moze ktos bedize wiedzial i ile pixeli jest przesuniecie???
 

Attachments

  • IMG_0557_1.jpg
    IMG_0557_1.jpg
    95,6 KB · Wyś: 106
  • IMG_0558_2.jpg
    IMG_0558_2.jpg
    82,2 KB · Wyś: 110

Bambolo82

Banned
Piotrass, paskudnie to wyglada na zdjęciach które załaczyłeś. Reklamuj natychmiast! Co za różnica ile to pikseli, skoro wyglada okropnie.
 

wojti12

New member
piotrass,

piszesz ze masz ax100. a czy miales juz jakies problemy odnosnie samozamykania sie rzutnika?
ile masz godzina na laqmpie?

ja jak pisalem jeszcze nie ale czekam..... mam nadziej ze sie nie doczekam

tez czytalem te amrykanskie fora i tam ludzie pisza o smarze jaki jest na przeslonie dynamicznej i ze on gestnieje z czasem (pewnie w polaczeniu z kurzem). takie sa informacje z serwisow panasonica w usa.
dlatego ciekawy jestem jakiej podstawie twierdzisz ze to przegrzanie powoduje wylaczenie rzutnika?
ludki z usa pisza z temp ( mozna sprawdzic wmenu serwisowym) jest ok

problem zamykania sie rzutnika objawia sie gdy (tez w menu serv) wiersz DYN IRIS (czyli dynamiczna przeslona) zapali sie na czerwono

i wlasnie ta przeslona zamyka sie i otwiera kilka razy przy uruchamianiu.
jesli nie dziala poprawonie - rzutnik gasnie
 

piotrass

New member
wojti12 napisał:
piotrass,

piszesz ze masz ax100. a czy miales juz jakies problemy odnosnie samozamykania sie rzutnika?
ile masz godzina na laqmpie?

ja jak pisalem jeszcze nie ale czekam..... mam nadziej ze sie nie doczekam

tez czytalem te amrykanskie fora i tam ludzie pisza o smarze jaki jest na przeslonie dynamicznej i ze on gestnieje z czasem (pewnie w polaczeniu z kurzem). takie sa informacje z serwisow panasonica w usa.
dlatego ciekawy jestem jakiej podstawie twierdzisz ze to przegrzanie powoduje wylaczenie rzutnika?
ludki z usa pisza z temp ( mozna sprawdzic wmenu serwisowym) jest ok

problem zamykania sie rzutnika objawia sie gdy (tez w menu serv) wiersz DYN IRIS (czyli dynamiczna przeslona) zapali sie na czerwono

i wlasnie ta przeslona zamyka sie i otwiera kilka razy przy uruchamianiu.
jesli nie dziala poprawonie - rzutnik gasnie

Chyba masz racje z ta dynamiczna przesłoną, natomiast przegrzewanie moze powodowac migotanie lampy przynajmniej tak mi sie wydaje.
Jesli chodzi o mojego ax100 to nie mialem jescze problemu z wylaczniem projekora, choc pamietam ze chyba raz jakos dziwnie sie zachowal przy starcie ale problem sie nie powtorzyl przez ok 1 rok wiec chyba wszysko ok przynajmniej z ta przeslona.
Natomiast jest masa innch problemow. Na pierwszej lampie mialem ok 500 h. Jak wczesniej pisalem trzymali go w serwisie 2,5 mc po czym wymienili lampe na nowa. obecnie mam 200 h. Jak dostalem projektor z nową lampą to od razu rzucil sie w oczy brak zbieżnosc ktory widac na zdjeciach .
Planuje jesczce raz pogadac z panasonikiem i wyslac im te zdjecia( jak rozmawialem z serwisem telefonicznie , najspokoniej mi tlumaczono ze NIE ISTNIEJE problem ktory zgłosilem - brak zbieżności) zobacze co powiedza na zdjecia.
 

wojti12

New member
ok
czyli rozumiem ze jak wymieniales lampe przy 500h to juz musiales placic bo skonczyla sie gwarancja - paranoja....

co do tego migotania. to tez jest szeroko na forach usa o tym.
okreslaja to jako "flickering". podobno jak pisali sprawe roziwazywal nowy firmware czyli oprogrsmowanie ktory wgrywal serwis.
juz dokladnie nie pamietam od ktorej wersji jest ok.
swoj firmware mozesz sprawdzic w menu serwsowym.

dodatkowo pisali ze zdecydowanie czesciej to migoranie pojawialo sie przy ecomode. ci ktorzy uzywali od poczatku na normalmode nie mieli tego problemu. czyli moze byc tak jak piszesz zbyt male chlodzienie (wiatraczek pracuje ciszej ale wojniej i jest mniej wydajny) moze powodowac migotanie obrazu.

ja od poczatku jade na ecomode i w sumie nie wiem czy to dobrze

na forach usa pisali taco co mieli eco i zaczelo sie migotanie. przerzucili na normalmode i musieli poczekac 100-200h a bylo ok - ale to dla mnie jakos malo wiarygodne

pisz pioress jak sie potoczy sprawa z tymi zdjeciami w serwsie.
dla mnie jakosc tych zdjec jest tandetna i niee do zaakceptowania.
jak te ludki w serwsie tego nie widza to slepi chyba albo chce Cie spuscic na bambus wiedzac ze jest to ciezka sprawa i nie chcac sie za to zabierac

pozd

piotrass napisał:
Chyba masz racje z ta dynamiczna przesłoną, natomiast przegrzewanie moze powodowac migotanie lampy przynajmniej tak mi sie wydaje.
Jesli chodzi o mojego ax100 to nie mialem jescze problemu z wylaczniem projekora, choc pamietam ze chyba raz jakos dziwnie sie zachowal przy starcie ale problem sie nie powtorzyl przez ok 1 rok wiec chyba wszysko ok przynajmniej z ta przeslona.
Natomiast jest masa innch problemow. Na pierwszej lampie mialem ok 500 h. Jak wczesniej pisalem trzymali go w serwisie 2,5 mc po czym wymienili lampe na nowa. obecnie mam 200 h. Jak dostalem projektor z nową lampą to od razu rzucil sie w oczy brak zbieżnosc ktory widac na zdjeciach .
Planuje jesczce raz pogadac z panasonikiem i wyslac im te zdjecia( jak rozmawialem z serwisem telefonicznie , najspokoniej mi tlumaczono ze NIE ISTNIEJE problem ktory zgłosilem - brak zbieżności) zobacze co powiedza na zdjecia.
 

piotrass

New member
wojti12 napisał:
ok
czyli rozumiem ze jak wymieniales lampe przy 500h to juz musiales placic bo skonczyla sie gwarancja - paranoja....

co do tego migotania. to tez jest szeroko na forach usa o tym.
okreslaja to jako "flickering". podobno jak pisali sprawe roziwazywal nowy firmware czyli oprogrsmowanie ktory wgrywal serwis.
juz dokladnie nie pamietam od ktorej wersji jest ok.
swoj firmware mozesz sprawdzic w menu serwsowym.

dodatkowo pisali ze zdecydowanie czesciej to migoranie pojawialo sie przy ecomode. ci ktorzy uzywali od poczatku na normalmode nie mieli tego problemu. czyli moze byc tak jak piszesz zbyt male chlodzienie (wiatraczek pracuje ciszej ale wojniej i jest mniej wydajny) moze powodowac migotanie obrazu.

ja od poczatku jade na ecomode i w sumie nie wiem czy to dobrze

na forach usa pisali taco co mieli eco i zaczelo sie migotanie. przerzucili na normalmode i musieli poczekac 100-200h a bylo ok - ale to dla mnie jakos malo wiarygodne

pisz pioress jak sie potoczy sprawa z tymi zdjeciami w serwsie.
dla mnie jakosc tych zdjec jest tandetna i niee do zaakceptowania.
jak te ludki w serwsie tego nie widza to slepi chyba albo chce Cie spuscic na bambus wiedzac ze jest to ciezka sprawa i nie chcac sie za to zabierac

pozd

Witam ponownie.
Jesli chodzi o wymiane pierwszej lampy to musze przyznac plusa dla Panasonica. Zostala ona wymieniona w ramach gwarancji oczywiscie po dluzszej dyskusji. Zgodzili sie na to poniewaz projektor byl juz u nich wczesniej w naprawie w okresie gwarancji lampy , zmienili wtedy soft i wszystko niby bylo ok ale po kilku mc okazalo sie ze to nie wystarczylo wiec problem byl juz w momencie jak mieli projektor u siebie ale nie zostal dostatecznie zdiagnozowany. Takze lampe otrzymalem bezplatnie tylko musialem na nia poczekac 2,5.
Jesli chodzi o objawy u mnie odnosnie flickeringu. Najpierw efekt widoczny w eco mode - obraz mruga i o dziwo po przełączeniu na normal mode nie widac efektu. Po wgraniu nowego softu bylo wszystko ok, ale niestety nie zbyt dlugo. Po kilku mc ( ok 200 h lampy) znowu zaczal mrugac tym razem zarowno w eco i normla mode tak samo.
Dzis odeslalem kurierem Projektor wczesniej wyslalem zdjecia mejlem do serwisu. Jednak zastrzegli sobie ze jesli nic nie wykaze ekspertyza to obciaza mnie kosztami przegladu oraz transportu ( ok 200-250 zl).Na zdjeciach wszysko widac, lecz ostatnio dokladnie ten sam problem zglaszalem i nic nie zauwazyli wiec juz nic nie rozumiem.
Poczekamy zobaczymy.
Kolejnym dość uciazliwym problemem jaki zauwazylem podczas korzystania z projektora ( ale to na pierwszej lampie) byla ostrość obrazu.
Projektor uruchamialem i zawsze musialem regulowac ostrość. Po 1-2 h od uruchomienia projektora bylo widac znacznie pogorszona ostrść w stosunku do wzorcowej ustawionej przy starcie projektora. Efekt przestal byc odczuwalny po wymianie lampy.
Jak widac model ten nie jest pozbawiony wad.
Poczekamy zobaczymy co zadecyduja.
 

wojti12

New member
aha

ja tez mialem na poczatku ten problem z ostroscia po odpaleniu ale jakos sam sie rozwiazal i teraz jest ok

teraz w sumie staram sie uzywac jak najwicej projektora bo jak cos ma sie stac to wolalbym na gwarancji.

daj znaka jak po serwisie
 

zibi61

New member
Najlepszy serwis na Śląsku

Napiszcie, gdzie najlepiej na Śląsku zawieźć PT-AX100? Gdzieś czytałem, że w Gliwicach jest szansa na szybką i sprawną naprawę. Niestety bez serwisu w moim przypadku się nie obejdzie. Ciekawe tylko, czy to rzeczywiście z tą przesłoną jest jakiś problem (smar), czy lampa się kończy? Za każdym razem muszę trzy razy uruchamiać projektor. Dopiero za trzecim razem się nie wyłącza i jest już spokój do końca projekcji. Mam jeszcze tydzień (półfinały LM) i jadę do serwisu. Nie wiem tylko gdzie się udać. Może ktoś ma jakieś doświadczenia?
 

piotrass

New member
serwis panasonic

zibi61 napisał:
Napiszcie, gdzie najlepiej na Śląsku zawieźć PT-AX100? Gdzieś czytałem, że w Gliwicach jest szansa na szybką i sprawną naprawę. Niestety bez serwisu w moim przypadku się nie obejdzie. Ciekawe tylko, czy to rzeczywiście z tą przesłoną jest jakiś problem (smar), czy lampa się kończy? Za każdym razem muszę trzy razy uruchamiać projektor. Dopiero za trzecim razem się nie wyłącza i jest już spokój do końca projekcji. Mam jeszcze tydzień (półfinały LM) i jadę do serwisu. Nie wiem tylko gdzie się udać. Może ktoś ma jakieś doświadczenia?

Witam
Wszystko zalezy czy jest na gwarancji czy nie. Jesli tak to dzwonisz do naprawa gwarancyjna zajmuje sie Starfax w Warszawie. Trzeba uzgodnic z nimi telefonicznie o co chodzi i wyslą kuriera po projektor. Tu sa namiary:

Autoryzowany Serwis Starfax SP. J.
01-551 Warszawa ul.Mickiewicza 25
tel. 0 22 839-48-49
fax 022 839-44-42
Czynne
Poniedziałek-Pištek
9.00-17.00
starfax@starfax.waw.pl

Jesli naprawa odbywa sie w ramach gwarancji (nie przekroczone 24 mc od zakupu) to kurier jak i cala naprawa jest na koszt Panasonica. Jesli juz jest po gwarancji to tez zapewne naprawią (jako autoryzowany serwis Panasonic)ale obciaza kosztami. Zapewne znajdziesz w swoim regionie serwisy panasonica ale oni zajmuja sie jedynie przyjeciem przesylki i wyslaniem do Wawy, wiec najszybciej bezposrednio do serwisu naprawiajacego.
Ja swoj model wielokrotnie wysylalem wlasnie do nich z połnocy Polski.
 
Do góry