Ekran Suprema ?

lipa_ml

New member
witam. jestem przed zakupem proja i ekranu , proja juz wybrałem benq w500 i ekran w sumie juz tez projekte hc , ale zastanawiam się czy przy takiej klasie projektora wydanie 1300 zł na ekran ma sens i czy np. nie wystarczyło by cos takiego http://www.allegro.pl/item301859083_ekran_scienny_suprema_203x114_matt_gray_16_9_sklep.html

problem w tym ze jest to moj pierwszy projektor i ekran i nie wiem czy róznica miedzy ekranem za 700 a ekranem za 1300 bedzie na tyle duza zeby dokładac jeszcze raz tyle. moze ktos kto posiada w500 wypowie sie jaki ma ekran i moze ktos mi poleci alternatywnie jakis ekran 600-800 do projecty ? czy np ta suprema bedzie na tyle gorsza ze warto dopłacic do projecty ? oglądam w dosc ciemnym pomieszczeniu 99% filmy hd
 

Meloman69

New member
Bez reklam
Nie mam doświadczenia z Supremą, ale wydaje się być solidną kanadyjsko-amerykańską (?) firmą.
Można by zadać pytanie czy materiał do ekranów dostarcza im Da-Lite?
Na pewno jest to produkt dedykowany do KD, ale jak już pisałem - sprawa ekranu to bardzo indywidualna sprawa.
Zauważ, że ten ekran ma współczynnik gain=0,8. Może być troszkę niewystaczająco do BenQ W500, zwłaszcza jeżeli będziesz używał trybu LOW lampy.
 

guti

New member
ekran