Uniwersalny projektor do ~3k

techabc

New member
Witam,

w sprawie projektorów jestem laikiem. Szukam sprzętu, który będzie w niewielkim pomieszczeniu (15m2 ok. 5m x 3m) rzucał obraz ostry, z żywymi kolorami, dynamiczny (mecze, gry). Dobrze, żeby nie było lagów.

Dobrze żeby był cichy.

Jeśli chodzi o zastosowanie to filmy (z laptopa, netflix), sport, sporadycznie gry.

Pomieszczenie nie jest specjalnie "przygotowane" pod projektor (tyle co rolety), więc fajnie jakby też dało się oglądać coś w niewymagających warunkach, zarówno w nocy jak i w ciągu dnia.

Po wyborze projektora będę przymieżać się na zakup ekranu, na który będzie puszczany obraz.

Po lekturze mam parę typów:
- Optoma GT1080e (cichy, ale drogie lampy)
- Optoma HD27 (cichy, ale drogie lampy)
- Benq W1090
- Epson 5350 (dużo tańsze lampy)
- BenQ w1070
- Epson 5600 (lens shift)

Fajnie jakby miał w miarę długą żywotność lub niskie koszty wymiany lampy.

Czy warto może dopłacić do Epsona EH-TW5650?

Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za odpowiedź
 
Ostatnia edycja:

hubio

New member
Witam,

w sprawie projektorów jestem laikiem. Szukam sprzętu, który będzie w niewielkim pomieszczeniu (15m2 ok. 5m x 3m) rzucał obraz ostry, z żywymi kolorami, dynamiczny (mecze, gry). Dobrze, żeby nie było lagów.

Dobrze żeby był cichy.

Jeśli chodzi o zastosowanie to filmy (z laptopa, netflix), sport, sporadycznie gry.

Pomieszczenie nie jest specjalnie "przygotowane" pod projektor (tyle co rolety), więc fajnie jakby też dało się oglądać coś w niewymagających warunkach, zarówno w nocy jak i w ciągu dnia.

Po wyborze projektora będę przymieżać się na zakup ekranu, na który będzie puszczany obraz.

Po lekturze mam parę typów:
- Optoma GT1080e (cichy, ale drogie lampy)
- Optoma HD27 (cichy, ale drogie lampy)
- Benq W1090
- Epson 5350 (dużo tańsze lampy)

Fajnie jakby miał w miarę długą żywotność lub niskie koszty wymiany lampy.

Czy warto może dopłacić do Epsona EH-TW5650?

Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za odpowiedź