Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane

Projektory, ekrany do projekcji...Wszystko związane z projektorami etc.

Wróć HDforum > Video > Projektory, ekrany do projekcji... > Problem z ustawieniem projektora
Odpowiedz

Junior Member

Meldunek: Dec 2013
02-12-2017, 20:51
Domyślnie Problem z ustawieniem projektora

Witam zaznaczam że jestem zielony w tym temacie także od początku kupiłem projektor Optoma HD1080e i problem zaczął się na samym początku projektor planowałem zamontować nad kanapą która jest oddalona od ekranu 4m lecz ekran rzucany na ścianę jest ogromny zmniejszałem w ustawieniach ale zbyt dużo mi to nie dało. Czy to jest normalne w projektorach czy ja kupiłem jakiś badziew albo nie potrafię go ustawić. Proszę o pomoc
Odpowiedź z Cytatem
wisnix jest offline
reklama

Meldunek: Feb 2005

Full HD

Meldunek: Feb 2016
02-12-2017, 21:14
Domyślnie

Jest , to projektor ST , czyli krótkiego rzutu . Aby uzyskać 100" , projektor stawiasz około 100 cm od ekranu . Nie masz żadnych regulacji . Jak duży masz ekran ?
Postaw projektor na taborecie i przybliżaj lub oddalaj (do i od ) ekranu , aby wpisać obraz w ekran. Następnym problemem może być wysokości powierzonego ekranu .
Możesz zamocować projektor do sufitu a dłuższym uchwycie , przed ekranem .
Wpisz na YouTube Optoma GT 1080 i zobaczysz jak wygląda instalacja .
Odpowiedź z Cytatem
mac-ony jest offline
Senior Member

Meldunek: Sep 2009
03-12-2017, 11:18
Domyślnie

Cytat:
Napisał wisnix Zobacz post