Problem z ustawieniem projektora

wisnix

New member
Witam zaznaczam że jestem zielony w tym temacie także od początku :) kupiłem projektor Optoma HD1080e i problem zaczął się na samym początku projektor planowałem zamontować nad kanapą która jest oddalona od ekranu 4m lecz ekran rzucany na ścianę jest ogromny zmniejszałem w ustawieniach ale zbyt dużo mi to nie dało. Czy to jest normalne w projektorach czy ja kupiłem jakiś badziew albo nie potrafię go ustawić. Proszę o pomoc
 

mac-ony

Well-known member
Bez reklam
Jest , to projektor ST , czyli krótkiego rzutu . Aby uzyskać 100" , projektor stawiasz około 100 cm od ekranu . Nie masz żadnych regulacji . Jak duży masz ekran ?
Postaw projektor na taborecie i przybliżaj lub oddalaj (do i od ) ekranu , aby wpisać obraz w ekran. Następnym problemem może być wysokości powierzonego ekranu .
Możesz zamocować projektor do sufitu a dłuższym uchwycie , przed ekranem .
Wpisz na YouTube Optoma GT 1080 i zobaczysz jak wygląda instalacja .
 

hubio

New member
Witam zaznaczam że jestem zielony w tym temacie także od początku :) kupiłem projektor Optoma HD1080e i problem zaczął się na samym początku projektor planowałem zamontować nad kanapą która jest oddalona od ekranu 4m lecz ekran rzucany na ścianę jest ogromny zmniejszałem w ustawieniach ale zbyt dużo mi to nie dało. Czy to jest normalne w projektorach czy ja kupiłem jakiś badziew albo nie potrafię go ustawić. Proszę o pomoc

Kolejna ofiara ST ? :) :) :) Trzeba było czytać jak na tym forum pisałem o głupocie jakiej jest kupowanie projektorów ST ! Projektory ST to największy idiotyzm jaki ktoś wymyślił.