prosba o pomoc w doborze projektora i ekranu

cyrric

New member
Witam,
jako maniak filmowy postanowilem sprawic sobie projektor i do tego ekran elektryczny...ale
jestem zielony w tym temacie i totalnie nie mam pojecia co wybrac
zostaly mi polecony Epson 5300 lub 5350 z tego co czytalem nie ma miedzy nimi wiekszych roznic.
Ale moze polecacie cos innego do max 3000 zł? bede ogladal tylko Netflix, gry na konsoli, filmy bluray, mkv i tv HD. Fajnie gdyby mozna bylo odtwarzac na nim filmy bezposrednio z dysku.

i pytanie drugie jaki do tego ekran?
bialy, szary? jaka wielkosc? pokoj ma 16m2, bede ogladal max z 3m. pokoj jasny, biały. ekran wisialby blisko okna.
jakie ekrany polecacie?
 
Ostatnia edycja:

Boger

New member
Z polecanych projektorów to wymieniony przez Ciebie Epson, Benq o którym wspomniał kolega wcześniej i Optoma HD27. Ja kupiłem (dzisiaj odbieram) Epsona 5300 - wifi nie jest mi potrzebne więc bez sensu dopłacać do 5350. Za 5300 zapłaciłem 2600 zł w promocji w Euro, a 5350 kosztuje 3200 zł - 600 zł różnicy.

Generalnie trudniej chyba będzie kupić porządny ekran i tego się trochę obawiam.

Zajrzyj do mojego wątku - jestem na podobnym etapie i znalazłem kilka ekranów, które mnie zainteresowały:

http://www.hdtv.com.pl/forum/projek...2151-jaki-projektor-i-ekran-do-max-5k-zl.html

Na forum w kwestii porad dotyczących projektorów/ekranów raczej słabiutko :(
 

mirek71

New member
witam też jestem mocno zainteresowany Epsonem 5300 - i mam pytania:
1. do czasu zakupu ekranu a wcześniej remontu pokoju tj. ok 3 miesiące - czy mogę na tym projektorze wybrać opcje zmiany ustawień tak aby oglądać obraz na ścianie pomalowanej na jasny beż (dokładnie kolor magnolia) ?
2. chcę pomalować pokój na kolor jasno szary - jaką dostępną na rynku farbę polecacie na ścianę na której będę rzucał obraz - żona na razie nie bardzo godzi się na ekran :)
3.pyt. do kolegi Boger - czy kupiłeś w promocji 2600zł - 20 x raty 0% i 1 rata gratis ...
 

Boger

New member