Problem z Epson tw9000

rj5

New member
Po ok.2500 h strzeliła pierwsza lampa(na kawałki),po wymianie jest cały czas taki pisk, jakby sygnał awaryjny(jak karetka tylko cicho). Jest cicho przez ok.1 min. i pisk przez ok.5min. i tak non stop.Druga lampa działała 200h i się wyłączyła,trzecia też ze 200h i to samo ,wróciłem do drugiej i znowu działa i przy każdej coś piszczy.Proszę o poradę aby to rozwiązać.Projektor już nie ma gwarancji.
 

buldoggg

Member
Bez reklam
rj5 nie znam się ale zastanawiam się dlaczego lampa mogła strzelić i to jeszcze na kawałki,coś nie tak z systemem chłodzenia ? wiatraki działają ? może dużo brudu jest,ciekaw jestem czy ktoś tutaj na forum miał taki przypadek lub podobny
 

gerrard

New member
Lampy UHP często kończą żywot z hukiem.
To nic niezwykłego.
Lampy są oryginalne?
Ten pisk jest bardziej "mechaniczny", czy "elektryczny"?
Pewnie coś z balastem.
 

rj5

New member
Lampy nie oryginalne ,dwie różnych firm.Dźwięk to dosłownie taki cichy alarm.Czy naprawia się balast ,czy trzeba nowy i ew. gdzie go kupić?
 

gerrard

New member
Z doświadczenia wiem, że wybuchająca lampa potrafi uszkodzić balast.
Ale ręki nie dam.
Nieoryginalne lampy też potrafią sprawiać kłopoty.
Choć żeby 2 różne powodowały ten sam problem to mało prawdopodobne.
Najlepiej upewnić się w jakimś serwisie.
 

rj5

New member
Okazało się że trzeba wykasować licznik lampy w menu serwisowym bo ten dźwięk to alarm z uszkodzenia poprzedniej lampy.Teraz jak projektor wróci z serwisu gdzie zostanie również przeczyszczony to daję ogłoszenie do sprzedaży bo w między czasie kupiłem jvc.Przedmiotem sprzedaży jest projektor Epson tw9000 + dwie pary okularów epson+dwie dodatkowe lampy +pilot+uchwyt na którym był zamocowany do ściany.Cena to 6500zł
 

buldoggg

Member
Bez reklam