Projektor

Stachu18

New member
Witam,

Planuje zakup pierwszego projektor. Budżet jaki posiadam to około 4500zł. Używany będzie w 90% do filmów i PS4. Nie zależy mi na 3D bo i tak bym z tego nie korzystał.

Zastanawiałem się nad Benq:W1080ST+ W2000 W1210ST

Niestety jestem w tym zielony i nie wiem na co zwracać szczególną uwagę.:(

Mógłbym prosić o pomoc w wyborze.

Oraz czy wiecie gdzie w Warszawie można pojechać porównać tego typu sprzęty?

Pozdrawiam
Stachu18
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Musisz wiedzieć jakie są różnice pomiędzy technologią DLP-3LCD i na czym ci zależy,bo nic nie napisałeś
 

Stachu18

New member
Zależy mi na "ładnym obrazie" :)

a tak na na poważenie to siedzę i czytam. Odnośnie efektu tęczy to ciężko mi się wypowiedzieć czy by mi przeszkadzała czy nie bo nigdy jej nie widziałem.

A jaki projektor mógłby mnie zainteresować jeśli chodzi o technologię 3LCD przy budżecie do 4500 zł?

Benq'u są w technologii DLP ale mniej więcej czym one się między sobą różnią bo z tego co widziałem parametry mają zbliżone i jakie te różnice mogą mieć wpływ na obraz?
 

buldoggg

Member
Bez reklam
DLP-lepsza czerń 3lcd lepsze kolory
DLP-możesz widzieć efekt tęczy 3lcd-nie występuje

jeżeli jest np 2000 lumenów w obu projektorach to i tak jest to różnica,w projektorach mierzone jest

DLP-natężenie światła białego 3lcd natężenie światła białego i barwnego

w projektorach tutaj wymienionych kupno nowej lampy z modułem wychodzi do projektorów epson wychodzi około 380 zł

3lcd do 4500 zł (nowy) to jedynie zostaje epson eh-tw-5350 (3250zł)
 
Ostatnia edycja:

Stachu18

New member
Dobrze wiedzieć,

A jak to jest z lampami? Ile one mniej więcej kosztują i czy warto kupować zamienniki czy od producenta?
 

buldoggg

Member
Bez reklam
Dobrze wiedzieć,

A jak to jest z lampami? Ile one mniej więcej kosztują i czy warto kupować zamienniki czy od producenta?


najlepiej od producenta-masz pewność że będzie świecić dokładnie tak samo jak po wyjęciu z pudełka projektor....