Wadliwe BENQ W1070 ?

maciekha

New member
Witam,
Zdecydowałem się na benq w1070 no i zakupiłem, wczoraj doszedł.
Po rozpakowaniu i pierwszym włączeniu patrzę a na soczewce są ryski!
Mało tego w środku soczewki widać było kurz , oraz po przybliżeniu kartki jeden dziwny punkt, nie wiem czy wynik jakieś wady matrycy czy właśnie brudnej/porysowanej soczewki.
No więc do sklepu dzisiaj rano, i przedstawiłem temat w sklepie jak się ma sytuacja.
Pierwsza reakcja sklepu "no to oddajemy na gwarancje" ale z jakiej racji mam ja się bujać z gwarancją? Doszliśmy do ugody że zamieniamy na inną sztukę.
I co ciekawe dwa inne również rozpakowane z tymi samymi objawami, porysowane soczewki (nie wiem czy od tej zatyczki). A tych punkcików jeszcze więcej...
No to zdecydowałem że ten model odpada, zdecydowałem że dopłacę do w1070+ i sprawdziłem dwie sztuki. Tu już problemu z porysowaną soczewką nie było! ale małe drobinki kurzu są widoczne.
Przy wyostrzonym obrazie żadnych zastrzeżeń , ładny i bez punktów. Ale jak się bawi ostrością i jest w skrajnym położeniu nieostry to widać minimalnie ten podświetlony kurz/mikro drobinki z soczewek na dużym ekranie. No nic , po wyostrzeniu jest super więc dopłaciłem 500zł :sad:.
Ten który mam teraz to w1070+ z lutego 2015.
Natomiast tamte w1070 to wszystkie były styczeń 2014.

Proszę o opinie czy też macie takie doświadczenia i co o tym myślicie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Prosta sprawa.
Po otrzymaniu takiego towaru odsyłasz go sprzedawcy jako towar niezgodny z umową. Dostajesz kasę plus koszty przesyłki.
Podaj sklep w którym kupowałeś i który sprytnie chciał Cie wmanewrować w gwarancję.
 

Pancuras

New member
Możliwe, że poprzedni nabywca zwrócił je wcześniej do sklepu np. korzystając z prawa do zwrotu, a oni sprzedają jako nowe. Standardowa praktyka wielu sklepów :)
 

maciekha

New member
Prosta sprawa.
Po otrzymaniu takiego towaru odsyłasz go sprzedawcy jako towar niezgodny z umową. Dostajesz kasę plus koszty przesyłki.
Podaj sklep w którym kupowałeś i który sprytnie chciał Cie wmanewrować w gwarancję.
Na szczęście kupiłem na najpopularniejszym portalu aukcyjnym , ale akurat sklep który sprzedawał jest z mojego miasta , więc problemu nie było bo się udałem do sklepu.
Nie chciałbym podawać nazwy bo w gruncie sprawy problem jakoś został rozwiązany więc nie chcę im robić negatywnego PR.
Ale czy nie dziwne że 3 nowe rozpakowane były porysowane? (jedne minimalnie inne sporo) , oczywiście pierwsza myśl sklepu to próba umycia obiektywu ale w żadnym to nie pomogło i okazało się że to ryski a nie zabrudzenia.
Temat zamieściłem bo to mój pierwszy projektor i nie jestem w temacie. Czy te sytuacje które opisałem są spotykane? Czy inni konsumenci w1070 mieli takie doświadczenia?

Ja absolutnie nie chciałem się zgodzić na gwarancje bo na gwarancji mogliby mi wmawiać że to uszkodzenie mechaniczne i to ja jestem winny....
 
Do góry