Jaki projektor HD do 7.000 do oglądania sportu?

czeladzianin

New member
Witam, jestem zupełnie zielony z tematu projektorów a muszę do firmy zakupić projektor dobrej klasy, max do 7.000pln (może być tańszy;)), głównie będzie on wykorzystywany do wyświetlania transmisji sportowych o jakości HD. Teraz kolejne pytanie, odnośnie ekranu. Czy musi być ekran zakupiony, czy dobrze przygotowana ściana? (jeśli tak, to czym ją pomalować)
Będę bardzo wdzięczny za pomoc, nie chciał bym, by ktoś wcisnął mi jakiegoś gniota a widzę, że na forum znajdują się nie tyle znawcy co fascynaci tematem.

Pozdrawiam
Piotr
 

mexik

New member
JVC najlepsze projektory na rynku. 7.000 to malo jak na JVC ale cos mozna znalezc uzywanego i wedlug mojej wiedzy i sporego doswiadczenia to najlepsza opcja.
Epsony wporzadku ale to klasa nizej tyle ze mozna nowke kupic ale to nie jakosc JVC i technologii Locos
DLP dla mnie odpadaja ze wzgledu na efekt teczy nie moge wogole ogladac w tej technologii. Do jasnych scen jak sportu moze i lepszy od LCD ale jak tylko bedzie ciemna scena i szybki ruchu efekt sie pojawi
Mam nadzieje ze w jakims stopniu rozjasnilem.
ps. JVC nie potrzebuje ekranu choc moze pomoc ciutke ale juz na scianie daje bajeczny obraz (wiem bo tak tam)
LCD bardziej matowy wiec ekran niezbedny i obraz bedzie i tak gorszy
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
Nie kupuj nic uzywanego. Jesli faktycznie projektor bedzie sluzyl glownie do sportu to kup np. Epson TW3200, czy TW5900 - nic lepszego Ci nie trzeba.
Widzisz, wiekszosc z nas zastanawia sie jaki projektor kupic bo nam glownie chodzi o to by uzyskac jak najlepszy obraz przy ogladaniu filmow - gdzie liczy sie poziom czerni, kontrast itd... U Ciebe te problemy odpadaja, bo ogladajac sport nie bedziesz mial ciemnych scen tylko same jasne. Dlatego moim zdaniem kupujac projektor za 7000 bedziesz mial to samo co przy projektorze za 3-4 tys zl - przy ogladaniu sportu :)
 

mexik

New member