Jak z oglądaniem telewizji?

Junkers

New member
Witam
Jestem tutaj początkującym uczestnikiem i mam pare pytań.
1.Jestem na etapie szukania najlepszej plazmy do ceny max. 7000 PLN. Co wybrać? Ma służyć do oglądania telewizji Cyfra+, DVD, komputer + laptop.
2.Jak jest z oglądaniem telewizji?Czy normalnie można oglądać telewizje pare godz. dziennie?Co z tymi znaczkami?
3.Jak z tym HD? Jeżeli kupie plazme z mniejszą rozdzielczością 800 pare ale z wejściem HD.. to później będę mógł ogladać 1000 coś tam, czy lepiej wyłożyć więcej pieniążków i kupić od razu o większej rozdzielczości.
Proszę o odpowiedź.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
do 7000 zł - zdecydowanie extra gra Samsung 42 s5s i LG 42 px 4
przy Twoich warunkach bedą grać super
Dadzą sobie radę również przy HD.
Jaką masz odległość - bo jeśli dużą - to rozdzielczość 866 Ci wystarczy - jeśli mniejszą to 1024 .

Jesli komputer bedzie w uzyciu - to powinieneś dołozyć na wyższą rozdzielczość - lub rozejrzeć się za LCD 37"
wpadanij do sklepu - na prezentację - bedziesz miał demonstrację wszystkich sygnałów.
pozdrawiam
 

pepino

New member
cześć Junkers,
jasne, że na 800 coś tam obejrzysz hd, tylko że to już nie będzie hd
w założeniu hd ma pokazywać więcej szczegółów na ekranie - dlatego obraz ma 1080 linii i 1920 punktów w linii
z całym szacunkiem dla kikiego, ale ekran 852x480 nie wyświetli obrazu w high definition - zresztą specyfikacja hd ready wymaga, aby tak oznaczony ekran miał przynajmniej 720 linii (do formatu 720p).
obejrzyj sobie hd na ekranie wysokiej rozdzielczości i porównaj z tym samym obrazem na 800 coś tam - jak nie będziesz widział różnicy, to nie przepłacaj :lol:
 

Junkers

New member
Problem z obrazem telewizyjnym

Witam