PLAZMY 50 CALI - Którą wybrać z Pioneer-Panasonic-Philips?

branek

New member
Bardzo proszę o pomoc w wyborze kupna 50calowej plazmy. Zastanawiam się nad :

PIONEER PDP-506XDE
PANASONIC TH-50PV500
PHILIPS 50PF9966


Jestem laikiem i z góry dziekuje za wszystkie opinie na ten temat.

Pozdrawiam
 

tuptus55

New member
Na tak zadane pytanie to każdy ci odpowie, że Pioneer nia ma sobie równych. Najlepsza jakość wyświetlania, tuner do DVB-T (jeszcze działa w Polsce ale już nie długo bo nadawcy planują przejść na MPEG4). Jak być odpowiedział jeszcze na parą pytań np:
1. Odległość oglądania?
2. ustawienie TV względem słońca (czy pod słońce, czy pokój z oknami na północ?
3. Co będziesz oglądał na TV?
4. Jak DVD to jakie złącza ma ten odtwarzacz? Jak go jeszcze nie masz to podaj model jaki zamierzasz nabyć?
5. Jak telewizjia (z anteny, kablówki satelitarna)? Jest to ważne pytanie
6. Czy posiadasz głośniki i amplituner jako przełącznik źródeł obrazu i wzmacniacz dźwięku?
 

branek

New member
Wielkie dzieki za pomoc!!!

1-odległośc 4metry
2-okna po drugiej stronie pokoju! - rolety roz. problem
3-DVD + tel
4- mam DVD DENONA-1910 DVI posiada!
Ale kupuje DVD KRELLA!
5-z czego najlepiej z tego bede! prosze o porade!zastosuje :)
6-sprzet stereo mam KRELLA I GRYPHONA - audiofil!
Czy PIONEER ma w sobie głosniki? jak nie to nie bede kupował!

Dzieki wielkie!
 

tuptus55

New member
jak przepuscic sygnaly component przez amplituner?