TV plazmowy 43" Pioneer PDP-435HDE

margel

New member
Skład redakcji

Witam

Mam zamiar kupic TV plazmowy 43" Pioneer PDP-435HDE i mam kilka pytan.

1. Bede ogladal filmy DVD
2. TvSat z tiunera cyfrowego (DVB-S TT1.3)
3. Sygnal z kablowki (mocny).
4. Plazma bedzie w odleglosci 2.5m od miejsca w ktorym bede siedziec.

Czy da sie przyjemnie ogladac z tej odleglosci bo wiele slyszalem o migotaniu i jestem troche zielony w tym temacie a wiele slyszalem o tym TV Pioniera a do LCD nie jestem przekonany i wole plazme.
 

janunio

New member
Bez reklam
Kup Samsung 23"

Odmierz 2,5 m i patrz się długo. Radzę wziąć także stołek to nie zmęczysz nóg.
Nie daj się wypędzić przed zamknięciem sklepu.
Notuj na bieżąco czy widzisz migotanie.

[2] plazma jest dead !!!

[3] W saturnie dostaniesz 20 rat "0" procent, "0" kosztów
kredytu !!! Kup coś droższego ale LCD.
Bo to jest tak: monitor do kompa kupujemy jak najlepszy i na całe życie, zaś kompa wymieniamy co 18 miesięcy !!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Nie wiem co to jest migotanie. Jeszcze nikt na to nie wpadł / rozumiem ,że chwyt marketingowy/
Plazma Pioneer jest NR1 - i nic w niej takiego nie zauważysz chożbyś siedział na stołeczku długo.
Przy silnym sygnale plazma radzi sobie tak samo dobrze jak LCD - płynność ma też większą / chyba ,że lcd JVC 0,07 /
Musisz sam ocenić przydatność u siebie w domu. Gdy decydujesz się na zakup - poproś o dwa lub trzy urządzenia - i wybierz najlepsze.
Stracisz sto zlotych - a zyskasz pewność że dobrze wybrałeś i radość że nie musisz się męczyć ze złym wyborem. ale że super wybór.

Musisz określić też kasę - bo przy tej wielkości LCD bedzie kosztować dwa razy tyle i okaże sie że nie koniecznie warto.
pozdrawiam
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Plazmy jeszcze się nie poddały czego dowodem jest 6 generacja pioneera


a w saturnie poza promocjami to maja normalne ceny :p polecam tam jak ktos chce zobaczyć jakiś sprzęt w wawie a kupować nie tam :)