Reklamacja\Serwis PS4

Kamillo4891

New member
Cześć.
Od paru dni mam problem z jednym portem USB w PS4Pro, przestał ładować pada, jak podlacze go kablem do konsoli to niby trzyma baterie, ale jej nie ładuje, to samo z headsetem od Sony, jak podlacze nadajnik to miga na niebiesko dioda, ale słuchawki nie łączą się z nim, próbowałem podłączyć też dysk zew.dysk pracuje, ale konsola go nie wykrywa. Na innych portach jest w porządku, z tym jednym nagle coś zaczęło się dziać.
Przywracałem ustawienia fabryczne, ale nic to nie dało.
Teraz pytanie, czy oddać ją na gwarancję, czy skorzystać z rękojmi, tylko pytanie czy w ogóle jest sens z niej korzystać. Widzialem na necie wzory pisma, i wiem że mogę ubiegać się o wymianę na nową konsolę, korzystał ktoś z was z takiego sposobu?.

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
 
D

Deleted member 121090

Guest
Przeczytaj po prostu warunki Twojej gwarancji Sony i sam zdecyduj czy Ci odpowiadają.
Z tego co wiem, zgodnie z warunkami gwarancji Sony, Sony może Ci naprawić konsolę niekoniecznie nowymi częściami, mało tego może ją wymienić na inną też niekoniecznie nową.
Jak Ci odpowiada to korzystaj z gwarancji. Ale najlepiej tak jak napisałem na początku zapoznaj się z warunkami gwarancji w Twoim przypadku. One się na przestrzeni lat zmieniały.

Ja bym chyba wybrał opcję reklamacji u sprzedawcy. Tam wysyłasz towar na jego koszt i przy drugiej ewentualnej naprawie możesz skutecznie zażądać wymiany na nową, lub zażądać zwrotu kwoty zakupu.
 

Kamillo4891

New member
Sony może Ci naprawić konsolę niekoniecznie nowymi częściami, mało tego może ją wymienić na inną też niekoniecznie nową.

Właśnie dlatego zastanawiam się nad rękojmią, tylko nigdy z niej nie korzystałem, dlatego chciałem się Was poradzić, czy warto skorzystać z rękojmi, jak ogólnie to wygląda, od czego zacząć.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Zawsze od przeczytania Ustawy albo przynajmniej jej omówień w necie.
W necie znajdziesz też wzory pism reklamacyjnych.
 

drosophilia

Active member
Bez reklam
kiedy kupiles konsole? skorzystaj z rekojmi, wysylasz konsole z odpowiednim pismem do sprzedawcy z zadaniem wymiany na nowa pozbawiona wady. Jesli sprzedawca uzna reklamacje, powinien rowniez oddac Ci pieniadze za nadanie przesylki.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Przy pierwszej reklamacji zawsze może ją naprawić.
 

Kamillo4891

New member
kiedy kupiles konsole? skorzystaj z rekojmi, wysylasz konsole z odpowiednim pismem do sprzedawcy z zadaniem wymiany na nowa pozbawiona wady. Jesli sprzedawca uzna reklamacje, powinien rowniez oddac Ci pieniadze za nadanie przesylki.

W listopadzie, jakoś 2tyg po premierze ps4pro. Muszę wysyłać, czy mogę udać się osobiście?
Jak stwierdzą usterkę i w piśmie będzie, że żądam wymiany na nową to mi ja wymienią na nówke sztuke czy nie koniecznie?

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:

Kamillo4891

New member
Już Ci to w poprzednim poście napisałem.
Ok, ale z tego co czytam to zależy czy będzie im się opłacało naprawiać, jeśli poszła np.cała płyta główna to wątpię zeby to naprawiali, bo 2 razy po włączeniu konsoli dzisiaj miałem też mleko na ekranie, odpiecie i podpiecie jeszcze raz kabla HDMI pomogło.
No nic zdecyduję się jednak na rekojmie i zobacze co z tego wyniknie, tylko muszę skończyć pierw jedną gre 😃

Edit.
Wystarczy jak im oddam samą konsolę czy muszę wszystko to co było?

Wysłane z mojego LG-H320 przy użyciu Tapatalka
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Przecież Ci napisałem, że MOGĄ Ci naprawić. Nie napisałem, że muszą.
Przy pierwszej naprawie wybór należy do nich.
Jak liczysz na zwrot kwoty zakupu to oddaj wszystko to co było.
 
Do góry