Co kupić PS4 czy Xbox360?

LE21

New member
Witam. Chciałbym kupić konsolę, ale nie wiem na co się zdecydować PS4 czy Xbox360? Co będzie lepsze biorąc pod uwagę jakość sprzętu i jakość gier? Zaznaczam że interesuje mnie tylko granie w gry (inne funkcje są zbyteczne) i to wyłącznie przed TV (nie będę grał w sieci). Zakup na raty najprawdopodobniej w sklepie internetowym.

Wypowiedzcie się, podpowiedzcie coś, bo jestem zielony w tym temacie.

Z góry dziękuje za udzielone odpowiedzi.
LE21
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
To tak jakbyś zapytał, kupić Nowe Audi A4 czy Skode Octavie z 2001 roku. Oczywiście PS4, a jak wolisz Xboxa to One, mam i jestem zadowolony.
 

freddy

New member
Odpowiedź na pytanie jest trudna, ale można ją rozłożyć na czynniki pierwsze . Na chwilę obecną nowa generacja konsol dopiero się rozgrzewa, a bardziej jest na niej więcej kotletów z poprzedniej generacji niż nowych świeżych IP. Mimo, że posiadam PS3, PS4, xbox'a 360 elite, to nadal wracam do starszych konsol z racji ceny gier nowych/używanych, które można kupić za grosze, a i pozycji do ogrania i zaległości przy tej okazji masz sporo jak choćby trylogia Gears of War, Splinter Cell, Wiedźmin 2 i wiele wiele innych.

Moja sugestia, jeśli dysponujesz gotówką i grasz sporadycznie jako typowy casual, bierz PS4, jeśli natomiast chciałbyś zobaczyć co straciłeś przez te lata i nadrobić zaległości nie wydając dużej ilości pieniędzy : bierz xbox'a 360.
 

Pakolo

Active member
Bez reklam
Na Xbox One będzie można grać w tytuły z 360. Ja osobiście nie kupiłbym starszej konsoli. Miałem spory dylemat nad wyborem PS4 czy Xbox One, ale przekonali mnie kumple, którzy wybrali konsolę Microsoftu - fifa i te sprawy:D PS4 ma lepszy układ graficzny, ale i tak obie konsole mogą czyścić buty PCtowi. Ja na 100% przy następnej generacji konsoli wymienię swojego Xbox One na PC.

Pozdrawiam
 

LE21

New member