F1 2010 - liga ps3

mayerr

New member
Kary i te sprawy.
Może rzeczywiście za bardzo mieszamy w środku sezonu. Dojedźmy go do końca na starych zasadach, a na 2011 ustalimy nowe reguły, żeby potem nie było, znowu szarpaniny na forum.
Może to i dobry pomysł. Zostawmy ten sezon tak jak jest i po prostu testujmy różne rozwiązania odnośnie kar. Znajdziemy coś sensownego to zastosujemy to w przyszłym sezonie.
A jeżeli przez te ostatnie wyścigi będzie ktoś komu zbyt często zdarzają się faule to takiemu panu po prostu podziękujemy.
 

komarzycho

New member
Kary by się przydały czasowe bez względu, na którym okrążeniu by się to przytrafiło.
Jeżeli jednak nie będziecie chcieli teraz wprowadzać żadnych kar, to jedna zasada musi być bezwględnie. Chodzi mi, że jeżeli dojdzie już do jakiegoś kontaktu to oddajemy pozycję i czekamy aż poszkodowany wróci na tor.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Co do zderzenia z Keyusu, to wiedziałem tyle że jest za mną, ale nie sądziłem że wchodząc szeroko w zakręt uderzę w jego przód. W tym incydencie oczywiście moja wina.
Co do kar za takie incydenty, to wg mnie powinny być normalnie karane.
:roll:

tu Arek muszę stanąć w obronie twojej jazdy Keyusu powinien się spodziewać , że tak pojedziesz ale pchał się do końca :)

najlepsze jest to , że finalnie karę zaliczył Komar :fool:
 

mayerr

New member
tu Arek muszę stanąć w obronie twojej jazdy Keyusu powinien się spodziewać , że tak pojedziesz ale pchał się do końca :)
no ja np. na pewno nie spodziewał bym się takiego ruchu ze strony Arka. Raczej myślałbym, że będzie próbował zamknąć mi wewnętrzną część zakrętu.

Możemy spróbować w następnym wyścigu to co proponuje Komar. Nie karzemy ale każdy kto w kogoś wjedzie natychmiast musi oddać pozycję i nie ważne, że w tym czasie wyprzedzą go 3 inne postronne osoby. Czekamy aż poszkodowany nas wyprzedzi i koniec.
Czasami podczas kolizji nie jesteśmy do końca pewni czy było to z naszej winy. Jeżeli uważamy, że nic złego nie zrobiliśmy, jedziemy dalej, sprawą zajmiemy się po analizie wideo i wspólnie ustalimy karę adekwatną (przynajmniej się postaramy ;) ) do czynu.
Ja po raz kolejny proponuję także karanie żółtymi kartkami. Oczywiście do końca sezonu będzie to testowe i zobaczymy jak się to sprawdza. Np. 3 żółte kartki i pauza w następnym GP.
Piszę to kolejny raz bo wcześniej nikt nie zabrał słowa w tej sprawie. Jak to widzicie?
 

bikson80

New member
to z tym oddaniem pozycji nie glupie jestem za jednak najlepiej byloby gdyby wszyscy nagrywali ja tez postaram sie zmontowac jakas kamerke na nastepny wyscig bo mecza mnie wieczne pretensje co po niektorych. A moze wszyscy z wlaczonymi headsetami jak ten koles z filmiku od Komara :lol:
 

Keyusu

New member
WojtR chyba sobie żartujesz,że powinienem odpuścic ten nawrót,byłem na równo z Arkiem więc myślałem,że zachowa się odpowiedzialniej tak jak w realnej F1.
Co do Komara,nie dotknąłem go kołem(nie przypominam sobie) ale wam tego nie udowodnię,gdyż nie mam zapisu wideo.Ale co do naszej walki to było to czego oczekuję w każdym wyścigu:D
Zgodzę się z Mayerem i jego słowami,tak samo myślalem tak jak on napisał-,że zamknie mi wewnętzną w zakręcie i tyle ale tak się nie stało.
Gdy mam tylko taką sytuację tak jak z Arkiem nie rezygnuję z niej a myślę,że zachowałem się bardzo ale to bardzo fair,zresztą widzieliście walkę z Komarem(jasnę zgodzę się z niektórymi,którzy napiszą,że nie zawsze da się utrzymac nerwy na wodzy i popełni się błąd,który będzie kosztował mnie jak i osobę ,którą atakowałem)
Czy ty mayer też masz problemy na str Formula1.com ,że przerywa Ci onboardy,wyścigi bo się musi buforowac?
Dzięki Komar za wrzucenie filmików:)
 
Ostatnia edycja:

scooby99

New member
Możemy spróbować w następnym wyścigu to co proponuje Komar. Nie karzemy, ale każdy kto w kogoś wjedzie natychmiast musi oddać pozycję i nie ważne, że w tym czasie wyprzedzą go 3 inne postronne osoby. Czekamy aż poszkodowany nas wyprzedzi i koniec.
Czasami podczas kolizji nie jesteśmy do końca pewni czy było to z naszej winy. Jeżeli uważamy, że nic złego nie zrobiliśmy, jedziemy dalej, sprawą zajmiemy się po analizie wideo i wspólnie ustalimy karę adekwatną (przynajmniej się postaramy ;) ) do czynu.
Ja po raz kolejny proponuję także karanie żółtymi kartkami. Oczywiście do końca sezonu będzie to testowe i zobaczymy jak się to sprawdza. Np. 3 żółte kartki i pauza w następnym GP.
Piszę to kolejny raz bo wcześniej nikt nie zabrał słowa w tej sprawie. Jak to widzicie?

Co do karania kartkami jestem za... Chciałbym również podtrzymać swoją opinie na temat kar przynajmniej w ciągu 1 okrązenia po to, aby zniwelować zamieszanie zaraz na początku wyścigu, bo czasem wygląda to tak, jakby meta była zaraz po pierwszym okrążeniu... ;)
Jest duzo zmian w tym sezonie i chciałbym. żeby w następnym tak nie było... Wiadomo, że coś zawsze wyjdzie, ale im mniej będzie zmian w "przyszłym roku" :-D tym lepiej, im wiecej pomysłów przetestujemy teraz tym w przyszłości będziemy mieli na czym bazować...
Wiadomo, że nie jest to do konca sprawiedliwe, ale póki co jest za dużo błędów w czasie GP (zwłaszcza w początkowej fazie)...
Tak jak usalilismy, strzał w tył na pierwszym okrązeniu 2 miejsca do tyłu, a później to juz kary czasowe lub żółte kartki które zaproponował Mayerr (albo to i to :)), a ustalamy to wszyscy razem po oglądnięciu zapisu wideo... Sądze, że unikniemy wtedy min. wyprzedzania tam, gdzie się nie da...:)
Trzeba powoli myśleć nad zapisaniem żelaznych zasad na przyszły sezon, bo znów nic nie ustalimy... :p
 

A...

Member
WojtR chyba sobie żartujesz,że powinienem odpuścic ten nawrót,byłem na równo z Arkiem więc myślałem,że zachowa się odpowiedzialniej tak jak w realnej F1.

Po wyjściu z pierwszego zakrętu byłeś za mną, zresztą widać to ewidentnie. Ale nie ma to teraz znaczenia, błąd i tak mój że nie dostrzegłem ciebie z prawej.
 

komarzycho

New member
Co do Komara,nie dotknąłem go kołem(nie przypominam sobie) ale wam tego nie udowodnię,gdyż nie mam zapisu wideo.

Tak to było widać z mojej kamery, a już wiemy, że niekoniecznie tak to wyglądało u Ciebie.
A między nami dobrze się jechało bo mimo, że się nie wdzieliśmy bezpieczne miejsce dla drugiego bolidu zostawialiśmy.


Jestem za wprowadzeniem żółtych, żeby nie było recydywy.

I kara czasowa, a nawet pozycyjna powinna być dla osoby, która nie odda pozycji.
 

DrWredman

Active member
Jestem za wprowadzeniem żółtych, żeby nie było recydywy.

I kara czasowa, a nawet pozycyjna powinna być dla osoby, która nie odda pozycji.

Ja też jestem za żółtymi kartkami, oddawaniem pozycji i karą cofnięcia o dwa miejsca za uderzenie z tyłu na pierwszym okrążeniu.

Teraz dopiero będą się wszyscy spinać żeby mieć PP. To będzie coś jak "nietykalność" na pierwszym kółku. :)
 

mayerr

New member
Keyusu, u mnie na formula1.com buforuje się tylko na początku ale jak zacznie się już film to leci wszystko ładnie płynnie. Wybieram zawsze tą drugą opcję z lewej.

Osoba, która nie odda pozycji będzie cofnięta o tyle miejsc ile w tym momencie stracił poszkodowany a jeżeli nic nie stracił to będziemy to rozpatrywać indywidualnie. Tak mi się wydaje ale to oczywiście musimy sprawdzić w wyścigu.
Oczywiście mimo kary cofnięcia, żółta kartka za spowodowanie kolizji się należy.
Ile kartek proponujecie żeby delikwent pauzował? Ja bym się skłaniał na 3 max 4.
I jak rozumiem, osoby, które nie wypowiadają się na dany temat/propozycję przystają na opinie większości.

Tak jak pisze Jakubus. Musimy przed startem drugiego sezonu naszkicować żelazne zasady żeby nie było potem płaczu.
 

WojtR

Member
Bez reklam
ale wy szalone czasy kręcicie w TT , dzisiaj się musiałem mocno napocić , żeby przeskoczyć Arka ... Komar na razie poza moim zasięgiem ale czasy już w okolicach 250 miejsca światowego , kurcze przesadzacie :)

niestety mimo małego treningu setup na Węgry dla mnie zagadka
 

komarzycho

New member
Jestem za trzema kartkami.

Dzisiaj możemy potrenować, ale będę dopiero około 21:30.

Jak wcześniej coś zaczniecie to zaproście mojego szwagra PSNid blablablee
 

Keyusu

New member
A ile będzie dziś osób?
Dzięki Mayer,pomogło.Dlatego tak było bo brałem 1 od lewej(najwyższa rozdzielczośc).Jeszcze raz dzięki.
 

WojtR

Member
Bez reklam
Z karami proponowałbym tak , że oddawanie pozycji + kartki ( 3 karty gość nie bierze udziału w Q i automatycznie startuje z końca )
 

DrWredman

Active member
Z karami proponowałbym tak , że oddawanie pozycji + kartki ( 3 karty gość nie bierze udziału w Q i automatycznie startuje z końca )

Za 3 kartki to raczej kara nie uczestniczenia w kolejnym GP bo sam już się przekonałem (i to kilka razy), że start z końca to nawet czasem pomaga. Dobrze widać co inni kombinują w pierwszym zakręcie (czyt. przepychanki, uderzenia i spiny) i łatwo się można przebić nawet na 3 miejsce.
 

komarzycho

New member
Zwracam się do was z uprzejmą prośba o zmianę godzin startu GP. Z godziny 21 na 21:30
Jak wiecie startuje również w drugiej lidze F1 i tam sezon zaczyna się 13.03 o godzinie 20. Wyścig trwa 50% normalnego więc trochę po 21 byłbym wolny, jeszcze chwila na odpoczynek i o 21:30 mógłbym startować z wami.
 
Do góry