Ps3 + TV (jaki?) + zestaw audio(jaki?)

strugo

New member
Witam,
Z góry mówię, że jestem dość "zielony" w tych sprawach. Więc mam zamiar zakupić sobie PS3 z konkretnym TV i konkretnym zestawem audio:) Mam pokój bardzo mały (mieszkam z rodzicami)... otóż: 6m(długość) na 5m(szerokość). Mogę również dodać, iż mam do wydania całkiem sporą sumkę, więc cena "raczej" nie gra roli:) myślę, że TV 42 cale byłby wystarczający... lecz mogę się mylić. I tutaj nie wiem czy lepsza plazma czy LCD:hmm:. Planuje w niedalekiej przyszłości wykupić N'ke. Chciałbym aby ten TV był bardzo dobrym wyborem na kilka lat:) Co do zestawu audio to myślałem o jakimś bardzo dobrym ampli i zestawem głośnikowym. Chciałbym aby ten sprzęt (TV + zestaw audio) był jak najbardziej przyszłościowy, więc w związku z tym liczę się z wydatkiem ok 20k. Pozdrawiam i myślę, że mogę liczyć na waszą pomoc. Strugo
 

agrippaOne

New member
jesli chodzi o audio mam pod swoja ps2 ONKYO SR504E (ampli) + dvd sp404E + Quadral Quintas5.0 podlaczona optykiem. Szukajac wczesniej zestawu myslalem przyszlosciowo czyli i o ps3. To zestaw dynamiczny i taki jeast najlepszym wyborem pod gry. Osobiscie jestem bardzo zadowolony i po dobrych kilku miesiacach odkad go mam nie raz jeszcze zrobie "usmieszek" z zaskoczenia8) koszt kolo 3000zl
 

strugo

New member
hmm... Ja już myślałem o jakimś ampli z HDMI typu ONKYO TX-SR 805/705/605 E lub PIONEER VSX-LX60 lub Yamaha RX-V4600 / RX-V861 / RXV 661 :) a jeśli chodzi o głosniki to JBL NORTHRIDGE CINE PACK (E80+EC25+E20+E150) lub JBL Northridge Movie 3 :) nie wiem jak grają bo niestety nie mam gdzie sprawdzić... mieszkam na wsi a do większego miasta mam ok 100km(do Łodzi). A co do telewizora do mogę dodać iż mam on też służyć do oglądania filmów BR i DVD :) pozdrawiam
 

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip