pad ps3 - czysta ciekawość

Ogr

New member
Bez reklam
sony zanim wypuscił ps3 pokazał prototyp pada dla tej konsoli wygłądał imponująco !!! jestem ciekaw dlaczego ten model nie jest sprzedawany z
controller.jpg
ps3 ,ktoś zna odpowiedz??
 
Ostatnia edycja:

Ogr

New member
Bez reklam
no właśnie ten kształt mnie zastanawiał? czyli co mieli na celu pokazaniem tego cacka? czy go testowali ?
 

incognitos

New member
Ogr napisał:
sony zanim wypuscił ps3 pokazał prototyp pada dla tej konsoli wygłądał imponująco !!! jestem ciekaw dlaczego ten model nie jest sprzedawany z
controller.jpg
ps3 ,ktoś zna odpowiedz??
Osoby które grały na byumerangu mówiły że mógłby to być najwygodniejszy Pad w historii, niestety (a może stety :) fala krytyki z jaką spotkał się ten wynalazek ze strony fanów Playstation wybił z głowy Sony jego wprowadzenie do masowej produkcji.
 

ripbizkit

New member
Może i wyglada imponujaco, moze i jest wygodny, ale ja grajac w psx i ps2 wiele razy rzucilem padem to i dywan to mebel... ale jakbym teraz mial miec do ps3 "boomerang.... a telewizor mam przy oknie, moglo by sie zdarzyc w momencie wielkiego napiecie po 8 niudanej probie przejscia jakiegos zadania po prostu polecial by dalej niz bym widzial... i obawiam sie ze mimo ksztatu nie wrocilby do mnie
 

prawy

New member
bumerang

Pad miał taki kształt ponieważ był w nim wmontowany i czujnik ruchu i wibracje. Na to wszystko było potrzeba dużo miejsca. Gdyby nie krytyka fanów, od początku bys my mogli cieszyć się drgającym padem. Gdy sony zrezygnowało z tego pada nie potrafili a może nie mieli czasu, chęci wsadzic wibracje do sixaxis. Ponieważ czujnik ruchu i tak zajmował dużo miejsca. Ale mimo wszystko uważam że gdyby nie pośpiech w wydaniu konsoli związany z naciskiem ludzi, taki czujnik znalazł by sie w padzie, który teraz jest sprzedawany z konsolą.
 

Kuba_ps2

New member
Bez reklam
prawy napisał:
Pad miał taki kształt ponieważ był w nim wmontowany i czujnik ruchu i wibracje. Na to wszystko było potrzeba dużo miejsca. Gdyby nie krytyka fanów, od początku bys my mogli cieszyć się drgającym padem. Gdy sony zrezygnowało z tego pada nie potrafili a może nie mieli czasu, chęci wsadzic wibracje do sixaxis. Ponieważ czujnik ruchu i tak zajmował dużo miejsca. Ale mimo wszystko uważam że gdyby nie pośpiech w wydaniu konsoli związany z naciskiem ludzi, taki czujnik znalazł by sie w padzie, który teraz jest sprzedawany z konsolą.

Kolego przyjacielu, chyba nizbyt sie znasz na tym, radze siegnac po fakty i dopiero wymyslac swoj magiczny wywod
 

marcin0903

New member
Kuba_ps2 napisał:
Dobry jest poczciwy dual, tylko lipa ze nie dostalismy DS3
Ja się cieszę, że pad został zmieniony. Wyobrazić sobie można jak by on leżał w ręce. Za chudy- nie ma za co złapać, za dlugi- może to być uciążliwe.
A tak to mamy Duala ze zmienioną nazwą na SixAxis, spustami i zamiast przycisku "analog" mamy "PS Button", pomijając oczywiście sensor ruchu ;).
 
Do góry