przeczytałem na stronie SONY o warunkach gwarancji na PS3, po prostu porażka, mogło by jej nie być, jakby co od razu korzystać z rękojmi od sprzedawcy
o to jej warunki
1) na 1 rok - rękojmia 2 lata (jako konsument)
2) odpowiadają tylko za pewne wady srzętu (sporo wyjątków) rękojmia też
3) mogą naprawiać , ile razy chcą i jak długo chcą - rękojmia nowy spręt,zwrot kasy lub bezwłoczna naprawa itd
4) dostarczenie do serwisu na własny koszt i ryzyko
5) regionalizacja gwarancji, jak kupisz za granicą masz pecha
Podsumowując polityka SONY zraża mnie do zakupy skądnikąd fajnego (choć o niedopracowanym sofcie) sprzętu
jak mam wydać tyle kasy to gwarancja powina być na 2 lata minimum (standard w innych firmach)
, a serwis sam odbiera i odwozi sprzęt na własny koszt ew. opłacona przez gwaranta firma kurierska (tez standard w innych firmach)
o to jej warunki
1) na 1 rok - rękojmia 2 lata (jako konsument)
2) odpowiadają tylko za pewne wady srzętu (sporo wyjątków) rękojmia też
3) mogą naprawiać , ile razy chcą i jak długo chcą - rękojmia nowy spręt,zwrot kasy lub bezwłoczna naprawa itd
4) dostarczenie do serwisu na własny koszt i ryzyko
5) regionalizacja gwarancji, jak kupisz za granicą masz pecha
Podsumowując polityka SONY zraża mnie do zakupy skądnikąd fajnego (choć o niedopracowanym sofcie) sprzętu
jak mam wydać tyle kasy to gwarancja powina być na 2 lata minimum (standard w innych firmach)
, a serwis sam odbiera i odwozi sprzęt na własny koszt ew. opłacona przez gwaranta firma kurierska (tez standard w innych firmach)
Ostatnia edycja: