Raklamacja w 'N' - niby OK, a dalej schody :-(

Robert71

New member
Moja reklamacja z października dotycząca brakujących kanałów w ofercie, po tym jak minęło 30 dni, zakończyła się sukcesem tzn. zadzwonił do mnie Pan i zaproponował dowolny pakiet w grudniu gratis. Zgodziłem się i nawet byłem zadowolony że sobie Nsport pooglądam, Święta te sprawy i ...
... minął tydzień i od dziś teoretycznie powinno być OK i włączam Nsport i...
"WIDOMOŚĆ CA Brak dostępu" .

Potem dzwonię na dezINFOLINIĘ, przedtem dignostyka (siła 96,jakość 88 )
i słyszę "że przecież moja reklamacja jest załatwiona", no co oświadczam że nie, bo nie mam najważniejszego kanału, a pozostałe mnie nie interesują, bo albo leci palant lub hokej lub mam na Polsacie Cyfrowym i chcę ... NSport.

Pani zapewniała mnie że przekaże technikom i do jutra będzie OK -
niestety nie zgadzam się, bo znając ich opieszałość jestem pewny, że G zrobią i znowu jutro będę dzwonił więc prosiłem aby pani zapisała że "Reklamacja nie została załatwiona".

Już im nie wierzę. Co za dziadowska firma !!!
Może ja jestem taki pechowy, ale czytając posty innych to nie jestem samotny w bólach.

I weź tu człowieku bądź spokojny :-(


Robert

przy okazji:
Dowiedziałem się że dziś będzie updejt softu dla obu modeli i może choć znikną problemy z HDCP - tak się oszukuję za każdym razem że będzie lepiej :) (jeśli pani nie wprowadziła mnie znowu w las)
 

Attachments

  • nsport.jpg
    nsport.jpg
    38,6 KB · Wyś: 146
Ostatnia edycja:

Robert71

New member
UPDATE:

Już mi działa :)

A jednak coś robią, albo trafiłem i mają dziś lepszy dzień, zobaczymy co będzie dalej.

Robert
 
Ostatnia edycja:

Czarny38

New member
Robert71 sprecyzuj brak jakich kanałów wymieniłeś w reklamacji, też złoże reklamacje skoro załatwiają pozytywnie, w końcu mamy na to 12 miesięcy.
 

Robert71

New member
Czarny38 napisał:
Robert71 sprecyzuj brak jakich kanałów wymieniłeś w reklamacji, też złoże reklamacje skoro załatwiają pozytywnie, w końcu mamy na to 12 miesięcy.

Te wymieniłem:

Discovery Historia
Filmowy HD
Wojna i pokój
TVP Film

Ale zgłoszenie było z tego co pamiętam na brak Holywoodzkiego kanału filmowego w HD, który miałbyć ogłoszony (chyba) 17 października i nie był. Tamte były dopisane do tego.


Robert

BTW
Z działającym już Nsport plusy zaczynają powoli zasłaniać minusy :)
jakie się zebrały z powodu braku kanałów w płatnych pakietach w listopadzie i zwodzenia z datą ich uruchomienia.

Jeszcze tylko:
- uruchomić HDCP
- naprawić EPG
- uruchomić MGM DH
... i będzie git :)
bonus:
- zrobić coś z tym debilnym softem
- odblokować kanały (z astry też) ... UPDATE
coś siędzieje bo są juz kanały z Astry. Od 500 do 514 i ponoć działają bez problemu z Diseq, jutro sie pobawię :)

Coraz lepiej. No to czekamy na nowy soft z lekarstwem na pozostałe bolączki.
 
Ostatnia edycja:

Franek

New member
Robert71 napisał:
UPDATE:

Już mi działa :)

A jednak coś robią, albo trafiłem i mają dziś lepszy dzień, zobaczymy co będzie dalej.

Robert

przed chwilą sprawdzałem, czyli ok. 07:20 dnia 02 grudnia 2006 i nie ma nowego softu, ostatnia aktualizacja z 08.11.2006.
Może do rekordera coś dali nowego, ale do n-boxa nie.
 

Czarny38

New member
Dzięki Robert! masz rację 12 miał być znany filmowy HD, złoże reklamację w końcu to nic nie kosztuje ;) może też mi dają nsport na trochę pooglądać.
 

Robert71

New member
Franek napisał:
przed chwilą sprawdzałem, czyli ok. 07:20 dnia 02 grudnia 2006 i nie ma nowego softu, ostatnia aktualizacja z 08.11.2006.
Może do rekordera coś dali nowego, ale do n-boxa nie.

Przeczytaj prosze jeszce raz mojego posta :)
Poprawili mi pewnie samo uprawnienie.

Robert
 

Franek

New member
Sorki Robert71, ale myślałem że twój zachwyt odnosi się do tej twojej wypowiedzi: "przy okazji:
Dowiedziałem się że dziś będzie updejt softu dla obu modeli i może choć znikną problemy z HDCP - tak się oszukuję za każdym razem że będzie lepiej :smile: (jeśli pani nie wprowadziła mnie znowu w las)"

Ja też zadzwiniłem na patryline, bo HDMI u mnie nie działa, i pani usiłowała mnie przekonać, że aktualizacja oprogramowania została dokonana w nocy z 1 na 2 grudnia. Gdy powiedziałem, że właśnie przed chwilą sprawdzałem, to stwierdziła, że w n-boxie aktualizacja trwa trochę dłużej niż w rekorderze, cokolwiek ma to oznaczać. Nie podjąłem dalej tematu, bo to nie miało sensu, panienka nie bardzo chyba wiedziała o czym mówi.
 
Ostatnia edycja:

Robert71

New member
Franek napisał:
Sorki Robert71, ale myślałem że twój zachwyt odnosi się do tej twojej wypowiedzi: "przy okazji:
Dowiedziałem się że dziś będzie updejt softu dla obu modeli i może choć znikną problemy z HDCP - tak się oszukuję za każdym razem że będzie lepiej :smile: (jeśli pani nie wprowadziła mnie znowu w las)"

Ja też zadzwiniłem na patryline, bo HDMI u mnie nie działa, i pani usiłowała mnie przekonać, że aktualizacja oprogramowania została dokonana w nocy z 1 na 2 grudnia. Gdy powiedziałem, że właśnie przed chwilą sprawdzałem, to stwierdziła, że w n-boxie aktualizacja trwa trochę dłużej niż w rekorderze, cokolwiek ma to oznaczać. Nie podjąłem dalej tematu, bo to nie miało sensu, panienka nie bardzo chyba wiedziała o czym mówi.

Ptaszki ćwierkają że będzie około 20 grudnia dla zwykłych n-boxów.
Na pewno nie było 1 grudnia, więc pani mnie okłamała (świadomie lub nieświadomie).


Robert
 

Robert71

New member
Dziś znowu dzwoniłem :-(

Wysłuchałem po raz kolejny pokazu niekompetencji dezInfolinii:

Przykłady:
1. Rozmowa
-kiedy startuje MGM ?
W grudniu
-Chyba na początku grudnia ?
Nie, w grudniu
-To po co piszecie na stronie i cytuję konferencja z menu NEWS, że na początku grudnia ?
Ale jeszcze początek grudnia się nie skończył
-To kiedy ?
Proszę jeszcze poczekać bla bla ...

Totalnie żenująca rozmowa i niedoinformowanie. Zwłaszcza, że dziś ten kanał jest już na 20 i w EPG ktoś wyczytał że start 7 grudnia ...
Załącznik

2. Po raz kolejny odpowiedziali że moja reklamacja w sprawie HDCP nie została przyjęta jako reklamacja. Po raz kolejny upierałem się żeby sobie odsłuchali rozmowy z danego dnia z danej godziny i zobaczyli że upierałem się aby było zgłoszone jako reklamacja.

Przy następnej sam zacznę nagrywać rozmowę i też uprzedzę że nagrywam !!!
Przy okazji zapytałem: skoro przyjeliście to jako serwisowe to proszę o odpowiedź co w takim razie zrobiliście z tym zgłoszeniem serwisowym ?

3. EPG
- kiedy zacznie wreszcie działać i co sie dzieje z moją reklamacją w tym temacie ?
Mamy 30 dni na odpowiedź

Pewnie po 30 dniach jak zadzwonię to odpowiedzą że nie zgłaszałem tego jako reklamacja :-(

4. Maile
- Proszę odpowiedzieć co z moim mailem który wysłałem ponad tydzień temu ?
Czytaniem maili zajmuje się inna komórka
- proszę o przełaczenie
Nie mam takiej możliwości
-to proszę o telefon to tam zadzwonię
Nie mogę dać Panu telefonu, jeszcze raz proszę o cierpliwość
- to proszę kogoś poprosić do telefonu
Proszę poczekać kilka dni
- ale ja po raz 10 czekałem kilka dni

I nic się nie dowiedziałem. Cała ich praca polega na zwodzeniu klientów.
Rada dla zgłaszających reklamację:

- wysłać poleconym lub nagrać rozmowę z konsultantem.

Nie wiem czy nie można przypadkiem pisemka do MM lub innego punktu
Ktoś się orientuje w temacie ?

Robert

i znów plusa mają u mnie mniej :-(
 

Attachments

  • 7XII.jpg
    7XII.jpg
    33,7 KB · Wyś: 84
Ostatnia edycja:

KRYSTIAN_J

New member
Witam
Ja złożyłem reklamacje pisemnie wysłałem listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Zgodnie z ustawą i regulaminem mają 30 dni na rozpatrzenie, jeśli nie zmieszczą się w tym czasie ustawa określa to jako przyjęcie reklamacji ze skutkiem przyznania racji klientowi i przyjęcia wszelkich rozczeń klienta za podstwawne.
Najlepszą formą jest forma pisemna, nie ważne ile znaczki kosztują warto zainwestować, zawsze masz dowód i nikt się nie wyprze. Przy składaniu reklamacji telefonicznej, mailowej zawsze mogą coś pomataczyć.
Kilka razy rozmawiałem z konsultantami ale widać że oni dopiero się uczą i nie ma sensu marnować czasu i nerwów na ich linię, przynajmniej narazie.
Ponadto z doświadczenia wiem że reklamacje składane na piśmie są najskuteczniejsze a jak jeszcze wyczują w treści prawnika to efekty są nieraz zaskakujące.
Teraz oczekuję na 30 dzień od złożenia reklamacji na efekt.

Reklamowałem:
- zbyt słabą jakość sygnału na kanałach TVP (sygnał na TVP już poprawili),
- zaniki sygnału przy nieco gorszej pogodzie,

Zakupiłem antenę n-ki, czyli druszlak 60cm, teraz wiem że jest on beznadziejny, montaż wykonali technicy z punktu który sprzedaje TV "n" zrobili to najlepiej jak się dało mając odpowiedni sprzęt miernik BER dla mpeg4. Niestety ta antena kompletnie się nie sprawdza i nikomu jej nie polecam - no chyba że lubi pisać reklamacje i mieć kłopoty. Uważam iż "n" powinna wycofać te anteny i oferować sprzęt na którym będzie można spokojnie golądać tv - na tym się nie da zwłaszcza jak trochę zacznie padać deszcz, a jak spadnie śnieg nawet nie chce myśleć


Czekam na odpowiedź i zobaczymy co dalej..

Proszę nie cytować całych postów bez potrzeby. - Mazoku
 
Ostatnia edycja:

Smartek

New member
Chcialem sie dowiedziec:
Jakie sa aktualnie wady softu nbox recordera typu koniecznosc naciskania RES na obudowie? (to juz chyba jest poprawione, ale nie jestem pewien).
Cobym byl przygotowany na wszystko..

Co do MGM HD - jutro albo "nie wiadomo"? ;-)
 

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
Smartek napisał:
Chcialem sie dowiedziec:
Jakie sa aktualnie wady softu nbox recordera typu koniecznosc naciskania RES na obudowie? (to juz chyba jest poprawione, ale nie jestem pewien).
Cobym byl przygotowany na wszystko..

Co do MGM HD - jutro albo "nie wiadomo"? ;-)
-Odnośnie MGM to już prawie wszystko wiadomo i możesz poczytać o tym w postach o programach.
-Co do wad softu to jedynie może kwestia HDMI przy niektórych TV. Ja nie miałem problemów i nie mam z HDMI - a na codzień używam componentu.
-Ten nieszczęsny przycisk RES - soft pod tym względem nic nie zmienił. Ale mnie on (poza początkowym okresem testów) do niczego nie jest potrzebny. Ja go nigdy nie używam i nie widzę takiej potrzeby o czym już pisałem. Mam na stałe ustawione 1080i no i po co miałbym zmieniać?
Pewnie "zaraz obrzucony będę kamieniami" ale mimo to napiszę, że nrecorder dla mnie nie ma już znaczących wad. Nie oznacza to, że tego i owego nie można doszlifować.
Oczywiście jeżeli dla kogoś brak możliwości ustalania kolejności kanałów na własnych listach jest decydujące o wyborze platformy - ma takie prawo
Jeżeli ktoś reklamuje n-kę bo zmiana pogody obniża mu jakość sygnału - ma takie prawo, choć powszechnie wiadomo, że raczej powinno się zamontować większą antenę.
Jeżeli ktoś uważa, że jakość TVP jest kiepska - niech reklamuje zamiast poprawić antenę. Dla mnie kanały TVP w porównaniu z anteną naziemną są naprawdę b. dobre i teraz oglądam je tylko przez n-kę.
Dla niektórych praca dysku jest nie do przejścia a n-recorder wpada w rezonans. Mój dysk w n-recorderze pracuje na granicy słyszalności i albo muszę podejść do niego zupełnie blisko albo przyłożyć rękę aby stwierdzić, że dysk się obraca.
Można też krytykować EPG, użyte kolory itp - każdy ma takie prawo. Wszystko można krytykować. Wydaje mi się, że to należy nawet do dobrego stylu.
Dla niektórych np. na Discovey HD o każdej porze dnia i nocy idzie Amerykański Chopper. Gdy napisałem, że przecież były emitowane dziesiątki innych pozycji na tym kanale, to ktoś inny prosił, abym się nie ośmieszał - a przecież każdy może (choćby w ramach jednego tygodnia) przeliczyć tytuły w EPG.
Nie wiem jaki masz stosunek do rzeczywistości. Jeżeli wokół siebie nic Ci się nie podoba to raczej "bądź przygotowany na wszystko" - a pracownicy BOK są po to aby wysłuchiwać, odpisywać, wyjaśniać - za to im się płaci. Będziesz też mógł dzielić się swym niezadowoleniem dowolną ilość razy na tym i innych forach. Zresztą aby to robić nie koniecznie musisz mieć n-kę wystarczy trochę poczytać a tematów nie braknie.
 

Smartek

New member
Ogromne dzieki za rozbudowana wypowiedz, teraz wiem juz wszystko.
Szukajac tak porozrzucanych informacji na forum musialbym chyba nad tym spedzic dobre kilka godzin, a tak mam w jednym poscie :).

Co do RES - w takim razie o co chodzilo? Nie wczuwalem sie wtedy tak w tematy tego dotyczace..
Albo inaczej - dlaczego osoby, ktore na to narzekaly nie ustawia tez sobie na stale 1080i?

HDMI - z tym nie bede mial problemu, z tego co udalo mi sie przeczytac to moj Panas obsluguje bezproblemowo.

Antene zamontuje mi koles, ktorego adres znalazlem w punkcie RTV AGD (pewnie z nim wspolpracuje) - bardzo zna sie na rzeczy, co wywnioskowalem z gadki. Na starcie odradzil mi anteny sprzedawanej z n, mowil, ze za taka kwote kupi o wiele lepsza i calosc wraz z montazem nie przekroczy ~200zl, wiec jestem gotow tyle dac, tym bardziej, ze bede mial pewnosc co do profesjonalnosci montazu. Teraz tylko poczekac, az boksy beda dostepne w moim zacofanym miescie.. i dolaczam do grona "plujacych na wszystko" ;-).

Wielkie dzieki jeszcze raz,
Pzdr.

PS. Ide czytac o MGM.
 

Robert71

New member
Sydon777 napisał:
Można też krytykować EPG, użyte kolory itp - każdy ma takie prawo. Wszystko można krytykować. Wydaje mi się, że to należy nawet do dobrego stylu.

Tak, muszę przyznać że EPG mi się podoba jeśli tylko działa, w większości czasu nie działa lub pokazuje bzdury. Do dupy z takim EPG np teraz w czasie meczu na TVP2 mam w info że leci "M jak Miłość" :).
Nie jest to wina słabego odbioru, bo mam full lub prawie full siła/jakość.
Ponadto:
- co to za pomysł, że żeby urochomić EPG muszę nacisnąć dwa klawisze na pilocie oddalone od siebie o ... 10 cm, bo tyle jest pomiędzy EPG a czerwonym - kompromitacja !!!

Zazdroszę Ci, że jesteś takim optymistą.

Robert

ps
co do pracowników BOKu to powiem*:
'N' jak niekompetencja
'N' jak niedoinformowanie
'N' jak nieświdomość
'N' jak nierzetelność
'N' jak nie wiem

*niepotrzebne skreślić
 
Ostatnia edycja:

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
Smartek napisał:
Albo inaczej - dlaczego osoby, ktore na to narzekaly nie ustawia tez sobie na stale 1080i?

Ustawienie RES zależy głównie od posiadanego TV. Dla TV Full HD najlepsze będzie 1080i (1920x1080) ale dla TV HD Ready to 720p (1280x720) a dla zwykłych TV to poprostu pozostają tryby SD1 - SD3 (najlepiej RGB czyli SD2).
 
Ostatnia edycja:

dem

New member
KRYSTIAN_J napisał:
ciach

Zakupiłem antenę n-ki, czyli druszlak 60cm, teraz wiem że jest on beznadziejny, montaż wykonali technicy z punktu który sprzedaje TV "n" zrobili to najlepiej jak się dało mając odpowiedni sprzęt miernik BER dla mpeg4. Niestety ta antena kompletnie się nie sprawdza i nikomu jej nie polecam - no chyba że lubi pisać reklamacje i mieć kłopoty. Uważam iż "n" powinna wycofać te anteny i oferować sprzęt na którym będzie można spokojnie golądać tv - na tym się nie da zwłaszcza jak trochę zacznie padać deszcz, a jak spadnie śnieg nawet nie chce myśleć

bede wredny i czepliwy ale nie ma czegos takiego jak BER dla mpeg4 (tak naprawde nie ma tez mpeg4 ale albo AVC albo h.264 ;) ) - mozna za to zmierzyc BER dla sygnalu nadawanego w standardzie DVB-S i/lub DVB-S2.

A co do anteny 60cm... no coz nie trzeba byc wielkim specem by sprawdzic jak ksztaltuje sie mocn sygnalu na ternie Polski z wiazek Hobirda by wiedziec ze 60cm jest akurat na zachodzie Polski bez wiekszego zapasu na budzet linka - na wschodzie Polski to proszenie sie o klopoty i n niestety sie tych klopotow doczekala.
 

dem

New member
Sydon777 napisał:
Ustawienie RES zależy głównie od posiadanego TV. Dla TV Full HD najlepsze będzie 1080i (1920x1080) ale dla TV HD Ready to 720p (1280x720) a dla zwykłych TV to poprostu pozostają tryby SD1 - SD3 (najlepiej RGB czyli SD2).

Moge dodac od siebei tylko tyle ze jak na razie n nie nadaje zadnego programu w trybie 1280x720p50 a wiec nie ma zadnej roznicy miedzy trybem 1920x1080i25 a 1280x720p50 (ktory w istocie jest w tej chwili trybem 1280x720p25). Formalnei rzecz biorac tryb 1920x1080 powinien przy obecnym sygnale dac najlepsza jakosc - odbiornik z matryca o mniejszej niz 1920x1080 matryca zwyczajnie zmniejszy obraz.
 

Brytt

New member
Trafiłeś w sedno......

dem napisał:
Moge dodac od siebei tylko tyle ze jak na razie n nie nadaje zadnego programu w trybie 1280x720p50 a wiec nie ma zadnej roznicy miedzy trybem 1920x1080i25 a 1280x720p50 (ktory w istocie jest w tej chwili trybem 1280x720p25). Formalnei rzecz biorac tryb 1920x1080 powinien przy obecnym sygnale dac najlepsza jakosc - odbiornik z matryca o mniejszej niz 1920x1080 matryca zwyczajnie zmniejszy obraz.

I tak właśnie jest w moim przypadku. Najlepszy obraz mam na 1080i. Jest płynny i ostry.
 
Do góry