Rozwiązanie umowy z cyfrowym polsatem

Zydol

New member
Tragedia, przechodzilem to dwa razy i teraz umowilem sie z nimi do sadu.
Oddajcie im wszystko czego nie kupiliscie ( dekoder i KARTA) w terminie 30 dni inaczej beda wam naliczac kary, pierwsza 300 pln i koniecznie bierzcie wszystko na pismie, szczegolnie potwierdzenia zwrotu sprzetu. Ogolnie nie jest to firma customer friendly. Mam nadzieje ze N-ka im dokopie i to mocno. Zabojady wstretne.
Sorry taka mala dygresja.
Pozdrawiam
 

Lech

New member
Bez reklam
Zydol napisał:
Tragedia, przechodzilem to dwa razy i teraz umowilem sie z nimi do sadu.
Oddajcie im wszystko czego nie kupiliscie ( dekoder i KARTA) w terminie 30 dni inaczej beda wam naliczac kary, pierwsza 300 pln i koniecznie bierzcie wszystko na pismie, szczegolnie potwierdzenia zwrotu sprzetu. Ogolnie nie jest to firma customer friendly. Mam nadzieje ze N-ka im dokopie i to mocno. Zabojady wstretne.
Sorry taka mala dygresja.
Pozdrawiam

Żabojady - to myślimy zwykle o mieszkańcach Francji, a tutaj chyba mówi się o polsacie. Co ma Polsat do francuzów?
 

Mayka

New member
Witam, mam pytanie związane z rozwiazaniem umowy z cyfrowym polsatem. Moja przyjaciółka rozwiązała z nimi umowe po 5 latach. W terminie 30 dni spakowała wszystkie ich rzeczy tj, dekoder,karta i pilot. Wysłała to wszystko paczką ponieważ okazało sie że osobiście można to tylko zdać w Warszawie. Wczoraj otrzymała note obciążeniową za: brak pilota, karty oraz za uszkodzenie szklanych częsci obudowy. Czy można cos zrobic żeby nie płacić za te rzeczy? Wszystkie zostały wysłane i podobno nie doszły na miejsce. Czy nikt z taką sytuacją się nie spotkał? Nie chce mi się wierzyć żeby ktoś na poczcie ukradł starego pilota i nie działającą kartę która zreszta była w srodku dekodera.
 
Do góry