Konferencja n 17.11.06

kamon

New member
O 12-tej oczywiscie znowu zafajdana polityka czyli bezgraniczne bagno.
Konerencja w sprawie "n-ki" jak widac nie jest wystarczajaco wazna.
 

Gucio50

New member
Bez reklam
Konferencja, sprzedaż recorderów

Czy podano na tej konferencji

1. od kiedy będa sprzedawane recordery
2. kto firma/wytwórnia zarządzać będzie biblioteką OnDemand
 

geowik

New member
Gucio50 napisał:
Czy podano na tej konferencji

1. od kiedy będa sprzedawane recordery

Recordery mają być dostępne od 27 listopada 2006 r.

2. kto firma/wytwórnia zarządzać będzie biblioteką OnDemand

VOD - kilku dostawców (MGM, MIRAMAX, ITI, TVN, chyba BESTFILM, SPI i jeszcze kilku innych
 

Tomek Koko

New member
Bez reklam
Multimax napisał:
Tak, przez 4-5 miesięcy po 30zł
Jestes pewien ze to cena na pierwsze 4-5 miesięcy? Czytałem informacje na satkurierze i tam nie było mowy o zadnych 4-5 miesiącach tylko ze cena 30zł.
 
Ostatnia edycja:

MarKo_wawa

New member
Konferencja n-ki Materialy prasowe

KONFERENCJA TELEWIZJI NOWEJ GENERACJI N

W dniu 17.11 w Warszawskim Teatrze Narodowym odbyła się prezentacja Telewizji nowej generacji n. Prezes ITI Neovision Maciej Sojka, zademonstrował funkcje najnowszego, wielofunkcyjnego urządzenia do odbioru telewizji cyfrowej nBox HDTV recordera oraz przedstawił nowości w ofercie programowej n.

Szczegóły w załączonych informacjach prasowych
  • Jedno z najnowocześniejszych na świecie urządzeń wielofunkcyjnych do odbioru telewizji cyfrowej NBOX HDTV RECORDER już w listopadzie w sprzedaży w całej Polsce.
  • Rusza pierwszy w polsce kanał filmowy w High Definition – MGM.
  • 17.11 Startuje unikalny kanał filmowy poświęcony kinemetografii rosyjskiej – Wojna
    i Pokój.
  • Filmy na życzenie tylko w n już w grudniu.
  • W Polsce, na platformie n pojawi się nowy kanał sportowy NASN.
  • Puchar Polski w jakości HDTV od przyszłego roku w telewizji nowej generacji n.

INFORMACJA PRASOWA

Jedno z najnowocześniejszych na świecie urządzeń wielofunkcyjnych do odbioru telewizji cyfrowej NBOX HDTV RECORDER w listopadzie w sprzedaży na terenie całej Polski.

nBox HDTV recordera jest to zaawansowane technologicznie urządzenie, które umożliwia korzystanie między innymi z funkcji PVR oraz VOD oraz pozwala na odbiór telewizji wysokiej rozdzielczości z dźwiękiem przestrzennym. Telewizja nowej generacji n jest pierwszą na świecie platformą cyfrową, która oferuje swoim kilentom tego typu urządzenie. N jest też pierwszą platformą w Polsce i Europie środkowo - wschodniej umożliwiającą odbiór programów w technologii HD.
nBox HDTV recorder posiada twardy dysk o pojemności 250GB umożliwiający nagranie do 300 godz. materiału filmowego. Cena aktywacji nBox HDTV recordera wynosi 449 zł.

nBox HDTV recorder działa na podobnej zasadzie jak niegdyś magnetowidy (umożliwia nagrywanie, przewijanie i pauzowanie), jest jednak w pełni cyfrowy. Dzięki wbudowanemu twardemu dyskowi możliwe jest nagrywanie programów oraz wiele innych funkcji opisanych poniżej.


Push VOD to wypożyczalnia filmów w Państwa domu dostępna dzięki nBox HDTV recorder. Push VOD daje możliwość wyboru tych filmów, które użytkownik uzna za interesujące i zechce je obejrzeć. Przed decyzją wyboru filmu można oglądać jedynie zwiastuny filmów. Nagrania Push VOD są dostępne tylko przez określony czas, po którym następuje ich skasowanie. Informacja o datach dostępności filmu w ofercie jest wyświetlana w oknie informacyjnym. Nagrania, podobnie jak kanały, mogą być chronione przez kontrolę rodzicielską. Aby oglądać nagrania w wysokiej rozdzielczości (HD) niezbędne jest połączenie nBox HDTV recorder za pomocą kabla HDMI oraz telewizor zapewniający ochronę praw autorskich (HDCP). W przeciwnym wypadku nagrania mają pogorszoną jakość.


INFORMACJA PRASOWA


Rusza pierwszy w polsce kanał filmowy w High Definition - MGM

Maciej Sojka, prezes ITI Neovision, podczas konferencji telewizji nowej generacji n, oficjalnie ogłosił start w polsce kanału filmowego MGM, który widzowie platformy będą mogli oglądać
w jakości High Definition już w grudniu 2006.

MGM – lokalna wersja MGM Chanel. Nadawana w języku polskim, dostępna w formacie standardowej rozdzielczości oraz HD. Ze starannie dobranego repertuaru filmoteki MGM, będącej największym na świecie zbiorem współczesnych filmów, polski kanał MGM zaprezentuje filmy z rozmaitych okresów
i gatunków, w tym sztandarowe produkcje takie jak: „Wściekły byk”, „Nocny kowboj”, „Parszywe dranie”, „ Powrót do domu”, „Sieć”, „Kandydat”. MGM to również mistrzowie reżyserii: Woody Allen, Brian DePalma, Spike Lee, John William Friedkin i Robert Altman, oraz największe ponadczasowe gwiazdy Hollywood: Robert De Niro, Jane Fonda, Jodie Foster, Gene Hackman, Steve McQueen czy Reese Witherspoon.

Globalna sieć telewizyjna MGM Networks, będąca częścią Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc., oraz telewizja nowej generacja n, należąca do Grupy ITI, połączyły swe wysiłki by stworzyć w Polsce lokalną wersję kanału MGM. Uruchamiany w Polsce MGM Channel będzie nadawany w języku polskim i dostępny w formacie wysokiej rozdzielczości (HD) dla klientów posiadających odpowiedni sprzęt, a także w formacie o standardowej rozdzielczości - ogłosili Bruce Tuchman, Zastępca Dyrektora Wykonawczego MGM Networks oraz Maciej Sojka, Prezes ITI Neovision.
Tuchman oświadczył: "W trakcie światowej ekspansji MGM Networks, w celu stworzenia sobie możliwie najlepszych perspektyw oraz zapewnienia najwyższych standardów jakości, spośród najlepszych lokalnych firm z branży medialno-rozrywkowej Grupa ITI okazała się najlepszym kandydatem na naszego partnera". Tuchman dodał: "Będzie to też nasz pierwszy kanał MGM dostępny w formacie HD, dostarczający najlepszych i niezrównanych doznań podczas odbioru zarówno u tych, którzy już znają legendarną filmotekę MGM, jak i tych, dla których jest ona nowością."

Mamy zaszczyt przedstawić polskim widzom pierwszy w tym kraju kanał filmowy w formacie HD. Jesteśmy też dumni, że kanał ten opatrzony jest wyśmienitą marką MGM”- powiedział Maciej Sojka, Prezes ITI Neovision.

Sojka dodał też: “Zainteresowanie technologią wysokiej rozdzielczości w Polsce wraz ze stale rosnącą sprzedażą odbiorników telewizyjnych HD i HD Ready, wzrasta bardzo dynamicznie. Do tej pory brakowało w naszym kraju kanałów umożliwiających widzowi docenienie wszelkich walorów tej technologii. Dzięki n, także polscy widzowie będą mogli w pełni korzystać z wszystkich dobrodziejstw telewizji HD. Dzięki naszej współpracy z MGM, będą mogli doświadczyć najwyższej jakości odbioru, znanego dotąd jedynie z kina”.

Lokalne wersje MGM dostępne są obecnie w blisko 120 krajach na całym świecie. W ciągu ostatnich pięciu lat MGM Networks czterokrotnie poszerzył swój zasięg. Polska wersja MGM jest kolejnym ważnym krokiem milowym w ambitnej strategii rozwoju MGM na dynamicznie rosnących rynkach Europy Środkowowschodniej. Kanał zostanie uruchomiony w Polsce miesiąc po starcie MGM na Węgrzech, w Rumunii, Czechach i Słowacji (poprzez wspólne przedsięwzięcie z oddziałem Chellomedia Liberty Global), oraz po uruchomieniu w 2004 r. rosyjskojęzycznej wersji MGM na terenie byłego Związku Radzieckiego.

INFORMACJA PRASOWA
MGM Networks

MGM Networks sprawuje zarząd nad należącymi do Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc. sieciami opatrzonymi marką MGM, kanałami prowadzonymi we współpracy z hollywoodzkimi studiami filmowymi oraz innymi usługami programowymi świadczonymi na wielu rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Azji, Oceanii i Afryce. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.mgmchannel.com



INFORMACJA PRASOWA

17.11 Startuje unikalny kanał filmowy poświęcony kinemetografii rosyjskiej – Wojna i Pokój

Kanał Wojna i Pokójjest autorskim projektem twórców telewizji nowej generacji n, w całości poświęconym rosyjskiej kulturze i kinematografii. Polska publiczność będzie miała niepowtarzalną okazję poznania dokonań twórców rosyjskiego kina poczynając od klasyki a kończąc na najnowszych produkcjach komercyjnych. Oprócz filmów fabularnych widzowie obejrzą dokumenty odsłaniające nieznane dotąd historie oraz reportaże dotyczące sfery obyczajowej i społecznej współczesnej Rosji.

INFORMACJA PRASOWA

Filmy na życzenie w n już w grudniu.

VOD (video on demand) daje użytkownikowi możliwość korzystania z dodatkowej biblioteki filmów na życzenie. W ofercie VOD znajdzie się cały przekrój propozycji filmowych, od światowej kinematografii z najwyższej półki, poprzez niezależne kino europejskie, aż po najdroższe hollywoodzkie produkcje
i projekty polskie.


INFORMACJA PRASOWA
NASN - spełnienie marzeń kibiców sportów amerykańskich już wkrótce
NASN to jedyny w Europie kanał poświęcony sportom Ameryki Północnej.
Za pośrednictwem telewizji nowej generacji n już wkrótce polscy kibice będą mogli korzystać z oferty NASN.

NASN (North American Sports Network) to jedyny wieloplatformowy dostawca programów poświęconych typowo amerykańskim dyscyplinom sportowym, takim jak: koszykówka, hokej, football amerykański czy baseball. Widownię tworzą przede wszystkim europejscy kibice sportów wywodzących się z Ameryki Północnej oraz ekspaci z krajów tego kontynentu.
Rocznie NASN nadaje ponad 3 500 godzin oryginalnego programu, w tym ponad 800 godzin transmisji na żywo i retransmisji najważniejszych wydarzeń sportowych. Ten paneuropejski dostawca niezrównanych programów sportowych proponuje swoim widzom rozgrywki ligi hokejowej NHL, football w wykonaniu graczy NFL, a ponadto Major League Baseball (MLB), koszykówkę, football ligi uniwersyteckiej (NCAA) oraz wyścigi NASCAR.

Jedną z najbardziej fascynujących dyscyplin sportowych wywodzących się z Ameryki Północnej jest football amerykański. Od sierpnia do lutego NASN transmituje około 130 meczów ligii NFL (National Football Lique). Transmisjom i retransmisjom towarzyszą codzienne programy informacyjne, produkcje ukazujące kulisy sportu, pakiety archiwalne i skróty najważniejszych wydarzeń. Od sierpnia do początku stycznia NASN wiele miejsca poświęca rozgrywkom fooballowym ligii uniwersyteckiej NCAA. W ramówce nie brakuje także meczy ligi kanadyjskiej (CFL) oraz NFL Europe.

Od października do czerwca w NASN dominuje hokej na lodzie. W sezonie transmitowanych jest ponad 200 meczów. Szczególnym zainteresowaniem widzów cieszą się relacje na żywo z finałów Pucharu Stanley’a. W tym okresie stałą pozycją programową jest On the Fly - cieszący się największą renomą na świecie telewizyjny magazyn hokejowy, dostarczający kibicom najświeższych wiadomości, analiz eksperckich oraz obszernych relacji z najważniejszych wydarzeń na lodowiskach. On the Flay emitowany jest trzy razy w tygodniu.

Baseball w NASN pojawia się od marca do października. W tych miesiącach kibice mogą oglądać nawet 15 meczów tygodniowo, co w sumie daje ponad 275 meczów w sezonie! W marcu na żywo transmitowane są mecze World Baseball Classic.

NASN posiada wyłączność na transmisje uniwersyteckich rozgrywek koszykówki NCAA. Kibice koszykówki mogą od samego początku śledzić kariery zawodników ligi uniwersyteckiej. Najlepsi z nich to przyszłe gwiazdy NBA!

Produkcjom telewizyjnym NASN towarzyszy anglojęzyczny serwis internetowy www.NASN.com, który zawiera bogate serwisy informacyjne dotyczące typowo amerykańskich dyscyplin sportowych,
a ponadto lokalne biuletyny informacyjne, gry tematyczne oraz informacje dla osób zainteresowanych uzyskaniem dostępu do NASN.

NASN powstał w grudniu 2002 roku. Jego właścicielami są Benchmark Capital oraz Setanta Sports. Obecnie stacja dostępna jest w 25 krajach europejskich, a już niedługo będą mieli do niej dostęp kibice z Polski, Czech, Słowacji, Węgier, Rumunii i Ukrainy.


INFORMACJA PRASOWA


Puchar Polski w jakości HDTV od przyszłego roku w telewizji nowej generacji n.
Spółka ITI Neovision nabyła od SPORTFIVE prawa do rozgrywek Pucharu Polski w piłce nożnej na trzy najbliższe sezony: począwszy od 2006/07 do końca sezonu 2008/09. ITI Neovision będzie pokazywać mecze w nowym kanale sportowym nSport.
22.11 o godzinie 19.00 na antenie nSport, na żywo odbedzie się losowanie par w rozgrywkach ćwierćfinałów Pucharu Polski. Studio nSport będzie gościć zarówno organizatora, jak
i przedstawicieli klubów.

“Będziemy transmitować wszystkie mecze Pucharu Polski wykorzystując najnowocześniejszą technologię HDTV. Chcemy wypromować nasz kanał jako stację pokazującą najatrakcyjniejsze wydarzenia – np. piłkarską Ligę Mistrzów” – deklaruje prezes ITI Neovision, Maciej Sojka.
“Wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej oraz kanałem nSport stworzyliśmy koncepcję, która pomoże zwiększyć atrakcyjność rozgrywek Pucharu Polski” – wyjaśnia dyrektor generalny SPORTFIVE Polska, Nikolaus von Doetinchem. “Planowane zmiany systemu rozgrywek są postrzegane jako nowość w staraniach mających na celu podniesienie pozycji rynkowej Pucharu.”

Do nich zaliczyć można m.in. przesunięcie meczów ćwierćfinałów, które były dotychczas rozgrywane pod koniec rundy jesiennej, na rundę wiosenną oraz budzący więcej emocji finał rozgrywek: zamiast systemu mecz-rewanż będzie rozgrywane jedno spotkanie finałowe. Wielki finał rozegrany zostanie
3 maja – w dniu polskiego święta narodowego – i będzie transmitowany w telewizji otwartej TVN, co czyni go wyjątkowo uroczystym wydarzeniem sezonu futbolowego w Polsce. Ponadto, podczas rozgrywek Pucharu Polski będą przeprowadzane akcje marketingowe mające na celu poszerzenia obecności tej marki na rynku.


“Ta umowa to kamień milowy w promowaniu rozgrywek takich jak Puchar Polski, o bogatych tradycjach, zarówno dla klubów biorących w nim udział, jak i dla kibiców” – mówi wiceprezes
PZPN-u, Eugeniusz Kolator.

Puchar Polski - drugie, po rozgrywkach ekstraklasy, najważniejsze rozgrywki piłkarskie w naszym kraju. W obecnym sezonie (2006/07) rozgrywki Pucharu Polski dobrnęły do fazy ćwierćfinałowej. Do najlepszej ósemki awansowały dwa zespoły z niższych klas: trzecioligowy Radomiak i drugoligowy Ruch Chorzów oraz drużyny występujące w Orange Ekstraklasie: Korona, Lech, Cracovia, Arka, Groclin i obrońca trofeum - Wisła Płock.
 
Do góry