cyfra+(smiech na sali)

adam g

New member
Witam i na poczatku pozdrawiam. Jestem posiadaczem cyfry+ (pakiet komfortowy + canal+) od 2 lat (place z gory za caly rok) wlasnie pod koniec roku konczy mi sie umowa i z tego powodu otrzymalem list ze jesli chce moge przedluzyc umowe (do zaplaty 984zl). Podzielilem te kwote na 12 miesiecy i wyszlo 82zl miesiecznie, sprawdzam strone internetowa a tam w cenniku jest komfort 58zl plus canal+29zl. Zaczynam liczyc i wychodzi ze miesiacznie trzeba zaplacic 87zl( a wiec po 2 latach oszczedzam 5 zlotych miesiecznie) niezle chyba sobie kupie nowy sprzet za oszczednosci:D :D :D Ale to nic dzwonie do konsultanta i sie dowiaduje ze wiecej od nich nie otrzymam wielkoduszni, a wiec rozmawiam i przedstawiam im sytuacje, ze na stronie widnieje promocja 25%taniej do 12 miesiecy licze i wychodzi 43 komfort +21 canal+ suma 768 rocznie podzielone na 12 miesiecy 64 zlote. Zadaje pytanie czy moge sie zalapac na ta oferte odpowiedz nie bo to dla nowych klientow. Konsternacja. Moje pytanie do ludzi myslacych gdzie tu LOGIKA . Moze mi ktos to wytlumaczyc bo narazie nie wiem czy sie smiac czy plakac. Przepraszam ze tak dlugo ale to mistrzostwo swiata z ekonomicznego punktu widzenia. Pozdrawiam....
 

paw166

New member
taka jest polityka C+ dopuki nie podpiszesz umowy beda cie calowac po rekach a potem juz co najwyzej ty mozesz sie u nich prosic.
Masz 2 wyjscia zakonczyc umowe i przez pare dni sie przemeczyc bez c+ i podpisac nowa na nowych warunkach lepszych dla ciebie lub zmienic operatora ;)
 

jax

New member
W ten sposób różne firmy i banki postepują, stali klienci i abonenci płaca na nowych użytkownikow. Nic w przyrodzie nie ginie i te 25% w c+ też...
 

Ricardogo

New member
Vitam,
niestety ale to reguła, ja co roku rozwiązuję umowę i zysk to zawsze 20%, a jeśli ktoś używa ich tunera to jeszcze nowy sprzęt. Jedyna niedogodność to pamiętać o miesięcznym wypowiedzeniu. Dla uświadomienia olewki canal + BYŁEM ABONENTEM W PIERWSZYM MIESIĄCU DZIAŁALNOŚCI CANAL+ - analog i W PIERWSZYM TYGODNIU CYFRY PLUS - cyfra, a teraz ....będzie lepiej :)
 

Goliat

New member
Bez reklam
Niestety Syfra jest firmą zepsutą do szpiku kości :(
Piszę niestety bo myślę że tkwią w nich niezłe możliwości.......ale są tak chłonni (na pieniążki) że aż strach.
N-ka po jakimś czasie pokaże im jak wygląda prawda o zasobności Polskiego klienta (oby)....jeżeli nie zmieni cen :(
Jak chodzi o stosunek Syfry do stałych klientów to jest fakt że zachowują się jakbyś napluł im w twarz a oni będą mówić że deszcz pada........
 

zs1111

New member
Cyfra plus

Ja juz mam 3 zestaw Cyfry plus 3 talerze 3 konwentery i jeden tuner na własnosc za 99 zł umowa swięta 12 2005,trzeba umiec korzystac z promocji w C+ darmowy miesiąc w abonamencie np karta lukas Bnku itp.dla nowych klientów promocje są zawsze.Jednak oferta programowa i jakosc obrazu są fatalne. N tv przewysza jakoscią obrazu cyfre i ma tani abonament
 

zibi61

New member
Ja też po rezygnacji miałem chyba 3 telefony od miłego pana z cyfry. Ale dopiero po napisaniu wypowiedzenia. Tak że jak chcesz się załapać na jakieś bonusy to najpierw trzeba ich straszyć wypowiedzeniem - sami się odezwą ze swoimi super ofertami. Też płaciłem przez 3 lata za rok z góry i mnie totalnie olewali. Taka widać polityka firmy. Życzę powodzenia i pozdrawiam.
 

Warko

New member
Zgadza sie ze N-ka ma lepsza jakosc obrazu, tylko zapomnailes dodac ze ich oferta poki co jest zalosna. Ile mozna ogladac wschodow i zachodow slonca na Discovery HD. Jak narazie to sie chyba tylko nadaje do pochwalenia znajomym jaki to swietny obraz mamy na tej plazmie albo LCD :). Porownywac ceny bedzie mozna jak wejda jakies wypasione kanaly filmowe, ciekawe kied?, bo te ich rosyjskie kino pozostawiam bez komentarza :)
 

Tomek Koko

New member
Bez reklam
Olewania starych klientów to chyba nie tylko polityka c+ ale wszystkich firm francuskich, kto ma neostrade ten wie. NIe żebym nie lubił Francuzów ;)
 

Lech

New member
Bez reklam
Cyferko pa pa...

W tygodniku Wprost z datą 26 listopada zamieszczono sporych rozmiarów reklamę "Wybierz swoją promocję Cyfra+". Promocja polega na płaceniu abonamentu ze zniżką 50% przez 6 miesięcy lub 25% pzez 12 miesięcy. Podano telefony kontaktowe, więc jako 10 letni klient zadzwoniłem pod wskazany numer. I co? Dowiedziałem się że promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów. Krew mnie zalała :oops: ze złości i niezwłocznie napisałem wypowiedzenie umowy. Tak więc cyferka swoją durną "promocję" przypłaciła utratą klienta i 1800 PLN w plecy w stosunku rocznym. Ciekawe ile jeszcze osób postąpiło podobnie jak ja?

ps.

Pozdrowienia dla "promotora" cyfry+. I życzę więcej tak trafnych pomysłów :razz:
 

PiotrekHD

New member
Lech napisał:
W tygodniku Wprost z datą 26 listopada zamieszczono sporych rozmiarów reklamę "Wybierz swoją promocję Cyfra+". Promocja polega na płaceniu abonamentu ze zniżką 50% przez 6 miesięcy lub 25% pzez 12 miesięcy. Podano telefony kontaktowe, więc jako 10 letni klient zadzwoniłem pod wskazany numer. I co? Dowiedziałem się że promocja dotyczy wyłącznie nowych klientów. Krew mnie zalała :oops: ze złości i niezwłocznie napisałem wypowiedzenie umowy. Tak więc cyferka swoją durną "promocję" przypłaciła utratą klienta i 1800 PLN w plecy w stosunku rocznym. Ciekawe ile jeszcze osób postąpiło podobnie jak ja?

ps.

Pozdrowienia dla "promotora" cyfry+. I życzę więcej tak trafnych pomysłów :razz:

A rezygnuj sobie, twój wybór.
Ja tam wolę nadal mieć Canal+ i HBO.
 

jacek315

New member
Cyfra, smiech na sali.

Witam.Podzielam oburzenie ,że cyfra jedynie dla nowych abonentów daje promocje.Jestem z nimi juz ze 7 czy 8 lat i tylko ciagle podwyższają abonament.Zaczynałem od 39 zł. a teraz płacę 126.Udałem się dzisiaj do ich punktu i powiedziłąem ,ze skoro cyfra nie chce przyjść z promocją do mnie , to ja wyjde im naprzeciw , po czym wypowiedziałem umowę. Za 3 miesiące ,jak upłynie okres wypowiedzenie, podpisze nową umowę. Problem z montażem talerza i okablowaniem odchodzi ,bo juz to jest. Mam nadzieje ,ze w ten sposób zaoszczędzę kilkaset złotych (pół roku podobno nowy płaci połowę stawki).Dostanę też nowy dekoder, a zalezy mi na tym , bo kupię niebawem telewizor full HD. Jak dla mnie , ze względu na wciąż ubogą ofertę programową N-ki i platformy Polsatu , cyfra + jest póki co jedyną opcją. Było nie było zawsze coś tam mogę dla siebie odnależć. Innym rozwiazaniem jest nabycie splitera.Dla tych co nie wiedzą informacja ,że jest to urzadzenie ,które pozwala na odbiór z talerza (także cyfry) jednoczesnie rożnych kanałów na kilku odbiornikach (chyba maksymalnie do 9).Mozna w ten sposób za jeden abonament "ocyfrować" cały dom albo klatkę schodową w bloku. Legalne jest tylko założenie splitera w tym samym gospodarstwie domowym. Koszt wynosi kilkaset złotych i nie pytajcie o niego w punktach cyfry, bo go tam nie ma.
 

maszek

New member
Bez reklam
Kiedy wysłałem im formularz z prosba o przedstawienie warunków rozwiązania umowy, otrzymałem w odpowiedzi coś takiego:

Szanowny Panie,
dziękuję za czas poświęcony na kontakt z nami.

Z przykrością przyjęłem informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.
Odpowiadając na Pana e-mail uprzejmie informuję, że wniosek

o rozwiązanie umowy powinien zostać przesłany listem poleconym
na adres korespondencyjny CYFRY+:

CANAL Cyfrowy Sp. z o.o.
00-971 Warszawa
Skr. Poczt. 8

Na podstawie przesłanego wniosku Umowa o Abonament zostanie rozwiązana z końcem trzeciego pełnego miesiąca licząc od daty wysłania listu poleconego.
Po rozwiązaniu umowy wysyłamy list pożegnalny, w którym zawarte są
informacje odnośnie dalszego postępowania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostaję do dyspozycji.

Z poważaniem,

imię i nazwisko (ochrona danych osobowych)


Internetowe Centrum Abonentów CYFRY
http://www.ica.cyfraplus.pl
CTA - tel.: 0801 801 801 lub (22) 57 40 777 dla połączeń z telefonów komórkowych.


I... to wszystko! :shock: Pokładają tylko ufność w tym, że nie jest to moja ostateczna decyzja. Za to zero próby przedstawienia ciekawej oferty by przekonać mnie do pozostania z nimi dalej. Fajnie...:(
 

gregos

New member
maszek napisał:
Kiedy wysłałem im formularz z prosba o przedstawienie warunków rozwiązania umowy, otrzymałem w odpowiedzi coś takiego:

Szanowny Panie,
dziękuję za czas poświęcony na kontakt z nami.

Z przykrością przyjęłem informację o chęci rezygnacji z abonamentu CYFRY+. Ufam, że nie jest to Pana ostateczna decyzja.
Odpowiadając na Pana e-mail uprzejmie informuję, że wniosek

o rozwiązanie umowy powinien zostać przesłany listem poleconym
na adres korespondencyjny CYFRY+:

CANAL Cyfrowy Sp. z o.o.
00-971 Warszawa
Skr. Poczt. 8

Na podstawie przesłanego wniosku Umowa o Abonament zostanie rozwiązana z końcem trzeciego pełnego miesiąca licząc od daty wysłania listu poleconego.
Po rozwiązaniu umowy wysyłamy list pożegnalny, w którym zawarte są
informacje odnośnie dalszego postępowania.
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostaję do dyspozycji.

Z poważaniem,

imię i nazwisko (ochrona danych osobowych)


Internetowe Centrum Abonentów CYFRY
http://www.ica.cyfraplus.pl
CTA - tel.: 0801 801 801 lub (22) 57 40 777 dla połączeń z telefonów komórkowych.


I... to wszystko! :shock: Pokładają tylko ufność w tym, że nie jest to moja ostateczna decyzja. Za to zero próby przedstawienia ciekawej oferty by przekonać mnie do pozostania z nimi dalej. Fajnie...:(


biorą Cię na przetrzymanie ...zadzwonią ja także im co roku wypowiadam umowę ...i zawsze dzwonią :kom:
 

newt

New member
Według mnie sami stwarzacie sobie problemy. Troszkę inicjatywy. Kilka lat temu odpadłą mi klapka od pilota C+. Męczyłem sięz tym kilka miesięcy (gumka recepturka, taśma izolacyjna i inne) - zmęczony ciagłym brudzeniem sobie rąk klejem z taśmy izolacyjnej postanowiłem pójść do punktu Cyfry i kupić tą klapkę.

To co się wydarzyło później pozytywnie mnie zaskoczyło. Klapkę wymienili za darmo - podobno taka przypadłość tych pilotów a sprzęt jest własnoscią C+.

Sprzedawca w punkcie C+ zainteresował się jaki mamy pakiet. Po sprawdzeniu wyszło, że jestem jednym z najstarszych klientów Cyfry a co za tym idzie jednym z najdłużej "dymanych".

No ale dymać to my a nie nas ... Sprzedawca zaproponował: rozwiązanie umowy, opłatę roczną i dodatkowo podpisanie umowy drugiego dnia miesiąca, co daje prawie 13 miesięcy w cenie (np 2004 około 1000 zł, 2005 - 1050 zł) - oszczędność była nawet granicach 500 zł.

Od kilku lat regularnie co 13 miesięcy nowa umowa + sprzęt (najbardziej lubię nowe baterie ;) - bo talerza nie biorę - nawet dzieci sąsiadów nie chcą na tym z górki zjeżdżać)

Polecam wizytę w centrum Cyfra i małą kalkulację.
 
Do góry