Rozdzielenie sygnału poprzez nbox HDTV recorder

hellboyek

New member
swoj poprzedni post usunalem, z jednego z watkow, takze prosze sie nie goraczkowac :)
Jak juz kiedys pisalem, zeby rozdzielic sygnal nboxa, potrzebny jest nbox recorder, jednak czy jest ktos w posiadaniu wiedzy, albo zna sie wystarczajaco na tym, zeby mi powiedziec jak mogloby to wygladac??
Koszt nboxa - 450, antena ok 80, konwertery ok 150 (wlasnie, 1 czy 2??), kabel (wycztalem ze potrzebne sa 2 kable, czy to w zwiazku z tym ze potrzebne sa 2 konwertery?? - :hihi:przypominam, ze jestem laikiem) jaki to ma byc konkretnie kabel? chcialem zrobic sobie kosztorys :p. No i najwazniejsze, jak ma wygladac podlaczenie do drugiego TV, czy to beda kolejne koszty (np zakup kolrjnego nboxa czy czegos innego =))?? No i jakbym cos pomylil to prosze mnie poprawic, pozdrawiam :)

zalozylem watek, poniewaz w penym momencie moj post moze zniknac w czelusciach tematu, a w tym wypadku moze kazdy kto jest zainteresowany rozdzieleniem sygnalu dowie sie czegos :)
 

hellboyek

New member
to moze, chociaz ktos wyjasni na czym polega multiroom w innych platformach?? i jaki rodzaj konwertera musi byc przy HDTV recorder (tak odbiegajac od tematu)
 

dem

New member
n-box z funkcja hdd ma dwa niezalezne tunery i potrzebuje dwoch niezaleznych konwerterow, jesli ktos planuje wieksza instalacje to nie obejdzie bez ciagania dodatkwoych kabli i konwerterow albo multiswitcha.
 

Tomek Koko

New member
Bez reklam
dem napisał:
n-box z funkcja hdd ma dwa niezalezne tunery i potrzebuje dwoch niezaleznych konwerterow, jesli ktos planuje wieksza instalacje to nie obejdzie bez ciagania dodatkwoych kabli i konwerterow albo multiswitcha.
Bez przesady do hd rekordera wystarczy 1 konwertr typu twin i dwa przewody.
 

dem

New member
UNICABLE jest zamknietym, niestandardowym rozwiazaniem - korzystanie z niego wymaga poniesienia pewnych kosztow licencyjnych...
 

Jelu

New member
dem napisał: