Wymiana dekodera w telewizji N - czerwiec 2011

radamanthys

New member
Szanowni, czy ktoś mógłby poradzić, co zrobić? Posiadam w N biały dekoder, ten starszy. W zeszłym roku przedłużyłem umowę - za pakiet płacę 68 w tym mam kanały hd oraz pakiet HBO i nFilm. Z końcem września kończy mi się umowa, więc zaczęli wydzwaniać i zaproponowali... to samo. Trochę słabo, jak na propozycję, ale byłbym w stanie to przeboleć, gdyby nie fakt, że na prośbę o wymianę dekodera na recorder odesłali mnie do punktów sprzedaży, a w punkcie sprzedaży dowiedziałem się, że aktualnie N nie udostępnia możliwości wymiany dekodera.

Wpadłem więc na pomysł zakończenia umowy i podpisania nowej. Analogiczny pakiet kosztowałby coś 89 z 3 miesiącami gratis, ale przy próbie zamówienia widzę, że umowa jest na 27 miesięcy... Czy kogoś tu pogięło, czy ja przespałem moment, w którym rynek przestał być konkurencyjny i można klienta związać średnio ciekawą ofertą na 2,5 roku?

Co radzicie zrobić? Chcę kanałów hd i recordera.
 

wUodek

New member
Szanowni, czy ktoś mógłby poradzić, co zrobić? Posiadam w N biały dekoder, ten starszy. W zeszłym roku przedłużyłem umowę - za pakiet płacę 68 w tym mam kanały hd oraz pakiet HBO i nFilm. Z końcem września kończy mi się umowa, więc zaczęli wydzwaniać i zaproponowali... to samo. Trochę słabo, jak na propozycję, ale byłbym w stanie to przeboleć, gdyby nie fakt, że na prośbę o wymianę dekodera na recorder odesłali mnie do punktów sprzedaży, a w punkcie sprzedaży dowiedziałem się, że aktualnie N nie udostępnia możliwości wymiany dekodera.

Wpadłem więc na pomysł zakończenia umowy i podpisania nowej. Analogiczny pakiet kosztowałby coś 89 z 3 miesiącami gratis, ale przy próbie zamówienia widzę, że umowa jest na 27 miesięcy... Czy kogoś tu pogięło, czy ja przespałem moment, w którym rynek przestał być konkurencyjny i można klienta związać średnio ciekawą ofertą na 2,5 roku?

Co radzicie zrobić? Chcę kanałów hd i recordera.

Złóż wypowiedzenie i czekaj na kontakt ze strony N ;)
 

tomekb19

Member
Co robić? Walczyć przez telefon z konsultantami. To, że mówią, że się nie da to nie znaczy, że faktycznie tak jest :)
2 miesiące temu przedłużałem umowę (wpierw wysłałem wypowiedzenie :)).
Na początku proponowano mi opcję nie podnoszenia mojego abonamentu - wtedy było to 56zł za pakiet Świat HD i kanały nFilmy chyba na 6 miesięcy.
Po trzech czy czterech telefonach skończyło się na 48 zł za Świat HD, kanały nFilmy i update zwykłego dekodera z dyskiem 250GB do oprogramowania Turbo za darmo. Umowa na 13 m-cy.
 

wUodek

New member
Mnie do momentu aż nie złożyłem wypowiedzenia to nic ciekawego nie zaproponowali. Non stop proponowali mi droższe pakiety niż miałem a który mi odpowiadał i chciałem przy nim zostać. Dopiero po złożeniu rezygnacji mogłem zostać przy tym pakiecie który miałem i jeszcze dołożyli oprogramowanie turbo.
 

enforces

New member
Mnie do momentu aż nie złożyłem wypowiedzenia to nic ciekawego nie zaproponowali. Non stop proponowali mi droższe pakiety niż miałem a który mi odpowiadał i chciałem przy nim zostać. Dopiero po złożeniu rezygnacji mogłem zostać przy tym pakiecie który miałem i jeszcze dołożyli oprogramowanie turbo.

przypuszczam, że wynika to z tego że normalnie przy przedłużaniu rozmawia się z działem handlowym / sprzedażą. Natomiast przy zgłoszeniu chęci rezygnacji rozmawia się z przedstawicielem działu rezygnacji i tam już są inne procedury. Aczkolwiek też jest określony pułap i wszystko zalezy od tego tez jakie się posiada wykupione usługi i na jaką kwotę.

radamanthys - co załatwiłeś?
 
Do góry