radamanthys
New member
Szanowni, czy ktoś mógłby poradzić, co zrobić? Posiadam w N biały dekoder, ten starszy. W zeszłym roku przedłużyłem umowę - za pakiet płacę 68 w tym mam kanały hd oraz pakiet HBO i nFilm. Z końcem września kończy mi się umowa, więc zaczęli wydzwaniać i zaproponowali... to samo. Trochę słabo, jak na propozycję, ale byłbym w stanie to przeboleć, gdyby nie fakt, że na prośbę o wymianę dekodera na recorder odesłali mnie do punktów sprzedaży, a w punkcie sprzedaży dowiedziałem się, że aktualnie N nie udostępnia możliwości wymiany dekodera.
Wpadłem więc na pomysł zakończenia umowy i podpisania nowej. Analogiczny pakiet kosztowałby coś 89 z 3 miesiącami gratis, ale przy próbie zamówienia widzę, że umowa jest na 27 miesięcy... Czy kogoś tu pogięło, czy ja przespałem moment, w którym rynek przestał być konkurencyjny i można klienta związać średnio ciekawą ofertą na 2,5 roku?
Co radzicie zrobić? Chcę kanałów hd i recordera.
Wpadłem więc na pomysł zakończenia umowy i podpisania nowej. Analogiczny pakiet kosztowałby coś 89 z 3 miesiącami gratis, ale przy próbie zamówienia widzę, że umowa jest na 27 miesięcy... Czy kogoś tu pogięło, czy ja przespałem moment, w którym rynek przestał być konkurencyjny i można klienta związać średnio ciekawą ofertą na 2,5 roku?
Co radzicie zrobić? Chcę kanałów hd i recordera.