cała prawda o charakterystyce MEDIABOXa Philipsa z HD potwierdzone przez UPC

mista

New member
po wielu naciskach, paru mailach i 2 miesiącach czekania otrzymałem następujące wyjaśnienie z UPC w kwestii znanych użytkownikom upierdliwości tego sprzętu, zanim zdecydujecie sie na zakup-warto przeczytać chronologia od dołu :
"
Szanowny Panie,

Opisane przez Pana funkcjonowanie urządzenia UPC MediaBox HD z nagrywarką jest prawidłowe i zgodne ze specyfikacją producenta.
W przypadku dalszych pytań proszę o kontakt telefoniczny z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta (z telefonu stacjonarnego 0 801 94 94 80, z telefonu komórkowego 0 32 494 94 80) lub mailowy.

z poważaniem,
---------------------------------------
Marcin ...
Dział Wsparcia Usług Cyfrowych
---------------------------------------

UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 00000273136, NIP 526-24-61-791, Regon 016308978, kapitał zakładowy: 100 000,00 PLN

Ponieważ zamierzam treść naszej niniejszej korespondencji opublikować na forum internetowym służącym potencjalnym klientom jako poradnik w wyborze operatora i oferty telewizji cyfrowych bardzo proszę o ostateczne potwiedzenie iż normalnymi cechami sprzetu oferowanego przez Panstwa (Philips Mediabox z HD) są:

- pobór mocy w trybie stand-by do 20W
- brak przycisku wyłączenia brak możliwości wyłączenia urządzenia (poza wyciągnięciem wtyczki zasilania)
- non stop kręcący się również w trybie stand-by (głośny) wentylator
- głośno pracujący twardy dysk - jak wiem z praktyki mimo uśpienia wielokrotnie sam się wybudza jak rozumiem sprawdzając "ewentualne audycje do nagrania"

Oczywiście sprzęt i jego soft ma swoje dobre strony, jak i Panstwa oferta internet turbo z której aktualnie korzystam jest bardzo dobra. Natomiast ww cechy urządzenia sprawiają iż nie nadaje się np do sypialni i warto wiedziec ze za prad w tej opcji użytkownik oprócz opłat na pastwa konto doplaca elektrowni 10 zł za buczący dysk i furgoczący wiatraczek uprzyjemniejący nieprzespane noce ...

pozdrawiam i czekam na odpowiedz przed publikacją


----- Original Message -----
From:info.upc@upc.com.pl
To:
Sent: Thursday, May 14, 2009 6:50 AM
Subject: UPC - Odpowiedź na korespondencję KOR/090414/2191 z dnia 16-04-2009
Witam,

W odpowiedzi na przesłaną korespondencję, uprzejmie informuję, iż z Działu Wsparcia Usług Cyfrowych otrzymałam następującą informację:

W trybie stanby dysk pracuje z uwagi na ewentualne zaprogramowane audycje do nagrania. Zatem jeśli dysk pracuje, to także może pracować wentylator. Wg zapewnień producenta w trybie standby dekoder ma taki pobór mocy: Stand-by mode < 20W

Wobec powyższego rekompensata finansowa nie jest zasadna.

W przypadku pojawienia się dodatkowych pytań lub problemów z usługami proszę o kontakt z Ogólnopolskim Biurem Obsługi Klienta w Katowicach pod nr telefonu 0 801 94 94 80.
Dodam, iż nieprawidłowości w działaniu usług można również zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: serwis@upc.com.pl

Z poważaniem
Ewelina ...
Specjalista ds. Korespondencji
---------------------------------------------------

UPC Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 00000273136, NIP 526-24-61-791, Regon 016308978, kapitał zakładowy: 100 000,00 PLN"
 
Do góry