Zbiorowy protest do ITI za jakość N-ki!

Czy uważasz list za dobrą inicjatywę?


  • Total voters
    0
  • Poll closed .

_MarSs_

New member
Proponuję wysłanie listu otwartego do ITI ze skargą zbiorową na jakość usług świadczonych przez N.
Zaprotestowalibysmy przeciw:
1. testowaniu na nas niesprawdzonych rozwiązań jak np poprawka z 16.04.09;
2. kompletnej ignorancji i nie robieniu nic aby umożliwić nam bezproblemowe korzystanie z tego za co płacimy;
Złosimy pisemnie problemy:
- błąd HDCP po HDMI;
- zacinanie się VOD;
- zacinanie się dźwięku i obrazu na kanałach HD;
- zanikanie obrazu powodujące konieczność zmiany kanału.

Ja osobiście dzwoniłem do N 20.04 i zgłosiłem im problemy wywołane poprawką i zostałem zapewniony, że pracują nad tym.
Potem dzwoniłem 4.05 i zasugerowałem im żeby wczytali jakiś backup i przywrócili sytuacje sprzed 16 kwietnia ale znowu usłyszałem tylko zapewnienia, że pracują nad tym.
Moja cierpliwość już się kończy...
 
Ostatnia edycja:

mat74

Well-known member
Bez reklam
dodaj jeszcze - mozliwosc wyboru sciezki dzwiekowej w Picture BOX - i masz moj podpis....;)
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
dodam nie placic, jako ze jestescie testerami, macie gratis
za bardzo nas w chu... robia te firmy w naszym pieknym kraju, tak nie moze byc
 

aborygen

New member
N-ka cd

Witam.
Mam kilka z w/w problemów tzn. filmy w ofercie vod (dokładnie Picture BOX) tną się jak za starych dobrych czasów, zanik sygnału podczas przełączania programów.
Denerwujące :(
 

trops55

Member
_MarSs_ napisał:
- zanikanie obrazu powodujące konieczność zmiany kanału.
Ja osobiście dzwoniłem do N 20.04 i zgłosiłem im problemy wywołane poprawką i zostałem zapewniony, że pracują nad tym.
Potem dzwoniłem 4.05 i zasugerowałem im żeby wczytali jakiś backup i przywrócili sytuacje sprzed 16 kwietnia ale znowu usłyszałem tylko zapewnienia, że pracują nad tym.
Moja cierpliwość już się kończy...
W ten sposób nic nie zdziałasz, po prostu Cię olali jak i innych którzy tylko zgłaszają usterkę. Dzwoniąc trzeba zgłosić reklamację i zażądać obniżenia abonamentu za brak możliwości bezawaryjnego korzystania z n, od dnia zgłoszenia do dnia usunięcia usterki ( zawieszanie się kanałów). Jeżeli będą mieć straty finansowe to może szybko się z tym problemem uporają.
U mnie co czwarta zmiana kanałów powoduje zawieszanie się nboxa.
Dlatego apeluję do użytkowników n zgłaszajcie reklamację
z żądaniem obniżenia abonamentu.

 

Bartos81

Member
Bez reklam
a czy myślicie że coś to da? jest wiele apelacji u userów na forum N którzy walczą jak mogą i nic z tego. Nie po to N zwerbowała te 500000 klientów by teraz jeszcze tracić na nich. To jest jak z polskim rządem wiele obiecuje przed wyborami ja jak się już siedzi w korycie wtedy się wypina czterema literami.

Może protest nie jest zły ale wątpię by tam "na górze" kogoś to interesowało.
 
Ostatnia edycja:

Gucio50

New member
Bez reklam
J-B napisał:
a czy myślicie że coś to da? Może protest nie jest zły ale wątpię by tam "na górze" kogoś on inter


Są 2 możliwości

1. Oni robią to na złość. Może być dobrze, ale wolą nam dostarczać różnych ciekawostek typu: skakanie fonii, czarne ekrany, zatrzymywanie się wizji itd itp
W tym wypadu zbiorowy protest, niepłacenie rachunku, i inne formy dezaprobaty napewno szybko i pewnie załatwią sprawę i będziemy zadowoleni. ;)

2. Oni nie robią na złość. Naprawdę się starają. Tak jak umieją. Tylko że technologia jest trudna. Telewizory różne i różnie spełniające normy HDMI.
W tym wypadku protest da jedynie to co stanie nad głową hydraulikowi i marudzenie że kran cieknie. :mrgreen:


Osobiście w możliwość Nr 1 nie wierzę.
 

centur

New member
dzwonienie nic nie da, co prawda nie mam n-ki ale proponuje wam wynając prawnika i przeanalizować z nim treśc umowy i wspólknie zastanowić sie jakie macie prawa i jak w świetle przepisów n-ka moze to zrekompensować, i nie dzwonić tylko pisać, kulturalne ale stanowcze "urzędowe" pisma, koniecznie poleconym !!! muszą zareagowac i dać pisemną odpowedź, to z kolei moze sie przydać w późniejszych działaniach. Dzwonienie na infolinie n-ki przypomina mi rolę prezesa spółdzielni w serialu "Alternatywy 4" któy miał za zadanie zapewniać że wszystko jest na jak najlepszej drodze i spławiać wszelkich petentów. Dziwie sie ze nie widzicie ze n-ka robi dokładnie to samo. Gdyby cała rzecz działą sie na w Niemczech lub Anglii to dostawca tv innaczej by śpiewał, a Polacy jakoś tak zawsze dająsie robić w konia. Na forum n-ki są setki postów ale tylko 1 (jeden!!!) człowiek napisał oficjalną skargę do n-ki i teraz musi odczekać urządowe 30 dni na odp
 
Ostatnia edycja:

_MarSs_

New member
Gucio50 napisał:
...
2. Oni nie robią na złość. Naprawdę się starają. Tak jak umieją. Tylko że technologia jest trudna. Telewizory różne i różnie spełniające normy HDMI.
W tym wypadku protest da jedynie to co stanie nad głową hydraulikowi i marudzenie że kran cieknie. :mrgreen:


Osobiście w możliwość Nr 1 nie wierzę.

Permanentnie I Ewidentnie Robisz Dość Oczywisty Lobbing I Siejesz Zamęt!

Telewizja N nie jest organizacją charytatywną, a raczej firmą przynoszącą komuś zyski (i niech nikt nie próbuje mi tutaj udowadniać, że raczej straty, bo straty to są może globalnie, ale sztab zatrudnionych tam osób dostaje konkretne pieniądze) więc nie ma znaczenia czy ktoś tam się stara czy nie – ważne jakie ma wyniki, a póki co wyniki aktualizacji z 16.04.09 są ewidentnie negatywne. Nie słyszałem o przypadku, żeby komuś w maju pojawiła się faktura elektroniczna w NBOXie, a widzę wielu, którym pogorszono warunki odbioru.
Każda poważna firma po 2-3 dniach po wypuszczeniu takiego gniota szybko powróciłaby do poprzedniej wersji oprogramowania i ładnie przeprosiła za wszelkie niedogodności, a nie na siłę brnęła w dziadostwo aby tylko wypełnić reklamowane hasło elektronicznych faktur i to kosztem jakość usługi!!!
 
Ostatnia edycja:

Marek36

New member
Od samego początku liczyłem na tą platformę i nadal liczę.
Niestety w ostatnich miesiącach ( niebawem będzie rok ) N kompletnie nic nie robi.
Ciągle niski bitrate na kanałach HD. Z miesiąca na miesiąc pojawiają sie kolejne problemy. Tym razem z aktualizacją i DHCP.
Do oferty nie zostały dodane żadne obiecane kanały. Oby N nie obudziło się z ręką w nocniku.
 

piotr'ek

New member
Bez reklam
centur napisał:
dzwonienie nic nie da, co prawda nie mam n-ki ale proponuje wam wynając prawnika i przeanalizować z nim treśc umowy i wspólknie zastanowić sie jakie macie prawa i jak w świetle przepisów n-ka moze to zrekompensować, i nie dzwonić tylko pisać, kulturalne ale stanowcze "urzędowe" pisma, koniecznie poleconym !!!

Może jeszcze do Strasburga napisać? Nie kombinuj!!! Wystarczy zadzwonić na infolinię, zgłosić reklamację (regulamin dopuszcza taką możliwość) i zarządać obniżenia abo za usługi z których nie da się korzystać. Enka ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Zakładając, że uznają reklamację to kwota o którą obniżą abo jest bardzo prosta do wyliczenia. Przykład. Nie działa Discovery HD. Abo za pakiet z w/w kanałem wynosi 16 zł., kanałów w pakiecie jest 9. Teraz wyliczenie:
16/9 = 1,78 zł = obniżenia abonamentu za pakiet w wysokości 1,78 zł/m-c.
To ile lat by musiało nie działać, żeby się koszty papugi zwróciły?
 

marcinrob

New member
Gucio50 napisał:
Są 2 możliwości

1. Oni robią to na złość. Może być dobrze, ale wolą nam dostarczać różnych ciekawostek typu: skakanie fonii, czarne ekrany, zatrzymywanie się wizji itd itp
W tym wypadu zbiorowy protest, niepłacenie rachunku, i inne formy dezaprobaty napewno szybko i pewnie załatwią sprawę i będziemy zadowoleni. ;)

2. Oni nie robią na złość. Naprawdę się starają. Tak jak umieją. Tylko że technologia jest trudna. Telewizory różne i różnie spełniające normy HDMI.
W tym wypadku protest da jedynie to co stanie nad głową hydraulikowi i marudzenie że kran cieknie. :mrgreen:


Osobiście w możliwość Nr 1 nie wierzę.

A mnie to ........ obchodzi.
Podpisywałem umowę na dostarczanie telewizji w jakości SD oraz kilku kanałów HD - i tylko tego oczekuję. NIC WIĘCEJ I NIC MNIEJ. Nie obchodzi mnie czy ktoś się stara czy nie. Jeśli się stara a mu nie wychodzi to nie powinien świadczyć usług. Dopuszczam jako człowiek rozumiejący przejściowe trudności - przejściowe problemy z sygnałem. Pod warunkiem, że trwa to istotnie przejściowo - tzn kilka dni, a nie miesiące.
Ja nie jestem marudny - nie mam zbyt wielkich wymagań, ale sytuacja, w której nie mogę oglądać nagranego uprzednio ulubionego serialu, na który czakam cały tydzień podważa sens całego przedsięwzięcia, na które wydaję zarobione przez siebie pieniądze.
 

marcinrob

New member
piotr'ek napisał:
Może jeszcze do Strasburga napisać? Nie kombinuj!!! Wystarczy zadzwonić na infolinię, zgłosić reklamację (regulamin dopuszcza taką możliwość) i zarządać obniżenia abo za usługi z których nie da się korzystać. Enka ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Zakładając, że uznają reklamację to kwota o którą obniżą abo jest bardzo prosta do wyliczenia. Przykład. Nie działa Discovery HD. Abo za pakiet z w/w kanałem wynosi 16 zł., kanałów w pakiecie jest 9. Teraz wyliczenie:
16/9 = 1,78 zł = obniżenia abonamentu za pakiet w wysokości 1,78 zł/m-c.
To ile lat by musiało nie działać, żeby się koszty papugi zwróciły?

To też do końca nie jest tak.
1. Być może kupiłeś ten pakiet TYLKO I WYŁĄCZNIE ze względu na Discovery HD. Pakiet to pakiet. Gdyby można było kupić każdy kanał osobno to istotnie 1,78. Jeśli jest to w pakiecie to mają dać upust 16zł i już.
2. Jeśli podmiot zmienia umowę to klient musi mieć możliwość jej wypowiedzenia w całości. Ostatnio sieć PLUS GSM przysłała mi pismo, że pobiera za połączenie z eBOK opłatę 1zł a za rachunek szczegółowy 5 zł. Na tej podstawie mogę im podziękować za 2 letnią umowę. Nie zrobię tego.
A czym są te zmiany w porównaniu do uniemożliwienia mi przez firmę dostarczającą kanały telewizyjne korzystania z kilku z tych kanałów...
 

centur

New member
piotr'ek napisał:
Może jeszcze do Strasburga napisać? Nie kombinuj!!! Wystarczy zadzwonić na infolinię, zgłosić reklamację (regulamin dopuszcza taką możliwość) i zarządać obniżenia abo za usługi z których nie da się korzystać. Enka ma 30 dni na ustosunkowanie się do reklamacji. Zakładając, że uznają reklamację to kwota o którą obniżą abo jest bardzo prosta do wyliczenia. Przykład. Nie działa Discovery HD. Abo za pakiet z w/w kanałem wynosi 16 zł., kanałów w pakiecie jest 9. Teraz wyliczenie:
16/9 = 1,78 zł = obniżenia abonamentu za pakiet w wysokości 1,78 zł/m-c.
To ile lat by musiało nie działać, żeby się koszty papugi zwróciły?
widać ze małe masz doświadczenie w tych sprawach. Ja walczyłęm prawie miesiąc z Orange przez dzwonienie na infolinie aby załatwić jedną aktualizacyjną pierdołę, od miłych konsultantek otrzymywałem zapewnienia ze ok. Dopiero gdy napisałem stanowcze pismo powołując sie na umowę, przepisy KC i groźbę zerwania umowy na 2 telefony, dopiero poskutkowało. Do n-ki dzwoniło setki osób i co ???? nic... od prawie miesiąca słyszą tę samą mantrę co ja w Orange, "ok, pracujemy nad tym" lub (co mnie by poirytowało nieźle) "prosze podłączyć przez euro". A co jesli n-ke kupiłem tylko dla kanałów hd, tv wisi na ścianie a w tynku mam tylko przewód hdmi ??? Poza tym, prawda to co napisał marcin, twoje liczenie obniżki to o kant d**y rozbić, byłby to rozbój w biały dzień !!! Fakt faktem, ze obecnie n-ka nie wywiązuje sie z umowy zawartej z klientami, na dostaczanie kanałów HD, A NIE ROBI TEGO CHARYTATYWNIEM TYLKO BIERZE ZA TO KASE !!!
 

mholwro

New member
Witam.
Na forum HDTV pisze sie dużo o N-ce. O jakości nadawania na kanałach HD.
Ja również dołączyłem się do tej dyskusji, ale w troche inny sposób. Jakieś 3 tygodnie temu jak inni biadolili tutaj o fatalnym przekazie programów, ja napisałem, że złożyłem oficjalną reklamację i namawiałem do tego innych forumowiczów. Odzewu na forum nie widziałem żadnego.
Ale N-ka potraktowała moją reklamacje poważnie. Dostałem pismo o wpłynieciu mojej reklamacji do ITI. Nie minął miesiąc jak dzisiaj dostałem odpowiedź.
Piszą w niej, że takie przypadki zakłóceń są sporadyczne, co oczywiście jest bzdurą. Ale reklamację uznali za rozpatrzoną pozytywnie.
Za spowodowane usterki w ramach rekompensaty proponują przez dwa miesiące dodatkowe pakiety za darmo. Niestety nie wyszczególnili jakie to będą pakiety.
Poza tym dwa dni temu wgrało się nowe oprogramowanie. I jak na razie usterki chyba ustąpiły. Sprwdzę to oglądając kanały HD przez dłuższy czas.
Czyli podsumowując miałem rację składając reklamację. Uważam, iż jeszcze poważniej N-ka podeszła by to tego tematu, jakby forumowicze zarzucili ją reklamacjami.
Tak jak piszecie teraz na tym forum trzeba było domagać się obniżki abonamentu za sprzedaż wadliwego towaru. Ja jak by mnie nie odpowiedzieli w terminie zgosił bym ten stan rzeczy do Rzecznika Praw Konsumentów. Dopiero wtedy N-ka by sie tłumaczyła.
Pozdrawiam.
Marian
 

_MarSs_

New member
Rzeczywiście po aktualizacji z 20.05 wszelkie problemy u mnie ustąpiły! - przynajmniej u mnie.

Jakość kanałów jest w porządku! Przerwy w dźwięku się pojawiają, ale ostatnio cały czas pada i grzmi więc nie wiadomo czyja to wina.
mholwro napisał:
...Za spowodowane usterki w ramach rekompensaty proponują przez dwa miesiące dodatkowe pakiety za darmo. Niestety nie wyszczególnili jakie to będą pakiety....
Radzę Ci zachować szczególną ostrożność, bo jak zdążyłem sie już zorientować, to N robi fajne przekręty. Potrafią zadzwonić i zaoferować "darmowe" pakiety za 1zł na x-miesięcy, człowiek się zgadza i dostaje nowy pakiet, ogląda i stwierdza, że jednak to mu niepotrzebne, dzwoni i mówi, że nie chce tych pakietów, N oczywiście wyłącza te pakiety i POBIERA OPŁATĘ 20zł!!! za zmniejszenie oferty! Jak próbujesz się odwoływać, to powołuja się na punkt regulaminu i po zawodach - ta złotówka kosztuje w rzeczywistości 21zł!!!
 

Bartos81

Member
Bez reklam
no właqsnie co z ta aktualizacja z 20,05 cvzy wszyscy ją mieli czy tylko wybrani? bo u mnie dekoder nie wykrywa nowszej wersji jak tej z kwietnia
 

Bartos81

Member
Bez reklam
no właśnie ja "jeszcze" posiadam białego Nboxa, i odnoszę wrażenie ze w czasie problemy z nim się potęgują, zanikanie obrazu dźwięku itp
 
Do góry