Ferguson FK 6900 CR i TNK ??

LukIT

New member
Planuje zakup jakiegoś dekodera do TNK (Telewizji na Kartę), na Allegro znalazłem coś takiego? Czy to dobry wybór czy będzie mi to działało?

Ferguson 6900 CR??

Co powiecie o tej funkcji PVR Ready? Używał może ktoś już tego?

Proszę o jakieś porady może inne propozycje dekoderów bo jestem zielony w tym temacie
 

vienna1980

Member
Bez reklam
Osobiście uważam że to niezły wybór,tuner napewno będzie działał w telewizji na kartę,jest niedrogi , jak na tą cenę całkiem dobrze wyposażony w zewnętrzne gniazda,a te PVR Ready to po prostu możliwość nagrywania na zewnętrzny dysk lub pamieć Usb po podłączeniu tych urządzeń do tunera do gniazda usb.Polecam!
 
J

Judash

Guest
LukIT napisał:
Planuje zakup jakiegoś dekodera do TNK (Telewizji na Kartę), na Allegro znalazłem coś takiego? Czy to dobry wybór czy będzie mi to działało?

Ferguson 6900 CR??

Co powiecie o tej funkcji PVR Ready? Używał może ktoś już tego?

Proszę o jakieś porady może inne propozycje dekoderów bo jestem zielony w tym temacie

A ja ci polecam forum http://laki.dvhk.pl/ Jest tam watek poswiecony temu modelowi tunera. Uzytkownicy dziela sie informacjami itd.
 

wlserwis

New member
Mam już kilka dni to cudo. Pierwsze wrażenia były pozytywne, choć... menu obleśne moim zadniem (ten niebieski kolorek - bezguście!) czasem też mało czytelne (np niebieskawe czcionki na niebieskim tle - idiotyzm!), czasem i mało intuicyjne, poza tym czasem również nieco za szerokie, co sprawia, że na telewizorach obcinających obraz (zwłaszcza po bokach) nie wszystko się mieści w 100% na ekranie. No, ale powiedzmy, że to są mało istotne detale. Gorsze jest np. to powolne przełącznie kanałow -> czarny ekran przez ca. 2 sek. plus lekka czkawaka po sekundzie, dwóch kiedy już się obraz pojawi i trwająca następną sekundę - razem mamy czasem dobre 4-5 sekund!