Cyfra+ - "brak sygnału, sprawdź antenę"

dwoz

New member
Witam,
Od 18 Grudnia stałem się posiadaczem Cyfry+, wraz z dekoderem PHILIPS 7201 HD PVR.
Od tego czasu męczę się z instalacją anteny i dekodera, cały czas na ekranie telewizora wyskakuje informacja: "brak sygnału, sprawdź antenę".
Więc wezwałem instalatora, który ponownie zamontował i ustawił antenę, ale problem z brakiem sygnału cały czas pozostał.
W związku z tym mam pytanie, co może być tego przyczyną? - niestety nie mogę dodzwonić się infolinię cyfry+:(
I czy trzeba jakoś aktywować kartę cyfry+?
Pozdrawiam
 

Voy

New member
Dodzwonienie sie na infolinie Cyfry+ moze kosztowac sporo nerwow, jednak jest mozliwe. Mialem podobny problem wynikajacy z wadliwie dzialajacego dekodera. Okazalo sie, ze o ile mozna go bylo wlaczyc i wejsc do menu, to nie odbieral od w ogole sygnalu z talerza. Poziom sygnalu byl po prostu stale na 0. Wymienilem i teraz dziala okej. Jesli zas chodzi o karte - nie aktywujesz jej poki nie bedziesz mial sygnalu. Osobna kwestia jest fakt, ze nawet jesli problem z sygnalem rozwiazesz, to i tak bedziesz musial zadzwonic na infolinie i poprosic o ponowne puszczenie na twoj adres sygnalu aktywacyjnego. Samo trzymanie karty z dekoderze 3 godziny wbrew pozorom nic nie daje. Ostatecznie moze tez konwerter nie dzialac prawidlowo, z tym jednak problem jest o tyle gorszy, ze w punkcie, w ktorym kupiles Cyfre raczej go nie sprawdzisz. Nie mniej sprobuj sie dowiedziec, czy dekoder dziala prawidlowo.

Pozdrawiam i Wesolych Swiat!
 
Do góry