Philips 65PUS7101/12 - HBO Max

bushaya

New member
Posiadam telewizor Philips 65PUS7101/12 i ostatnio, po przywróceniu ustawień fabrycznych nie mogę znaleźć aplikacji HBO Max w Play Store, otrzymuję informację: "Aplikacja HBO Max....jest niedostępna w Google Play na tym urządzeniu".

Wymagania dla HBO Max to Android 5 lub nowszy, a według producenta telewizor ma Androida 5.1. Co ciekawe, tydzień temu, przed przywróceniem ustawień fabrycznych z innego powodu, aplikację HBO Max miałem w telewizorze. Najnowsza aktualizacja Androida jest wgrana, czy jest to problem jednostkowy, czy ogólnie jest jakiś problem z HBO Max na telewizorach Phillips?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
O ile wiem to HBO zmieniło kody źródłowe.
Ale napisz proszę na PW - dostaniesz kontakt do kolegi on Ci dokładniej powie co i jak.
 

jo55ef

New member
Mam dokladnie takie sam TV (55PUS6561) i taki sam problem. Ktos juz znalazl rozwiazanie? Bardzo prosze o pomoc
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Trzeba zacząć od resetu obydwu urządzeń.
Jutro będę znał więcej szczegółów.
 

hetmaneknh

New member
Cześć,

mam ten sam problem, model 55PUS6561/12. Czy udało się rozwiązać sprawę? W tym tygodniu po resecie telewizora do ust. fabr. nie mam możliwości instalacji aplikacji - wcześniej działało bez zarzutów.
 

Maik07

New member
Odkopuję temat, bo problem wciąż aktualny i nie rozwiązany. Tv Philips 55PUS6561 - brak możliwości zainstalowania HBO MAX. Czy jest jakiś sposób, żeby zainstalować tą aplikację w tym telewizorze?
 

Maik07

New member
Próbowałem z pliku APK, ale po zainstalowaniu aplikacja nie łączy się z serwerami HBO - nie ma możliwości zalogowania się. Może to kwestia wersji aplikacji. Jeśli masz link do działającej wersji APK, to poproszę.
 
Do góry