Problem z DHCP - TV Philips i dekoder Multimedia

carlos1207

New member
Problem z HDCP - TV Philips i dekoder Multimedia

Witam szanownych forumowiczów :)

Od jakiegoś czasu mój telewizor przestał się dogadywać z dekoderem TV przez HDMI. Problem polega na pojawieniu się komunikatu "Probelm z HDCP. Telewizor nie posiada ochrony przed kopiowaniem (HDCP)". Sęk w tym że TV posiada ochronę przed kopiowaniem (działa przecież konsola PS4 PRO, która też używa tej ochrony), dekoder też jest sprawny - działa z innym telewizorem. Obraz jest przesyłany tylko przez złącze SCART, ale wiadomo - jakość fatalna.

Problem pojawił się z dnia na dzień. Zestaw działał przez 11 miesięcy.

Moje próby rozwiązania problemu:
- sprawdziłem na wszystkich 4 wejściach HDMI na 5 różnych przewodach,
- zainstalowałem najnowszy software w TV,
- przebrnąłem przez procedurę sprawdzenia poprawności połączeń i konfiguracji dekodera z doradcą z infolinii Multimedia,
- poprosiłem o interwencję technika z Multimedia, który przyjechał i po podłączeniu innego, takiego samego dekodera stwierdził że to coś z TV, po czym zostawił mnie z problemem.

- jedyne czego jeszcze nie zrobiłem to przywrócenie ustawień fabrycznych - tego jednak nie chcę puki co robić, bo telewizor jest po kalibracji (czy stracę ustawienia kalibracji po przywróceniu do stanu fabrycznego?)

Mój Hardware:
- TV: Philips 55PUS7101,
- Dekoder: ADB-3831CD.

Czy ktoś z Was Panie/Panowie ma jakiś pomysł na rozwiązanie mojego problemu? Co jeszcze sprawdzić?
Dziękuję i pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:
Do góry