Witam,
Sprzęt pół roku po gwarancji mało eksploatowany pracował bez zarzutu. Po sierpniowej aktualizacji softu (1.72) przestał prawidłowo czytać połowę mojego zbioru BD, z którą nigdy wcześniej nie miał żadnych kłopotów. Pojawia się najpierw komunikat "CAN'T PLAY" a po chwili "UNKNOWNDISC". Tę samą płytę za pół godziny wczytuje by następnym razem znów odmówić współpracy - chodzi jak i kiedy chce. Nie ma problemów z nośnikami dvd i cd. Co to może być a jeśli rzeczywiście coś z softem to kto w tej kuriozalnej dosyć pokrywa ewentualny koszt serwisu pogwarancyjngo użytkownik czy Pioneer ?
Sprzęt pół roku po gwarancji mało eksploatowany pracował bez zarzutu. Po sierpniowej aktualizacji softu (1.72) przestał prawidłowo czytać połowę mojego zbioru BD, z którą nigdy wcześniej nie miał żadnych kłopotów. Pojawia się najpierw komunikat "CAN'T PLAY" a po chwili "UNKNOWNDISC". Tę samą płytę za pół godziny wczytuje by następnym razem znów odmówić współpracy - chodzi jak i kiedy chce. Nie ma problemów z nośnikami dvd i cd. Co to może być a jeśli rzeczywiście coś z softem to kto w tej kuriozalnej dosyć pokrywa ewentualny koszt serwisu pogwarancyjngo użytkownik czy Pioneer ?