kasienka a plazma

kasienka

New member
witam,
jestem tu nowa
mam problem w zakupie plazmy pioneera.
planujemy z mężem zakup plazmy, mąż chce tylko Pioneera , twierdzi ze jest Pioneer a potem długo długo za nim Panasonic ......
chce mu zrobić niespodziankę i sama wybrac i zakupc plazmę( mam nadziejkę że uda mi się to)
mamy do wydania do 10.000zł i chcemy 50 calowa plazme

powiem tak nie znam się na tym wogóle,
może ktoś mi nakreśli czym się kierować przy wyborze, na co patrzeć.....
Pioneer PDP-5080XA znalazlam takiego za ponad 6.000zł
Pioneer PDP-LX5090 za ok 9.000zł
Pioneer PDP-SX5080D za ok 8.000zł
znalazłam pare takich plazm na ceneo stad te ceny,
może podacie mi parę modeli z których mogłabym coś wybrać,
pozdrawiam
 

motobartcompany

New member
Jeżeli nie chcesz oszczędzać to wybierz PDP-LX5090 końcówka 90 oznacza że to seria 9 która jest nowsza od 5080 (seria 8 )

ale jeżeli chcesz żeby 3 tys zł zostało w kieszeni to wybierz 5080XA. Też znakomity TV tyle że starszy i nie full HD.
 

RheeTCT

New member
Musisz mieć pewność ze szczegółami.Jak facet ma coś wymarzonego to każde trafienie minimalnie obok może być lekkim rozczarowaniem.
 

asoz

New member
Jeśli masz 10,000, to bym nie oszczędzał i wybrał najlepszego, czyli LX5090.
W takiej sytuacji nie ma mowy o zawiedzeniu, bo to aktualnie najlepszy Pioneer.

Tylko nie patrz na ten sklep, gdzie mają go po 8999. Nie warto tak ryzykować...
 

kasienka

New member
ArtS007 napisał:
Podpytaj męża, czy zależy mu na Full HD i najnowszej serii. Jeśli nie, możesz pomyśleć o 5080XA.

ArtS :)

w sumie nie wiem czy zalezy na full , czy są jakies kanały na full HD?
czy jest duza roznica pomiedzy pomiedzy fuul HD a normalnym?
jesy sens kupowac Full HD.
a są jakies różnice pomiedzy nowa a stara seriia?
czy tylko cena
 

kasienka

New member
RheeTCT napisał:
Musisz mieć pewność ze szczegółami.Jak facet ma coś wymarzonego to każde trafienie minimalnie obok może być lekkim rozczarowaniem.


wymarzone to on ma