42 cale - co jesli nie Pioneer?

Surogat

New member
Witam,
Na poczatku 2 istotne uwagi:

- jestem laikiem ceniącym jakosc muzyki i obrazu
- przejrzalem forum

W wrzesniu, najpozniej poczatku pazdziernika musze podjac decyzje jaki kupic telewizor. Nie moze byc wiekszy niz 42 cale i nie drozszy niz 10 tys. Z informacji jakie znalazlem na forum i internecie wyglada ze liderem jest Pioneer plasma 42. Czy jest jakas godna uwagi alternatywa? Koncentruje sie raczej na plazmie ale jesli uwazacie ze jest cos ciekawego w LCD to prosze o informacje. Rozwazalem jeszcze Loewe ale to ciagle jeszcze ponad 10tys. Wszystkie rekomendacje, za i przeciw Pioneer'a - bede bardzo wdzieczny.

Pozdrawiam,
 

Holt_

New member
Bez reklam
przeciw jest tylko cena, w w zasadzie stosunek ceny do jakości. Jeżeli masz 10 tys i jesteś w stanie je bez żalu wydać - bierz Pioneera i tyle.
 

jtd

New member
Bez reklam
kuro 428 to bardzo dobry wybor, najlepszy, jesli cos z lcd to sony 40x4500,40w4500 lub toshiba zf355/zf575 no moze jeszcze philips 9703
 

-AS-

New member
Telewizory 8mej generacji Pioneera nie są już produkowane od paru miesięcy. Czy będziesz w stanie kupić nową sztukę w październiku, nie jestem pewien.

Pozdrawiam
 

RheeTCT

New member
Możesz wziąć pod uwagę Panasonic PY800 w rozmiarze 42" kosztuje ok.6000 pln(sklepy internetowe).Równie dobry jak Pioneer.Niestety na razie trudno dostępny(kolejki oczekujących),ale za miesiąc powinno być lepiej.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Pioneer jeszcze jest w sprzedaży i to wersje z Japonii , musisz się śpieszyć.
A nowości wysokiej fali ?
Hitachi 42 UT
Sony 40 W 4500
 

marzar75

New member
witam