Okres gwarancji Pioneera!!!!!????

dandan123456

New member
Mam pytanie. Ile wynosi okres gwarancji waszych PIONEERÓW?

Bo widzialem ze daja tylko na 1 rok.
icon8.gif
 

-AS-

New member
Nie wiem jak w Polsce, ale w UK możesz dokupić sobie dłuższy okres gwarancji - najczęściej spotykane to 1 rok, 3 lata i 5 lat. Ja mam 5 lat na swój
 

Daras72

New member
Przy zakupie modelu 4270 , gwarancje dostałem tylko na rok ! Nie wiem jak jest przy nowych modelach serii 8 , ale pewnie tak samo.
 

Blitzen

New member
DSV w Polsce daje 12 miesięcy. Jak to się ma do prawa EU? Ponoć EU wymusza 24 miesięczna gwarancję na sprzęt audio-video w krajach członkowskich...
 

autorus

New member
Najlepiej niech się wypowie KIKI, czy można dokupić gwarancję.
Ogólnie jest tak, że odpowiedzialność za produkt trwa 2 lata nawet jak ci napiszą ze 3 miesiące.

Autorus
 

dandan123456

New member
Mysle ze Pioneer nie dba o to co sie dzieje ze sprzetem. Za ta kase to okres powinien trwac min. 5 lat:x. POLITYKA PIONEERA to chyba "wydaj kase i placz". (za duze ryzyko, nawet jesli test niby troche lepszejszy;) od konkurencji, zbyt mala roznica jakosci jak dlamnie)
 

-AS-

New member
Tak jak napisałem wcześniej, mam 5 lat gwarancji na swój telewizor Pioneer'a.
Piszesz, że Pioneer nie dba o to, co się dzieję z jego sprzętem. Moje pytanie to, czy opierasz swoje wnioski o jakieś przykre doświadczenia z tą firmą czy tylko tak generalnie piszesz co ślina na język przyniesie?

Pozdrawiam ;)
 

dandan123456

New member
Przepraszam jesli podswiadomie kogos urazilem tym co napisalem, ale to mial byc luzny temat zwiazany z gwarancja! Dziwi mnie tylko to ze np.:
- kupujemy DROGI telewizor i musimy (bac nie) dokupic gwarancje:confused:. Wg. mnie to Paranoja przez ogromne P;)
- jesli nie wykupimy to firma PIONEER jest szczesliwa.(wiadomo dlaczego) 12 miesiecy szybko mija i spadaj gosciu. A wto ze jest bez wad to niestety niewierze. (sorry za jakies tam bledy).
- jesli wykupimy to tez szczesliwa:D (rowniez wiadomo dlaczego) bo ma na ewentualne drobne naprawy:grin: .

Jeszcze raz przepraszam jesli ktos jest badz czuje sie urazony.:p

Zapomnialem dodac (ciag dalszy do NP.:)

- biorac telewizor na raty zalozmy ze 24 raty, majac gwarancji na 12 miesiecy:grin: (wiadomo co w drugim roku splacamy):p


Uprzejmie proszę o edytowanie postów i nie umieszczanie postów pod postami, bo będą procenty.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie musisz się o nic martwić, bo masz 24 miesiące przez które Twój sprzęt możesz naprawiać za darmo. Jeżeli okres gwarancji producenta wynosi rok (tak naprawdę to jego wolna wola, może gwarancji nie udzielać wogóle), to przez następny rok do napraw jest zobowiązany sprzedawca z tytułu niezgodności towaru z umową, a nie gwarant (producent), a odpowiedzialność z tytułu niezgodności towaru z umową trwa do dwóch lat od chwili wydania towaru kupującemu.

art. 8 ustawy z dnia 27 lipca 2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie w K.C.
 

-AS-

New member
Nie poczulem sie urazony, tylko chcialem sie dowiedziec czy opierasz to na jakis swoich doswiadczeniach czy nie. Jezeli zabrzmialo to zbyt ostro - przepraszam.

NIe wiem jak w POlsce, ale w UK, nie tylko Pioneer tak robi, ale duzo innych firm tak samo. Mianowicie, masz 12 miesiecy gwarancji producenta plus opcjonalne pare lat wiecej jak doplacisz. Wydaje mi sie, ze powodem, dla ktorego musisz za to zaplacic sa sklepy a nie producent, ale oczywiscie moge sie myslic.

Czyli jak kupujesz sprzet innych firm (+Pioneer), jak chcesz dluzsza gwarancje musisz za to zaplacic.

Pozdrawiam
 

Baldini

Klub HDTV.com.pl
VIP
A ile kosztuje takie przedłużenie gwarancji?

Nie wiem jak w innych sklepach to wygląda, ale w jednym EURORTVAGD w Sosnowcu spotkałem się z taką możliwością cytuję: "Przedłuż gwarancję na 3 lata" przy modelach Samsung, Panasonic i Pioneer. To chyba jest to, o czym piszesz -AS-.
 

-AS-

New member
Ceny sa rozne w zaleznosci od ceny produktu i paru innych czynnikow - podaje 2 przyklady, oba maja identyczna cene dodatkowych gwarancji, ale ponizej nich podaje tez linka do przykladowej strony, na ktorej mozna porownywac ceny produktow w UK. Wystarczy wpisac nazwe produktu, ktory nas interesuje w wyszukiwarce i wejsc na strone znalezionych sklepow i na wiekszosci z nich bede mozliwosci rozszerzenia gwarancji, wiec mozna sobie poeksperymentowac:

http://www.digital-point.co.uk/model.php?ID=3148&referrer=pricerunner

http://www.digico.co.uk/model.asp?Detail=Yes&ModelID=1703

http://www.pricerunner.co.uk/

pozdrawiam
 

marcins737

New member
zaraz zaraz

przeciez polskie prawo nakłada chyba obowiązek udzielania dwuletniej gwarancji dla osób fizycznych

ktos coś wie o tym ?? jesli tak to dlaczego DSV daje rok ??
 

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nakłada ale na sprzedawcę i nie nazywa się to gwarancja. Gwarancję daje tylko producent i najzabawniejsze jest to, że on jej wcale udzielać nie musi. Pisałem to zaledwie parę postów wyżej. :hmm: Hmmmmm szukać się nie chciało:confused:
 

dandan123456

New member
Panowie dziwi mnie to troche z ta gwarancja, niby nic takiego a moze byc niezlym atutem przy kupnie telewizora;).
Ciekawe co zrobi sprzedawca jak "gosciu" mu przyniesie zepsuty telewizor po 13 miesiacach uzytkowania?:twisted: , (a producent daje tylko 12 miesiecy).
 

pooh1968

Klub HDTV.com.pl
VIP
dandan123456 napisał:
Ciekawe co zrobi sprzedawca jak "gosciu" mu przyniesie zepsuty telewizor po 13 miesiacach uzytkowania?:twisted: , (a producent daje tylko 12 miesiecy).

Naprawi we własnym zakresie, lub jeżeli naprawa będzie dla niego nieopłacalna wymieni na działający model. I tu nie ma gadania i zbywania.
Zresztą poszukaj w necie - mnóstwo ludzi w ten sposób dało radę to zrobić. Oczywiście sprzedawca będzie chciał Cię zbyć, ale wystarczy się nie dać. Wyżej jest podstawa prawna. pzdr
 

mietb

New member
Baldini napisał:
A ile kosztuje takie przedłużenie gwarancji?

Nie wiem jak w innych sklepach to wygląda, ale w jednym EURORTVAGD w Sosnowcu spotkałem się z taką możliwością cytuję: "Przedłuż gwarancję na 3 lata" przy modelach Samsung, Panasonic i Pioneer. To chyba jest to, o czym piszesz -AS-.
Polega to na tym, ze EURORTVAGD oferuje ubezpieczenie od kosztow napraw (pytalem sie ich o co chodzi i kto jest wtedy gwarantem). Jesli koszty naprawy przekrocza wartosc sprzetu, to albo kasa, albo nowy sprzet. Ot i cala filozofia.

Jesli natomiast chodzi o gwarancje, to wg ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej, konsument (osoba fizyczna) kupując cokolwiek ma 2lata ochrony i w razie potrzeby wybiera albo gwrancję, albo odpowiedzialność sprzedawcy za tzw. wady ukryte. Jeśli chodzi o zakup na firmę, to obowiązują inne przepisy KC (które znowu nie stosują się do konsumentów). Więcej info możecie znaleźć na stronach UOKIK.
 
Ostatnia edycja:
Do góry